شرکت سایپا از سال 1344 شمسی، با همکاری با شرکت سیتروئن فرانسه راه اندازی و شروع به تولید و توزیع خودرو در ایران کرد. اما در رابطه با این شرکت ممکن است بیش از هرچیز دیگر، شهرت خودروی پراید در سال 74 را به یاد داشته باشید. با این حال حتی اگر خاطره ای از آن زمان ندارید بدون شک با این خودرو کاملا آشنایی دارید چرا که پراید به یکی از اعضای جدا نشدنی بازار خودروی ایران تبدیل شده است.

 

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری

هرچند ویژگی های منفی و ضعف های این خودرو کاملا برای همگان روشن شده اما به دلیل ضعف در بازار خودرو و نوسان قیمت ها، این خودرو تبدیل به گزینه ای مناسب برای اولین تجربه خرید خودرو شده است. خودرویی سبک، ارزان (نسبت به سایرین)، کم مصرف و مناسب مصارف شهری. یکی دیگر از زمینه های فعالیت سپند خودرو، فروش اقساطی محصولات سایپا و در همین شاخه یکی از عامه پسند ترین محصولات، یعنی فروش اقساطی پراید 111 و سایر مدل های پراید است.

 

فروش اقساطی سایپا تحویل فوری پراید 111

مشخصات فنی پراید 111

فروش اقساطی پراید 111 یکی از پر استقبال ترین حوزه های فروش خودرو در ایران است. پراید 111 طراحی جدیدی از خودروی پراید است که ظاهری جوان پسند و زیبا را برای علاقمندان به خودروهای سبک و کم مصرف شهری به ارمغان آورده است. بدنه این خودرو هاچ بک است و با عنوان سایپا 111 SE به فروش می رسد. موتور 4 سیلندر خطی، با گشتاور 103 نیوتون بر متر در 5200 دور و جعبه دنده دستی 5 سرعته از مشخصات فنی پراید 111 می باشد. این خودرو دارای استانداردهای آلایندگی یورو 2 نیز می باشد.

 

فروش اقساطی پراید 111 تحویل فوری

 

مشخصات مهم پراید 111
حجم موتور 1323
تعداد سیلندرها 4
آرایش قرار گیری سیلندرها خطی مستقیم
حداکثر توان خروجی (دور بر دقیقه / اسب بخار) 63 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی (دور بر دقیقه / نیوتن متر) 103 نیوتون متر در 2500 دور در دقیقه
سیستم حرکتی خودرو (انتقال قدرت) موتور جلو دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده جعبه دنده دستی
تعداد دنده (جلو) 5
حداکثر سرعت پراید 111 170
شتاب 0 الی 100 (برحسب ثانیه) 14.5
سیکل ترکیبی مصرف سوخت پراید 111 6.9 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 2

 

فروش اقساطی پراید 111

حجم موتور این محصول هاچ بک که در فروش اقساطی پراید 111 می توانید از شرایط فروش آن استفاده نمایید، 1300 سی سی و با قدرت 62 اسب بخار است. سایپا اعلام کرده که در مدل جدید سایپا 111 تغییراتی را روی موتور خودرو اعمال کرده است که مصرف بنزین را تا حد امکان کاهش دهد.
با این تغییرات مصرف خودروی پراید به حدود 7 لیتر در صد کیلومتر رسیده است که عنوان کم مصرف ترین خودروی ایرانی را از آن خود کرده است. ویژگی های ظاهری مناسب، مصرف سوخت پایین و قیمت به صرفه ی این خودرو موجب شد تا ما در سپند خودرو نیز شرایط ویژه ای را برای فروش اقساطی این خودرو برای جوانان و خانواده های ایرانی فراهم کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با سپند خودرو تماس حاصل فرمایید.

 

فروش اقساطی پراید 111 با تحویل فوری+قیمت پراید هاچ بک نمایندگی سایپا