وانت سایپا 151 تیپ DA محصول شرکت سایپا است که در سال ۹۳ معرفی و به بازار عرضه شد. وانت پراید 151 نسخه تغییر یافته‌ای از پراید 131 است، با این تفاوت که فضای عقب آن به یک محفظه بار تبدیل شده است. این خودرو مجهز به موتور ۴ سیلندر M13 با استاندارد آلایندگی یورو 4 دارد که توان خروجی 71 اسب بخار را ارائه می‌دهد. در سپند خودرو امکان خرید وانت پراید 151 اقساطی تحویل فوری فراهم شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت در تماس باشید.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی وانت سایپا 151 تیپ DA

از آنجایی‌که وانت سایپا 151 تیپ DA نسخه تغییر یافته پراید 131 است، نسبت به آن صندلی‌های ردیف دوم حذف و جای آن‌ها به فضای حمل بار اضافه شده است. همچنین، ستون B (ستون وسط خودرو)، عرض بیشتری به خود گرفته و با یک قطعه پلاستیکی مشکی رنگ پوشانده شده است.

علاوه‌بر این، محل باک سوخت از عقب خودرو به مرکز بدنه منتقل شده است. خودرو وانت سایپا 151 تیپ DA چراغ‌های دی‌لایت (درون سپر) و چراغ‌های پوزیشن عقب دارد. از نظر رنگ‌بندی، وانت سایپا 151 در رنگ‌های سفید، آبی، قرمز، مشکی و زرد عرضه شده است.

طراحی ظاهری و بیرونی وانت سایپا 151 تیپ DA

درباره طراحی داخل وانت سایپا 151 تیپ DA

وانت پراید 151، اگرچه در فضای داخلی شباهت‌هایی با دیگر مدل‌های پراید دارد، اما با طراحی ویژه‌ای به عنوان یک خودرو دو نفره توسعه یافته است. داشبورد به کار رفته در این خودرو، همان داشبوردی است که نخستین بار در پراید 141 معرفی شد. با این حال، کیفیت این داشبورد به دلیل استفاده از پلاستیک خشک، در سطح پایین‌تری قرار دارد.

یکی از ویژگی‌های بارز کابین وانت پراید 151، فضای بار کوچک پشت صندلی‌های راننده و سرنشین است. این فضای اضافی، تنها مزیت کابین این وانت نسبت به مدل‌های سدان و هاچبک پراید به شمار می‌آید. همچنین، لاستیک زاپاس در پشت صندلی‌ها جای گرفته است، که این نیز یکی دیگر از تفاوت‌های آن با سایر مدل‌ها می‌باشد.

بررسی مشخصات فنی وانت سایپا 151 تیپ DA

وانت سایپا 151 پیشرانه ۴ سیلندر M13 با استاندارد آلایندگی یورو 4 دارد که توان خروجی 71 اسب بخار را ارائه می‌دهد. این موتور امکان تولید ۱۰۸ نیوتن متر گشتاور دارد. قدرت موتور در این وانت سایپا از طریق یک جعبه دنده دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. اگر به دنبال وانت با مشخصات فنی قوی‌تری هستید، وانت پادرا پلاس یکی از گزینه‌های مناسب محسوب می‌شود. برای اطلاع از مشخصات و شرایط فروش اقساطی وانت پادرا پلاس، بخش خودروهای ایرانی سایت را مشاهده کنید.

مشخصات فنی وانت سایپا 151 تیپ DA

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل وانت سایپا 151 تیپ DA

وانت سایپا 151 تیپ DA تجهیزات ایمنی از جمله سنسورهای عقب، دوربین عقب همراه با مانیتور لمسی و پورت USB برای سهولت دارد. همچنین آینه‌های برقی راهنمادار و سیستم هشداردهنده از سایر تجهیزات ایمنی این خودرو محسوب می‌شوند.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های وانت سایپا 151 تیپ DA

وانت سایپا 151 تیپ DA مجهز به امکانات رفاهی و آپشن‌هایی از جمله سیستم صوتی با قابلیت اتصال USB، فرمان قابل تنظیم، کفپوش سه‌بعدی و روکش صندلی‌های چرمی است. همچنین، سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب از سایر آپشن‌های این خودرو محسوب می‌شوند.

امکانات رفاهی و آپشن‌های وانت سایپا 151 تیپ DA

شما می‌توانید وانت سایپا 151 تیپ DA را با شرایطی فوق‌العاده هم‌چون امکان تحویل فوری و اقساط بلند‌مدت منعطف ۱۵ تا ۳۰ ماهه از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط فروش محصولات سایپا تحویل فوری با کارشناسان ما از طریق راهای ارتباطی موجود در تماس باشید.