بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

فروش اقساطی هیوندای سوناتا LF

دسته بندی: هیوندای
مشخصات فنی
شرایط فروش اقساطی هیوندای سوناتا LF

تحویل هیوندای سوناتا LF توسط سپند خودرو به صورت آنی و در زمان عقد قرارداد بوده و هیچ گونه تحویل مدت دار و ثبت نامی جز فعالیت این شرکت نیست.

  1. سند خودرو به نام خریدار شده و فقط ۳ دانگ آن در رهن شرکت بوده
  2. قبل از تحویل خودروی هیوندای سوناتا LF به مشتری هیچگونه پرداختی نخواهید داشت
  3. اعطای قرارداد رسمی اجاره به شرط تملیک به خریدار
  4. اجباری نبودن بیمه بدنه به دلیل عدم تحمیل هزینه به خریدار
  5.  امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت اقساط هیوندای سوناتا LF و کسر سود های آتی
  6. امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط
  7. امکان کارشناسی خودرو در زمان تحویل در حضور مشتری

برای خرید اقساطی 50 درصد از مبلغ روز خودروی هیوندای سوناتا LF را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید و مابقی را طی اقساط 6 تا 30 ماهه می‌پردازید.

شرکت سپند خودرو آریا با شماره ثبت 446306 دارای جواز فعالیت از اتحادیه اتومبیل‌فروشان با درجه کیفی 1 و از اعضا رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شماره عضویت 1020، شرکتی قابل اعتماد جهت خرید خودرو می‌باشد.

نزدیک به 15 سال فعالیت مستمر ، بدون حتی 1 مشتری ناراضی،این افتخار ماست.

بررسی تخصصی
سوناتا LF نسل هفتم این سری از خودروهای کمپانی کره ای هیوندای می باشد. این خودرو در سال 2014 رونمایی و توسط شرکت آسان موتور وارد ایران شد. سپند خودرو نیز به دلیل محبوبیت این خودرو فروش اقساطی هیوندای سوناتا LF و سایر مدل های این خودرو را برای هموطنانمان فراهم کرده است. اولین نسل این خودرو در سال 1985 تولید شد و از نسل پنجم به بعد این محصول کره ای، به ایران نیز وارد شده است.

مشخصات فنی هیوندای سوناتا LF

هیوندای سوناتا LF کره ای دارای چهارسیلندر و 16 سوپاپ است. پیشرانه این خودرو 2359 سی سی حجم دارد که می تواند قدرتی معادل 178 اسب بخار را برای این خودرو تولید کند. در هیوندای سوناتا LF از گیربکس 6 سرعته ی اتوماتیک استفاده شده و شتابی کمتر از 10 ثانیه دارد که در مقایسه با اندازه و وزن  1490 کیلویی این خودرو قابل قبول است.  محصول موجود در فروش اقساطی هیوندای سوناتا LF از سپندخودرو، مصرف سوختی نزدیک به 13 لیتر در شهر دارد و دارای استاندارد الایندگی یورو 5 است. مشخصات فنی سوناتا LF
مشخصات فنی هیوندای سوناتا LF
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 2359سی سی
حداکثر قدرت هیوندای سوناتا LF 178 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 225 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 سرعته خودکار
شتاب 0 تا 100 9.9 ثانیه
حداکثر سرعت 205 کیلومتر در ساعت
وزن 1490 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4855 طول - 1865 عرض - 1475 ارتفاع
فاصله بین دو محور هیوندای سوناتا LF 2805 میلیمتر
  فروش اقساطی سوناتا LF با تحویل فوری طراحی داخل کابین خودرو کاملا ساده بوده اما بسیار دلنشین و باوقار است. تجهیزات و امکانات خوب این خودرو مانند سیستم توزیع الکترونیکی ترمز ESC و ترمز ضدقفل ABS ، کروز کنترل ، سیستم تشخیص نقطه کور BSD ، ورود به خودرو بدون کلید و چندین آپشن مشتری پسند دیگر، یک خودروی دوست داشتنی برای علاقمندان به خودروهای سدان خلق کرده است. این خوش چهره ی کره ای نیز در فروش اقساطی هیوندای سوناتا LF سپند خودرو موجود و آماده تحویل فوری به مشتریان است.

گالری تصاویر سوناتا LF

در ادامه گالری تصاویر خودروی سوناتا LF برای انتخاب شما عزیزان نیز آورده شده است.
چرا سپند خودرو؟
  • تحویل فوری خودرو
  • سند به نام خریدار
  • اقساط بلندمدت
مزایای سپندخودرو

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران