طرح فروش هایما S8

طرح فروش هایما S8

 

ایران خودرو به عنوان مونتاژ کننده هایما 8S روی این محصول حساب ویژه ای باز کرده است. این شرکت قصد دارد در اولین حضور در باشگاه میلیاردر های چینی برگ برنده خود را به نمایش بگذارد.

برند هایما پس از عرضه بسیار موفق مدل S7 به نامی آشنا در بازار خودروی ایران تبدیل شده است. هایما 8S سومین محصول این برند خواهد بود که در بازار ایران عرضه می شود.

خرداد ماه امسال بود که این محصول در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب رونمایی شد. این محصول پس از اولین رونمایی در رویداد های خودرویی کشور حضور یافت و در معرض دید عموم قرار گرفت.

هایما 8S جدیدترین کراس اوور ایران خودرو است که در اردیبهشت ماه معرفی شد و چندی پیش خبر آماده شدن این خودرو به بازار شنیده شد. حال گروه صنعتی ایران خودرو رسما اعلام کرد اولین فروش این خودرو یکشنبه هفته آینده 29 دی ماه 1401 از طریق بورس کالا انجام می شود.

هایما 8 اس از موتور 1.6 لیتری توربو بهره می برد و شتاب 0 تا 100 را در 8 ثانیه انجام می دهد. برای آشنایی بیشتر با این خودرو می توانید این مطلب را مطالعه بفرمایید.

 

مشخصات فنی هایما 8S

هایما 8S از همان ابتدای ورود به بازار تنها با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ قابل خریداری است. این موتور که با کد GA16-YF شناخته می شود با گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک یا گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه حدود 192 اسب بخار قدرت و 293 نیوتن متر را به چرخ های جلو منتقل می کند، البته مدل معرفی شده در کشور ما از نوع 6 می باشد.

با وجود اینکه هایما 8 اس دارای وزن خشک 1560 کیلوگرمی است، می تواند در 8 ثانیه از صفر به 100 درصد برسد و به حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت برسد. به علاوه مصرف ترکیبی آن تنها 7.2 لیتر است.

 

طراحی هایما هشت اس

شاید ظاهر هایما 8S به اندازه تیگو 7 پرو محبوب نباشد، اما باید اعتراف کرد که طراحی اسپرت و جذابی دارد. این خودرو قطعا با سلیقه بسیاری از جوانان مطابقت خواهد داشت.

برای ساخت این محصول از روش های مدرن طراحی خودرو استفاده شده است. خوشبختانه به ریزه کاری ها توجه شده و طراحی معلق ستون C در کنار ولوم های پررنگ جانبی تاثیر بسزایی در بهبود ظاهر خودرو داشته است.

همچنین رینگ های بزرگ، دیفیوزرهای جذاب و اگزوزهای دوگانه در ترکیب با بال شیک ظاهری هیجان انگیز به خودرو بخشیده که یادآور کراس اوورهای اسپرت است. نکته دیگر این است که برخلاف برخی خودروهای قدیمی چینی، هیچ یک از خطوط طراحی 8S به حال خود رها نشده است، اما مجموعه کلی از هارمونی خوبی برخوردار است.

علاقه مندان برای خرید هایما 8 می توانند از صبح یکشنبه 29 دی ماه به بورس مراجعه کنند، قیمت پایه این خودرو 934 میلیون تومان اعلام شده و پیش بینی می شود در این دور 500 دستگاه هایما 8S به فروش برسد.

تحویل این خودروها در تاریخ 13 فروردین 1402 اعلام شده است و پیش پرداخت برای شرکت در این فروش 50 درصد اعلام شده است.

 

نام خودرو تعداد قیمت پایه پیش پرداخت موعد تحویل
هایما 8S 500 دستگاه 934 میلیون تومان 50% 25 فروردین 1402

 

همچنین بخوانید :

فروش اقساطی دیگنیتی

فروش اقساطی ایران خودو