طراحی متفاوت این خودرو به نسبت خودروهای هم قیمت و هم رده خود یک ویژگی مثبت در آن است. اما این طراحی نا پختگی دارد و به ثمر نرسیده است. برلیانس H230 به نسبت خودرو‌های هم رده و هم قیمت خود بسیار مدرن تر و به روز تر به میدان آمده و طراحی متوسطی دارد. این خودرو یک سدان چینی وارداتی به حساب می آید که قیمت آن ارزان می باشد. هم چنین توسط سایپا وارد شده و عرضه فروش اقساطی برلیانس H230 فرصتی مناسب برای افرادی است که هم قصد خرید قصدی را دارند و هم خواستار تحویل فوری خودروی مورد نظرشان هستند.

فروش اقساطی برلیانس H230

مشخصات فنی برلیانس H230

پیشرانه مورد استفاده در این خودرو از نوع BM15 می باشد. حجم آن ۱۴۹۸ سی‌سی و قدرت ۱۰۳ اسب بخار را تولید می کند.  با توجه به این که مصرف سوخت مقدار مصرف سوخت بنزین برلیانس H230 در هر ۱۰۰ کیلومتر ۶.۳ لیتر می باشد نشان دهنده مصرف مناسب این خودرو است. از سیستم های تعبیه شده بر روی این خودرو می توان سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم EPS  را نام برد. جعبه دنده استفاده شده در آن مدلAMT می باشد. این خودرو موفق به کسب امتیاز ۵ ستاره ایمنی در تست تصادف شده است. این ایمنی از طریق مواردی چون کمربند‌های ایمنی سه نقطه‌ای، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو و سیستم ترمز ضد قفل امکان پذیر می شود. ثبت نام در فروش اقساطی برلیانس H230، این خودروی ایمن را از دست ندهید.

مشخصات فنی برلیانس H230

طراحی نمای رو به رو چراغ هایی با زاویه رو به پایین را نشان می دهند که هماهنگی خاصی با آینه های جانبی متفاوت آن دارند. خط های ساده و چرخ های کوچک در نمای جانبی سدانی ارزان را جلوی روی ما قرار می دهد. طراحی درب عقب و گلگیر عقب تا حدودی ضعیف است. اما نمای عقبی کاملا متناسب یک خودروی چینی ساده است. متریال پلاستیکی به کار رفته در سراسر داشبورد در نگاه اول خود نمایی می کند. ابعاد فضای کار راننده و آرگونومی کاملا مناسب هستند. صندلی ها در قسمت جلو چهار جهته و برقی می باشد و در قسمت پشت صندلی ها قابلیت تا شدن را دارند و همین مورد به بزرگ تر شدن فضای بار کمک می کند. فروش اقساطی برلیانس H230 با شرایط عالی و تحویل فوری از امکانات ارائه شده توسط سپند خودرو برای خریداران عزیز به حساب می آید.

فروش اقساطی برلیانس H230 با تحویل فوری