مالیات خودرو

مالیات خودرو

 

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور خبر جدیدی را به مردم داد. وی با بیان اینکه رویکرد سازمان الکترونیکی کردن فرآیندها می باشد. افزود هوشمندسازی کلیه خدمات و کاهش مراجعه حضوری به سازمان های مالیاتی  در دستور کار است. او گفت: سامانه مالیاتی مشاغل خودرویی توسط سازمان امور مالیاتی تا آخر سال راه اندازی می شود.

 

مالیات خودرو تا آخر سال

به گزارش پایگاه خبری سپند خودرو به نقل از تسنیم، داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در جلسه ستاد اطلاعات مالیاتی این سازمان به همه هموطنان عزیز قول داد: سازمان امور مالیاتی کشور در دولت مردمی رویکرد خود را در سازمان امور مالیاتی کشور اتخاذ خواهد کرد.

جهت هوشمندسازی و دگرگونی کلیه فرآیند های سازمان به خدمات و فرآیند های الکترونیکی عزم شده و در این راستا برنامه ریزی شده است. تا با ایجاد و نصب سامانه های الکترونیکی مانند قطعات پازل مالیاتی در کنار هم، اهداف اساسی از جمله تکریم ارباب رجوع و مبارزه با فرار مالیاتی محقق شود.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه همکاران این سازمان افزود: امسال چندین سرویس مهم مالیاتی به صورت الکترونیکی فعال شده است. انتظار این است که در ادامه مسیر هوشمندسازی نظام مالیاتی تا پایان سال جاری ، نظام مالیاتی مشاغل خودرو بر اساس مودی تهیه می شود.

راه اندازی شده و مودیان می توانند بدون مراجعه به دفاتر پیشخوان مالیات خودروی خود را مشاهده و پرداخت کنند.

رئیس سازمان مالیاتی افزود: اکنون به دنبال اتصال سایر سازمان ها و نهادها به سازمان امور مالیاتی هستیم. این کار برای تجمیع و پالایش داده های مشاغل، شرکت ها، معادن، بنگاه های اقتصادی و غیره می باشد. تا این سازمان بتواند پاسخگوی نیاز های بزرگواران باشد.

مردم و مودیان محترم جهت مراجعه حضوری به ادارات امور مالیاتی. مالیات در سراسر کشور حل شده است. تمامی این عزیزان می توانند با مراجعه به درگاه مالیاتی کشور تمامی نیازهای خود را از راه دور برطرف کنند.