بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی سهند تحویل فوری
170 km/h حداکثر سرعت
7 liter/100km مصرف سوخت
1503 cc حجم موتور

فروش اقساطی سهند

دسته بندی: سایپا
مشخصات فنی
شرایط فروش اقساطی سهند

تحویل سهند توسط سپند خودرو به صورت آنی و در زمان عقد قرارداد بوده و هیچ گونه تحویل مدت دار و ثبت نامی جز فعالیت این شرکت نیست.

  1. سند خودرو به نام خریدار شده و فقط ۳ دانگ آن در رهن شرکت بوده
  2. قبل از تحویل خودروی سهند به مشتری هیچگونه پرداختی نخواهید داشت
  3. اعطای قرارداد رسمی اجاره به شرط تملیک به خریدار
  4. اجباری نبودن بیمه بدنه به دلیل عدم تحمیل هزینه به خریدار
  5.  امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت اقساط سهند و کسر سود های آتی
  6. امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط
  7. امکان کارشناسی خودرو در زمان تحویل در حضور مشتری

برای خرید اقساطی 50 درصد از مبلغ روز خودروی سهند را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید و مابقی را طی اقساط 6 تا 30 ماهه می‌پردازید.

شرکت سپند خودرو آریا با شماره ثبت 446306 دارای جواز فعالیت از اتحادیه اتومبیل‌فروشان با درجه کیفی 1 و از اعضا رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شماره عضویت 1020، شرکتی قابل اعتماد جهت خرید خودرو می‌باشد.

نزدیک به 15 سال فعالیت مستمر ، بدون حتی 1 مشتری ناراضی،این افتخار ماست.

بررسی تخصصی

خودرو سهند محصول شرکت سایپا است که به‌عنوان یک فیس‌لیفت از مدل ساینا طراحی شده است. این خودرو با ارائه طراحی ظاهری به‌روز شده و امکانات رفاهی قابل توجه، تلاش دارد تا نیازهای روزمره کاربران در بازار خودروهای اقتصادی را برآورده سازد. سهند مجهز به موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری با توان 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن متر است و در دو نسخه دنده دستی و اتوماتیک در بازار عرضه می‌شود.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی سهند

طراحی ظاهری و بدنه خودرو سهند، حاصل تغییرات اساسی ماشین ساینا است که شامل دماغه کشیده‌تر و جایگزینی چراغ‌های چندوجهی با چراغ‌های تیز می‌شود. جلوپنجره آن نیز نسبت به ساینا S کم‌برآمدگی‌تر طراحی شده است. در قسمت پایین سهند، چراغ‌های مه‌شکن باریک و خطی تعبیه شده‌اند که با سایر اجزای ظاهر خودرو هماهنگی دارند.

نمای جانبی خودرو به جز رینگ‌های آلیاژی، تفاوت چشمگیری با ساینا و ساینا S ندارد. در نمای عقب، چراغ‌های خودرو دو تکه هستند و بخشی از آن‌ها به درب صندوق انتقال یافته‌اند. طراحی چراغ‌های عقب بی‌شباهت به سدان‌های متوسط فولکس واگن نیست. این خودرو سدان سایپا هم‌رده ساینا، کوییک و تیبا در نظر گرفته می‌شود. برای اطلاع از مشخصات و شرایط فروش ساینا اقساطی و سایر خودروهای سایپا می‌توانید بخش خودروهای ایرانی سایت را مشاهده کنید.

طراحی ظاهری و بیرونی سهند

درباره طراحی داخل سهند

طراحی داخلی خودرو سهند سایپا، با استفاده از متریال‌هایی در رده اقتصادی انجام شده است. داشبورد این خودرو از پلاستیک خشک و ارزان‌قیمت ساخته شده است. این خودرو خروجی‌های هوای دایره‌ای و نمایشگر لمسی دارد که در بخش میانی داشبورد قرار دارد و جنبه مثبتی برای طراحی داخلی محسوب می‌شود.

خودرو سهند برای تردد 4 سرنشین فضای کافی ارائه می‌دهد و مناسب استفاده شهری است. با اینکه سهند یک محصول اقتصادی محسوب می‌شود، اما از امکاناتی مانند گرم‌کن صندلی راننده و تریم داخلی دو رنگ بهره‌مند است که نکات مثبتی در طراحی داخلی آن محسوب می‌شوند.

بررسی مشخصات فنی سهند

این خودرو موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی 1.5 لیتری با توانایی تولید 90 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور دارد. سهند در دو نسخه گیربکس 5 دنده دستی و اتوماتیک CVT ارائه می‌شود. این خودرو همچنین یک باک سوخت با ظرفیت 41 لیتر دارد که برای استفاده‌های شهری و مسافت‌های متوسط مناسب خواهد بود.

این خودرو از نظر مشخصات فنی هم‌رده تیبا و سایر خودروهای اقتصادی سایپا محسوب می‌شود. برای آگاهی از پلن‌های فروش اقساطی تیبا تحویل فوری نیز می‌توانید با کارشناسان ما از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت تماس بگیرید.

مشخصات فنی خودرو سهند

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل سهند

خودرو سهند مجهز به دو کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو است. سیستم ترمزهای ضد قفل ABS و EBD (توزیع نیروی ترمز الکترونیکی) نیز در این خودرو به‌کار گرفته شده‌اند که کمک می‌کنند تا خودرو در شرایط اضطراری با ثبات بیشتری ترمز بگیرد و از انحراف جلوگیری شود. علاوه‌بر این، خودرو سهند سایپا از سنسور پارک عقب و  سیستم پایش فشار باد تایرها بهره می‌برد.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های سهند

از جمله امکانات قابل توجه خودرو سهند سایپا می‌توان به سیستم مالتی مدیا همراه با نمایشگر لمسی، دوربین و نویگیشن اشاره کرد. همچنین این خودرو مجهز به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و کروز کنترل است. سنسور پارک عقب و گرم‌کن صندلی جلو، آینه‌های بغل برقی و گرم‌کن آینه بغل نیز از سایر ویژگی‌های رفاهی این خودرو به شمار می‌روند.

آپشن‌ها و امکانات خودرو سهند

شما می‌توانید خودرو سهند را با شرایطی فوق‌العاده هم‌چون امکان تحویل فوری و اقساط بلند‌مدت منعطف ۱۵ تا ۳۰ ماهه از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط فروش سایپا با کارشناسان ما از طریق راهای ارتباطی موجود در تماس باشید.

چرا سپند خودرو؟
  • تحویل فوری خودرو
  • سند به نام خریدار
  • اقساط بلندمدت
مزایای سپندخودرو

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران