"شرکت

پس از سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو برای ثبت نام خودرو در طرح قرعه کشی ایران خودرو ملزم به رعایت شرط انسداد پول مشتریان در حساب خودش شد.

از این پس تنها افرادی می توانند در خرید و فروش خودرو توسط خودروسازان شرکت کنند که پول خودرو را در حساب خود داشته باشند. بدین ترتیب مبلغ خودرو از طریق بانک مسدود می شود.

این موضوع برای شرکت سایپا اجرا شد. به طوری که هفته گذشته 70 هزار خودرو توسط گروه سایپا پیش فروش شد. که تنها 8 هزار و 500 نفر آن را پذیرفتند. با توجه به اینکه شرط ذکر شده در این پیشنهاد رعایت شده بود. مشتریان برای ثبت نام ملزم به واریز وجه بودند. شرایط مشابه قرعه کشی 11 میلیونی ایران خودرو را شاهد نبودیم. تنها مشتریان واقعی در این طرح شرکت کردند.

در عرضه جدید گروه سایپا در روز سه شنبه هفته جاری و همچنین قرعه کشی ایران خودرو در هفته آینده، هر دو خودروساز ملزم به رعایت این آیین نامه جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت شدند.

در طرح فروش فوق العاده چهار محصول ایران خودرو که از 26 تا 25 دی ماه برگزار شد، بیش از 11 میلیون نفر 20 هزار دستگاه خودرو سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه از متقاضیان عادی طرح مادران و خودروهای فرسوده به ثبت رسید. که برخی مسئولان عنوان «لاتاری ملی» را به آن دادند.

 

"<yoastmark

 

قرعه کشی ایران خودرو

ایرانخوردو اعلام کرده است. همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بزرگترین طرح قرعه کشی ایران خودرو اجرا می شود. در این طرح تعداد زیادی از محصولات این گروه صنعتی عرضه می شود. که موعد تحویل آن ها حداکثر یک سال در نظر گرفته شده است.

این طرح پیش فروش برای سه گروه از متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و تعویض خودرو های فرسوده اجرا می شود. در این طرح فقط متقاضیان عادی می بایست ضمن اطمینان از رعایت شرایط عمومی ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب نمایندگی نزد بانک های عامل اقدام نمایند. که به زودی اعلام خواهد شد. همچنین موجودی این حساب را با مبلغی که در حساب کاربری تعیین می شود تکمیل نمایند.

تاکید می شود افتتاح حساب نیابتی فقط برای متقاضیان عادی می باشد. که شامل متقاضیان قانون جمعیت جوانان و تعویض خودروهای فرسوده نمی شود.

 

همچنین بخوانید:

چگونگی خرید خودرو در بورس کالا