بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

پیکاپ ZX Auto G9؛ هیولای جدید بهمن موتورز

دسته بندی : اخبار خودرو

امروزه پیکاپ‌های چینی طرفداران خاص خود را در بازار ایران یافته‌اند. به همین علت شاهد آن هستیم که بهمن موتورز نیز به دنبال ارائه پیکاپ ZX Auto G9 در بازار ایران است. این هیولای چینی را می‌توان یک کپی از خودروهای امریکایی دانست. این خودرو از نظر ظاهری شباهت زیادی به خودروهای RAM امریکایی دارد. برای اینکه بیشتر با این پیکاپ آشنایی پیدا کنید حتما مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پیکاپ ZX Auto G9

موتور پیکاپ ZX Auto G9

از آنجایی که پیکاپ ZX Auto G9 در حقیقت کپی ماشین‌ها امریکایی است، نمی‌توان از موتور آن انتظار زیادی داشت. پیشرانه این پیکاب از نوع چهار سیلندر است که با آرایش خطی کنار هم قرار گرفته‌اند. همچون تنفس موتور هم به صورت توربوشارژ GDI انجام می‌شود. بیشترین قدرتی که توسط این هیولا آزاد می‌شود ۱۹۵ اسب بخار است. همچنین میزان گشتاور موتور در آن نیز برابر با ۳۶۰ نیوتون متر است. از لحاظ مشخصات موتور این پیکاپ تقریبا مشابه با هاوال H9‌ است. در این پیکاپ چینی از گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک استفاده شده که از نوع تیپی ترونیک است. انتقال قدرت به چرخ‌های عقب صورت می‌گیرد ولی اگر نیاز داشتید می‌توانید آن را به هر چهار چرخ منتقل کنید.

فضای داخل کابین در پیکاپ ZX Auto G9 چطور است؟

در داخل کابین نورپردازی به شکل وسیعی صورت گرفته است که همین امر این پیکاپ را محبوب‌تر می‌کند. همچنین یک صفحه آمپر ۱۲ اینچی نیز تعبیه شده است که جلب توجه می‌کند. مانیتور مالتی مدیا هم دارای سایز ۱۰.۱ اینچی است که در صورت نیاز می‌توان از آن استفاده کرد. شکل ظاهری فرمان در پیکاپ ZX Auto G9 در فرم D‌ شکل ساخته شده است. همچنین پد شارژ وایرلس نیز برای شارژ تلفن همراه نصب شده است. شیفتر الکترونیکی دنده نیز یکی دیگر از امکاناتی است که در داخل کابین دیده می‌شود.

پیکاپ چینی G9

سیستم کنترل و آپشن‌های پیکاپ چینی G9

در پیکاپ ZX Auto G9 سیستم کروز کنترل وجود دارد که امکان رانندگی آسان را فراهم می‌کند. همچنین این خودرو حرکت خود را در سراشیبی و سربالایی به خوبی کنترل می‌کنند. موارد دیگری همچون کنترل پایداری و کنترل کشش نیز به حالت استاندارد رسیده‌اند. وجود ۶ کیسه هوا در این پیکاپ امنیت آن را افزایش داده است. همچنین سازنده چینی سیستم حرکت بین خطوط را نیز در این محصول تعبیه کرده است. برای اینکه بهتر با امکانات این پیکاپ چینی غول‌پیکر آشنایی پیدا کنید، در لیست زیر آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

  • ترمز پارک برقی
  • نمایش لحظه‌ای فشار باد تایرها
  • ورود بدون کلید یا کی‌لس
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • برف‌پاک‌کن با سنسور باران
  • صندلی‌ها مجهز به گرمکن
  • آینه‌های جانبی برقی تاشو
  • اتوهلد
  • سنسور پارک عقب و جلو
  • قابلیت حمل ۵۰۰ کیلوگرم

همانطور که در لیست بالا مشاهده می‌کنید، امکانات متعددی برای پیکاپ G9 در نظر گرفته شده است. ویژگی‌های این پیکاپ سبب شده است تا شرکت بهمن موتورز برای ورود آن به بازار اقدام کند. پیکاپ G9 با طول ۵۶۹۲، عرض ۲۰۴۵ و ارتفاع ۱۹۲۰ میلیمتر یکی از غول‌پیکرترین محصولات حال حاضر بازار را تشکیل خواهد داد.

 

همچنین بخوانید :

فروش اقساطی جک T8

پرسش و پاسخ

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران