هایما S7 خودرویی چینی است که توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در سال ۱۳۹۴ به عنوان یک کراس‌اوور  تک‌دیفرانسیل و با گیربکس اتوماتیک به بازار معرفی شد. این خودرو به کمپانی چینی هایما تعلق دارد و با همکاری ایران خودرو در سایت خراسان مونتاژ و به بازار عرضه می‌شود. ظاهر پر‌ابهت،‌ کیفیت قابل‌قبول سواری و آپشن‌های متنوع باعث محبوبیت این خودرو در بازار ایران شده است. از آپشن‌های هایما اس ۷ اتومات می‌توان به ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و تنظیم نزدیکی ستون فرمان اشاره کرد. در لیست قیمت ایران خودرو اقساطی می‌توانید قیمت و شرایط خرید هایما S7 را مشاهده کنید.

بررسی ظاهری و بدنه هایما اس ۷

یکی از ویژگی‌های ظاهری هایما اس ۷ ابعاد بزرگ آن (طول ۴۴۹۸، عرض ۱۸۳۰ و ارتفاع ۱۷۳۰ میلیمتر) است. این ویژگی باعث می‌شود که این کراس‌اوور چینی ظاهری شبیه به خودروهای شاسی‌بلند داشته باشد. این خودرو به رینگ‌های ۱۷ اینچی و لاستیک‌های فاق بلند مجهز شده است. سادگی یکی از ویژگی‌های مهم طراحی ظاهری در نمای عقب هایما S7 محسوب می‌شود. در بخش پشتی خودرو المان‌های اصلی هم‌چون چراغ‌ها، درب صندوق و سپر عقب با حداقل جزئیات طراحی شده‌اند. به‌طورکلی این کراس‌اوور چینی طراحی کلاسیک و نسبتا قدیمی‌ای دارد. برای اطلاع از قیمت ماشین چینی هایما S7 می‌توانید با کارشناسان سپند‌خودرو در تماس باشید. فروش اقساطی هایما اس 7

درباره طراحی داخلی کابین هایما S7

طراحی داخلی هایما S7 جذابیت بیشتری نسبت به طراحی خارجی آن دارد. در داخل کابین این کراس اوور چینی کلید‌ها جایگذاری مناسبی دارند و از خطوط به‌صورت منطقی استفاده شده است. با‌ رعایت این ویژگی‌ها مشتریان امکان این را دارند که از خودرویی چینی با اتاق ارگونومیک استفاده کنند. از نظر فضاسازی نیز هایما S7 یک خودروی بزرگ و جادار محسوب می‌شود. به‌طورکلی این محصول به نسبت قیمت، سال طراحی و رقبای داخلی، شرایط مطلوبی دارد. برای تهیه خودروهای چینی با طراحی مدرن‌تر می‌توانید از طرح اقساطی فروش بهمن خودرو نیز استفاده کنید. فروش اقساطی هایما اس 7 سپندخودرو

بررسی مشخصات فنی هایما اس ۷

محور محرک این هایما S7 از نوع دیفرانسیل جلو و به یک گیربکس ۶ دنده اتومات مجهز است. در داخل کاپوت یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژ با حجم موتور ۱.۸ لیتر قرار دارد. حداکثر قدرت این موتور ۱۷۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه با حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر در ۴۵۰۰ دور در دقیقه است. هایما اس ۷ مصرف سوخت ترکیبی ۸.۳ لیتر در صد کیلومتر دارد و از استاندارد آلایندگی یورو ۵ تبعیت می‌کند. نهایت سرعت این کراس اوور چینی ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. اگر برای تردد شهری به دنبال یک خودروی سدان ۶ سرعته اتوماتیک هستید ما به شما خرید تارا اقساطی را پیشنهاد می‌کنیم.

سیستم تعلیق هایما S7

یکی از امتیازات هایما S7 سیستم تعلیق نرم آن است. این ویژگی تجربه رانندگی و سفر برای سرنشینان را لذت‌بخش‌تر می‌کند. سیستم فنربندی جلو مستقل، مک‌فرسون استرات و سیستم فنربندی عقب از نوع مستقل و با اتصال چندگانه است. توجه داشته باشید که به دلیل فاصله زیاد خودرو با سطح زمین و انتقال نیروی پیشرانه توربوشارژ به چرخ‌های جلو باید جوانب احتیاط را در جاده‌های پر‌پیچ‌و‌خم برای حفظ تعادل و پایداری خودرو رعایت کنید.

بررسی تجهیزات ایمنی هایما S7

از مهم‌ترین امکانات و تجهیزات ایمنی هایما اس ۷ می‌توان به  آینه وسط الکتروکرومیک مجهز به نمایش فاصله تا مانع، آینه‌های جانبی برقی با سیستم تاشونده، چراغ‌های مخصوص روز، تنظیم ارتفاع چراغ‌ها از داخل، نشانگر فشار باد تایرها اشاره کرد. وجود ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به ABS و EBD، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA، کنترل پایداری الکترونیکی ESP، کنترل کشش TCS در کنار کیسه‌های هوا برای راننده و سرنشین کناری به‌همراه ایربگ‌های جانبی (در مجموع چهار عدد) از دیگر تجهیزات ایمنی امیدوارکننده هایما اس ۷ هستند.

معرفی آپشن‌های هایما اس ۷

هایما S7 توربو به آپشن‌های رفاهی مناسبی مانند فرمان برقی، نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به رهیاب ماهواره‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه،‌ فرمان نرم، برف‌ پاک‌کن هوشمند، تهویه مطبوع اتوماتیک، سامانه ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، سانروف چند حالته برقی، صندلی راننده مجهز به تنظیمات برقی و گرمکن صندلی‌های جلو مجهز است. با‌توجه‌به فضای جادار کابین و سواری نسبتا نرم، تجربه رانندگی با هایما اس ۷ دلپذیر و راحت است و به‌عنوان یک خودرو خانواده برای ترددهای شهری و مسافرت شناخته می‌شود. خرید قسطی هایما S7 از شرکت سپندخودرو با شرایط ویژه سپند‌خودرو امکان خرید اقساطی هایما S7 از ایران خودرو و سایر شرکت‌های خودروسازی ایرانی لیزینگ خودرو سایپا، بهمن موتور و مدیران خودرو را خواهید داشت. در این شرکت امکان خرید اقساطی انواع خودروهای ایرانی، چینی و سایر برند‌های معتبر خارجی با تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار برای متقاضیان در سراسر ایران بعد از عقد قرارداد فراهم شده است. با کمترین پیش‌پرداخت و در اقساط بلند‌مدت ماهانه می‌توانید هایما s7 را از سپند خودرو خریداری کنید.

گالری تصاویر هایما اس7

در این بخش تصاویر کامل تری از هایما اس7 را مشاهده می‌کنید.