طرح گواهینامه آسان برای موتورسواران شروع شد

سردار کمال هادیانفر از عملی شدن طرح گواهینامه راحت و آسان در سال جاری اطلاع دادند و در ادامه به سخنان خود افزود: قصد داریم که طرح گواهینامه آسان را از 20 فروردین 1402 شروع کنیم.

به گزارش سپند خودرو به نقل از مهر در اوایل خرداد ماه سال 1399 سردار کمال هادیانفر (رئیس پلیس راهور ناجا) از ارائه نمودن طرح گواهینامه آسان و راحت برای موتورسواران کشور به وزیر وقت کشور ایران برای کاهش قیمت و نرخ گواهی نامه های موتورسیکلت و سایر موارد مرتبط با همین موضوع اطلاع رسانی کرده بود.

رئیس پلیس راهور ناجا (سردار کمال هادیانفر) در زمینه آخرین موقعیت عملی شدن طرح دریافت گواهینامه آسان فرمود:

در شهر تهران طرح گواهینامه آسان برای موتورسیکلت سواران به صورت پایلوت و آزمایشی اجرا شد و بسیاری از افراد برای دریافت گواهینامه اقدام کردند.

همچنین ایشان در ادامه سخنان خود گفت: استقبال عموم مردم از این طرح به نوعی بود که صف در مقابل شهرک آزمایش به وجود می‌آمد. سردار هادیانفر در ادامه فرمود: به حول قوه الهی قصد داریم که این طرح را از 1402/1/20 به مرحله اجرا برسانیم.

بنابراین با تمام این تفاسیر می توان گفت که ظاهرا سال خوبی برای تمامی موتورسیکلت سواران می باشد چرا که با این طرح به راحتی می توانند گواهی نامه موتورسیکلت دریافت کنند و اتفاق های خارق العاده و هیجان انگیزی در این سال برای تمامی موتورسواران رقم بخورد.