هر ساله شرکت خودرو سازی سایپا یک سری طرح های فروش فوق العاده و پیش فروش یک ساله برای بعضی از محصولات خود همچون خودروهای ساینا و کوییک با شرایط خاص و ویژه و همراه با قیمت هایی مقرون به صرفه تر از بزار خودروی ایران برگزار می کند. به همین خاطر بسیاری از افراد در این نوع طرح های مختلف و متنوع فروش سایپا ثبت نام می کنند و در نهایت تا موعد تحویل خودروی خود به دنبال پیگیری ثبت‌نام سایپا در سال 1401 با استفاده از کد رهگیری یا پیگیری ثبت‌نام سایپا با استفاده از کد ملی خواهند بود.

در ادامه این مقاله با سپند خودرو همراه باشید چرا که قصد داریم توضیحاتی در خصوص ثبت نام سایپا و پیگیری ثبت نام سایپا با کد ملی و کد رهگیری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که بی تردید در هنگام ثبت نام سایپا خودرو کمک خواهد کرد.

چه خودروهایی را در زمان ثبت نام سایپا می توان خریداری کرد؟

انتخاب ساینا در زمان ثبت نام سایپا

ساینا

شرکت خودروسازی سایپا بعد از آن که تیبا را در سال 1388 به بازار خودروی ایران عرضه کرد به فکر تولید خودرویی با ظاهری جدیدتر اقدام نمود. در نهایت سایپا در سال 1395 خودرویی تحت عنوان ساینا در بازار ایران رونمایی کرد. این خودرو در دو مدل SX و EX طراحی و تولید شد اما به مرور تولید خودرو ساینا در مدل SX متوقف و فقط خودروی ساینا مدل EX به بازار ارائه داده شد.

در صورتی که قصد دارید از خودرو سواری ساینا اطلاعات بیش تری بدانید می توانید روی عبارت “ساینا” کلیک کنید و در صورت دلخواه می توانید در طرح ثبت نام سایپا شرکت نمایید.

انتخاب کوییک در زمان ثبت نام سایپا

کوییک

کوییک یکی از محصولات خارق العاده از کارخانه سایپا است. این خودرو از ویژگی و مشخصات فنی خاصی برخوردار است که به راحتی توانسته است آن را در میان دیگر محصولات این شرکت در میان عموم مردم محبوب تر شود. در صورتی که می خواهید با خودروی سواری کوییک بیش تر آشنا شوید و هم در هنگام ثبت نام سایپا این خودرو را انتخاب کنید به شما پیشنهاد می کنیم که بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

 

انتخاب کوییک اتوماتیک در زمان ثبت نام سایپا

کوییک دنده ای

یکی دیگر از محصولات پر فروش کارخانه سایپا، کوییک اتوماتیک است. این خودرو توانسته است افراد زیادی را مجذوب خود کند؛ دلیل آن هم این است ظاهری اسپرت، همه پسند و از همه مهم تر تنوع زیادی در رنگ های آن وجود دارد. اگر می خواهید با این خودرو بیش تر آشنا شوید و هم در هنگام ثبت نام سایپا این خودرو را انتخاب کنید، توصیه سپند خودرو به شما عزیزان این است که بر روی عبارت “کوییک دنده ای” کلیک نمایید.

پیگیری ثبت نام سایپا با استفاده از کد رهگیری

همه افرادی که ثبت نام سایپا را در سایت رسمی سایپا انجام داده اند، می بایست که زمانی که نتایج قرعه به طور رسمی اعلام شد به جهت پیگیری ثبت‌نام با کد رهگیری به سایت saipa.iranecar.com مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات شخصی، از اسامی برندگان خودرو سایپا باخبر شوند. در واقع برای آن که بتوان از نتایج ثبت نام مطلع شد باید به این سایت مراجعه کرد. لازم است بدانید که اگر شما جزء برندگان این شرکت باشید فقط 72 ساعت فرصت دارید که هزینه خودروی مربوطه را مطابق با نرخ های مصوبه پرداخت نمایید.

پیگیری ثبت نام سایپا با استفاده از کد ملی

همانطور که در بخش پیشین گفته شد افرادی که در در این طرح شرکت کرده باشند بعد از آن که نتایج قرعه کشی در سایت مذکور اعلام شد می توانند با استفاده از کد رهگیری نتیجه را بررسی کنند. در واقع پیگیری ثبت نام سایپا با کد ملی زمانی کاربرد دارد که کد رهگیری فراموش شده یا به هر دلیلی در دسترس فرد نمی باشد؛ در این بین است که پیگیری ثبت نام با کد ملی به کار خواهد آمد.

به عبارت دیگر امکان پیگیری ثبت نام با کدهای ملی ممکن نیست فقط در صورتی می توان از کد ملی استفاده کرد که قصد دارید کد رهگیری را بازیابی کنید. بدین منظور لازم است که ابتدا سایت رسمی سایپا را در مرورگر خود باز کنید و گزینه سوابق خرید خودرو را انتخاب نمایید. سپس کد ملی را وارد کرده و مجددا می توانید کد رهگیری خود را به دست بیاورید.