کمپانی هیوندای در سال 2018 از خودرویی رونمایی کرد که مشخص شد برای استقبال بازار از محصولاتش و نظر مشتریان اهمیت بسیاری قائل است. این خودرو بر پایه ی پلت فرم هیوندای i30 ساخته شده است و در بخش فنی، تجهیزات و طراحی ظاهری بسیار پیشرفت کرده است. هیوندای i30 در سال 2017 خودروی برتر خانواده ها در رنج قیمتی زیر 30000 دلار بود و به همین دلیل این شرکت بر روی این خودرو سرمایه گذاری بزرگی انجام داده است. دو نمونه فیس لیفت از این خودرو با نام های گوناگون به بازار ارائه شده اند که هیوندای i30 مدل N و هیوندای i30 فست بک نام دارند. فروش اقساطی هیوندای همواره در سطح راضی کننده ای قرار داشته است و همین موضوع نشاندهنده ی رضایت مخاطبان از محصولات این کمپانی می باشد.

دوگانگی هیوندای i30 سال 2018

هیوندای i30 فست بک خودرویی بین سدان و کوپه است که سقف آن شیب زیادی دارد. این مدل به دلیل ظاهر لوکسی که دارد کمی گران تر از سایر مدل ها می باشد. با آغاز سال میلادی در لیست نمونه های فروش اقساطی هیوندای i30، نام این خودرو نیز قرار گرفت. خودرویی 5 درب با ظاهری مدرن و تجهیزات به روز که در طراحی جلو پنجره ی آن از طرح آبشاری مشبک مخصوص کمپانی هیوندای غافل نشده اند.

در طراحی این خودرو دقت زیادی به عمل آمده است و از کوچکترین جزئیات نیز غافل نشده اند. همین توجه به ریزه کاری ها و حساسیت ها می باشد که تفاوت های میان یک خودروی حرفه ای و زیبا و خودرویی پیش پا افتاده را رقم می زند. بر روی سقف این خودرو خطوط زیبایی کشیده شده است که در نهایت به یک اسپویلر ختم می شود. به طور کلی بدنه ی خودرو دارای خطوط کشیده ای است که در کنار کاهش ارتفاع بدنه، باعث شده تا استایل جدیدی برای i30 رقم بخورد. سایر خطوط با هدف حجم دهندگی برای کابین استفاده شده اند و در نهایت شما با محصولی روبرو خواهید بود که در عین داشتن زیبایی مخصوص خودروهای اسپرت، راحتی رانندگی با خودروهای لوکس را نیز چاشنی کارش کرده است. در ضمن کابین این خودرو نیز به اندازه ی کافی جادار است و با انجام تغییرات زیاد همچنان ویژگی برتر مربوط به یک خودروی خانوادگی را حفظ کرده و فضایی کافی برای راحتی 4 سرنشین در اختیار دارد. نمای پشتی نیز به طور کامل از ابتدا طراحی شده است تا تمامی قسمت های خودرو در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند.

هیوندای همواره به پیشرفت در یک حوزه راضی نبوده است و علاقه مند به ارائه محصولاتی کامل و راضی کننده است. چند وقتی است این کمپانی با ارائه نرم افرازی بر روی گوشی خریداران به رانندگان این امکان را می دهد تا هنگامی که از خودروی خود دور می شوند نیز به آن دسترسی داشته باشند.
نرم افزار هیوندای i30 سال 2018این نرم افزار در فاصله ی میان هر مبدا تا مقصدی که با خودرو می رانید خصوصیات مشخصی از جمله میانگین سرعت، میزان مسافت طی شده و .. اندازه گیری می کند و با گذشت زمان عادت های رانندگی شما را برایتان روشن می سازد. در ضمن این نرم افزار قادر است تا مانند یک پزشک سلامت خودروی شما را چک کند و در صورتی که مشکلی در یکی از قسمت های خودرو پیش آمد سریعا به شما اطلاع دهد. این برنامه می تواند رانندگی شما را با یک رانندگی صحیح مقایسه کند و در پایان به شما امتیاز دهدو امتیازات در انتها تبدیل به سکه هایی می شوند که از طرف شما به کودکان نیازمند داده می شود. در حقیقت هیوندای کمک های خیرخواهانه را برای شهروندان تبدیل به انگیزه کرده است تا در عین فرهنگ سازی در یک فعالیت خیرخواهانه نیز شرکت داشته باشد و از طرفی خدمات مدرن و به روزتری را با این نرم افزار به رانندگانش در جهت رضایت بیشتر ارائه کند. شعار هیوندای برای این پروژه این است: شما رانندگی کنید، ما خیرخواهانه کمک می کنیم.