خودروهای چینی قصد تصرف بازار ماشین ایران را دارند. کمپانی جک که متعلق به چشم‌بادامی‌های چین است عمر زیادی ندارد و حتی تا سال 2007 بیشتر بر صنعت کامیون سازی تکیه کرده بود. جک با تغییر سیاست‌های خود از سال 2007 پا به عرصه خودروهای سواری گذاشت. کرمان موتور که به دنبال تنوع محصولات خود بود با کمپانی چینی توافق کرد و در سال‌های اخیر بازوی فروش چینی‌ها در ایران بوده است. ازآنجاکه تعداد محصولات جک بسیار زیاد است تصمیم گرفتیم در یک مقاله به بررسی خودروهای جک حاضر در بازار ایران بپردازیم. در ادامه با ما در سپندخودرو همراه باشید.

جک s5؛ قوی ترین ماشین بین خودرو های جک

در خرید ماشین اقساطی اتومبیل های شاسی بلند، فاکتور کیفیت و قدرت در کنار قیمت اصلی ترین عوامل خرید می باشند. جک s5 تقریبا همه‌ی این فاکتورها را دارد. طراحی خارجی ماشین یک ایده برداری بی نقص از محصولات هیوندا است. این شباهت در جلو خودرو با استفاده از  چراغ‌ها و جلو پنجره ای بیشتر نمایان است. در عقب نیز رگ هایی از هنر آئودی با استفاده از خطوط و چراغ ها مشخص است.

فروش قسطی جک s5

در یک کلام بخواهیم بگوییم عظمت جک s5 در نگاه اول شما را می گیرد. از طرف دیگر وقتی در ماشین را باز می کنید، فضای شیک داخل کابین حس یک ماشین اسپرت را به شما منتقل می کند. موتور جک نیز می تواند 174 اسب بخار نیرو تولید کند که با کمک نیروی تولیدی غول چینی ها 10 ثانیه زمان برای رسیدن به 100 کیلومتر سرعت نیاز دارد. اگر امکاناتی مثل سانروف برقی، ترمز برقی، کیسه هوا، سیستم صوتی پیشرفته را در کنار گواهی ایمنی 5 ستاره جک بگذاریم، متوجه می شویم که جک s5 برای تمام رقبای suv خودش خط و نشان کشیده است.

 جک s3؛ شاسی بلند جمع و جور برای داخل شهر

اگر به دنبال یک کراس اور جمع و جور می گردید، احتمالا باید نام جک s3 را به فهرست خودتان اضافه کنید. استفاده از چراغ های کشیده در جلو با سه خط موازی باعث شده که خشم در ظاهر این اتومبیل احساس شود. زمانی که پشت فرمان جک می نشینید از حس چرمی بودن فرمان خوشتان می آید و مانتیور بزرگ قرار گرفته در کنسول خودرو احساس تسلط یکپارچه ای را به شما می دهد.

خرید قسطی جک S3

گیربکس جک s3 از نوع 6 سرعته دستی است و موتور ماشین نیز می تواند 146 اسب بخار نیرو تولید کند. با کمک موتور جک می توان در حدود 10 ثانیه خود را از زمین کند و به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسید. اوج طراحی چینی را می توانیم در مصرف سوخت پایین و 6 لیتری آن به ازای هر 100 کیلومتر دانست که بزرگترین نقطه قوت s3 است.

جک j3 یا  توجوی سدان؛ خودرویی که بر خلاف برادرانش زیبا نیست

جک توجو بر خلاف اسمش که خلاقیتی بیشتری دارد اما در ظاهر نمی تواند شما را جذب کند. شاید با دیدن این خودرو باور نکنید همان طراحان جک s3 این خودرو را طراحی کرده اند. همان خودرویی که ما در فروش اقساطی جک s3، حسابی از ظاهرش تعریف کرده بودیم. نمای بیرونی توجوی بسیار ساده بوده و حتی مواد استفاده شده در کابین نیز از کیفیت بالایی برخوردار نیستند.

فروش اقساطی جک با تحویل فوری سپندخودرو

پیشرانه استفاده شده در جک توان تولید 93 اسب بخار نیرو دارد که عملکرد ضعیفی به حساب می آید. بر اساس اعلام رسمی مصرف سوخت این خودرو 6.5 لیتر و صفر تا صد آن 16 ثانیه است. در کل با توجه به قیمت اقتصادی نمی توان از جک توجوی انتظار بالایی در امکانات و تجهیزات داشت.

