فیدلیتی پرایم تیپ 2

فیدلیتی پرایم تیپ 2

 

فیدلیتی پرایم محصول جدید گروه خودروسازی بهمن موتور است. این خودرو در واقع X70 Jetour است که با نام Fidelity در ایران عرضه شد. این خودرو در بازار فعلی با خودروهایی مانند چری تیگو 7 رقابت می کند. فیدلیتی پرایم در حال حاضر تنها در 2 نسخه 5 نفره (تیپ 1) و 7 نفره (تیپ 2) تولید می شود. تنها تفاوت آن ها وجود ردیف سوم صندلی ها است. شرکت بهمن موتور قصد دارد همتای این خودرو را با موتور قوی تری به نام Fidelity Prestige روانه بازار کند.

گروه بهمن با سرمایه گذاری هنگفت و خرید پلت فرم این خودرو از طرف چینی، گام مهمی برای تولید خودرویی با قیمت مناسب و تیراژ بالا برداشته است. کسب حداکثر سهم بازار خودروی فیدلیتی یکی از گام های بلند بهمن موتور است.

 

شرایط فروش فیدلیتی پرایم تیپ 2

شرایط فروش فیدلیتی پرایم تیپ 2

 

شرایط فروش فیدلیتی پرایم تیپ 2

شرکت بهمن موتور می خواهد فروش رسمی Fidelity Prime Type 2 (نسخه 7 نفره) را ویژه دی ماه 1401 آغاز کند.

به گزارش پایگاه سپند خودرو، بهمن موتور از برنامه جدید عرضه فیدلیتی پرایم 7 نفره در بورس کالا خبر داده و می خواهد این خودرو را با قیمت پایه 772 میلیون تومان در 21 دی 1401 بفروشد. در این فروش بورسی 750 دستگاه از این کراس اوور گروه بهمن به فروش می رسد.

 

نام خودرو رنگ قیمت پایه (تومان) تعداد تاریخ عرضه تاریخ تحویل
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (هفت نفره) مشکی ۷۷۲.۰۰۰.۰۰۰ ۷۵۰ ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

 

برای شرکت در این شرایط فروش، پرداخت 50 درصد قیمت خودرو در زمان خرید الزامی است. 9% مالیات بر ارزش افزوده (بر اساس قیمت پیشنهادی مشتری) و هزینه های اضافی به مبلغ پیشنهادی مشتریان اضافه می شود. همچنین بر اساس قوانین جدید خرید خودرو از بورس کالا، افرادی که از ابتدای سال ۱۳۹۷ از خودروسازان داخلی (اعم از خصوصی یا دولتی) خرید کرده اند، نمی توانند در این طرح های فروش شرکت کنند.

فیدلیتی پرایم جدید مجهز به گیربکس 6 سرعته دوکلاچه (W-DCT) و شیفتر برقی است. همچنین سیستم تهویه، سیستم تعلیق، پایداری و نیرو های محرکه بهبود یافته است.

این خودرو دارای امکاناتی نظیر سقف پانوراما، سنسور نور، فرمان برقی، کروز کنترل، تهویه مطبوع برقی دستی، صندلی های جلو برقی، گرمکن صندلی های جلو، درب صندوق عقب برقی، ترمز دستی برقی، نگه دارنده خودکار، چهار ایربگ، دوربین 360 درجه می باشد.

فیدلیتی پرایم همچنین مجهز به تزئینات داخلی چرم مصنوعی، دوربین ثبت رویدادها، رادار خطی، رادار نقطه کور و … است. موتور جدید Fidelity Prime همانند توربوشارژر 1.5 لیتری قبلی با 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است.

 

همچنین بخوانید :