جک J4  ؛ مرد مرموز چشم بادامی ها

جک J4 را می توان رقیب برلیانس دانست که در فروش اقساطی پارس خودرو شرایط خوبی را تجربه می کند. البته اگر بخواهیم از روی ظاهر قضاوت کنیم، باید بگوییم جک J4 طراحی زیباتر و مدرن تری به برلیانس دارد. خودرو چینی در ظاهر یک طراحی مرموزانه و خجالتی دارد که با کمک چراغ های بادامی شکل و خطوط کناری کمی هم چاشنی خشونت به آن اضافه شده است.

فروش اقساطی جک J4

طراحان کابین جک هم تمام المان ها را به‌درستی کنار یکدیگر قرار داده‌اند و با نشستن بر روی صندلی‌های جک می توجه می‌شوید که همه‌چیز ارگونومی مناسبی دارد. موتور جک j4 توان تولید 103 اسب بخار را دارد و می‌تواند در 13.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. اعدادی که توسط متخصصان فنی برای جک جی 4 ارائه‌شده است خیلی ما را شگفت‌زده نمی‌کند. درواقع تمام خودروهای هم‌رده جک قدرت مشابهی دارند. زمانی که پشت فرمان برقی جک می‌نشینید و به اطراف نگاه می‌کنید از تسلطی که بر خودرو دارید لذت می‌برید، در واقع سواری با جک J4 حس یک ماشین لوکس و اروپایی را به شما می‌دهد.

جک J5؛ دومین عضو خانواده جک که وارد بازار ایران شد

ظاهرا چینی ها تلاشی برای نام گذاری خودروها به شکلی متفاوت انجام نمی دهند و به حروف j و s بسنده می کنند.  j5 دومین ماشین از بین خودرو های جک است که در بازار ایران حرکت کرد. اگر دو اتومبیل j4 و j5 را در یک لحظه ببینید متوجه می شوید که ظاهر آن ها بسیار شبیه به یکدیگر است.

جی 5 کمپانی جک نیز طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و تا حدودی حس خودروهای لوکس ایتالیایی را به شما منتقل می کند. البته طراحی جک جی 5 به کمک طراحان ایتالیایی صورت گرفته است. کاپوت کشیده شده به همراه سپر مشکی جلو خودرو اولین چیزی است که شما را به خود جذب می کند.

فروش قسطی جک با تحویل فوری در سپندخودرو

با وجود فرمان چرمی و طراحی ارگونومی خوب المان هایی که در کابین قرار گرفته است، حس خوب تماشای بیرون خودرو به داخل اتاقک نیز منتقل شده است. در قلب خودرو جک j5 یک موتور ژاپنی قرار گرفته است که می تواند 141 اسب بخار تولید کند و اصلا شما را در شرایط سخت تنها نمی گذارد. این نیرو در بین تمام اتومبیل های چینی هم رده بی نظیر است. طبیعتا با این همه امکانات و قدرت موتور انتظار سوار خوبی باید داشت. در حقیقت زمانی که چند دقیقه ای با جک j5 رانندگی کنید، آنقدر حس خوبی به این اتومبیل پیدا می کنید که سخت است از جک دل بکنید. حس سواری با این خودرو ما را به یاد هایما اس 7 انداخت که می توانید اطلاعاتش را در صفحه شرایط فروش اقساطی هایما s7 مشاهده کنید.

بین این همه خودرو های جک، کدام ماشین مناسب من است؟

در انتهای مقاله می خواهیم به یک پرسش کاربران پاسخ دهیم. کدام ماشین از بین خودورهای جک مناسب من است. در حقیقت پاسخ به این سوال به انتظارات و نیازهای شما از یک اتومبیل باز می گردد. جک سعی کرده است با ایجاد تنوع و ارائه خودروهایی از سندان تا شاسی بلند به همه سلیقه ها پاسخ دهد. در اینجا خریدار است که باید مشخص کند چه خودرو با چه توانی می تواند نیازهای او را برطرف کند.

پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره خرید اقساطی خودرو های جک با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی آماده ارائه اطلاعات به شما هستند.