خودرو 206 تیپ 3 محصول ایران خودرو با موتور کم مصرف TU3 است. تولید پژو 206 تیپ 3 آخرین بار قبل از دهه 90 بود و سپس نسخه سقف شیشه‌ای این خودرو در سال 1401 به بازار عرضه شد. این خودرو در مشخصات فنی همچون پژو 206 تیپ 2 بوده و آپشن‌هایی از خودرو 206 تیپ 5 را نیز دارد. با وجود امکانات خودرو 206 تیپ 3 سقف شیشه‌ای، اما همچنان برای خودرویی که در سال 2022 به بازار عرضه شده، آپشن‌هایی محدود و بسیار اندک دارد. 

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی پژو 206 تیپ 3

طراحی ظاهری خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما تفاوتی با مدل قدیمی پژو ۲۰۶ ندارد و فقط سقف شیشه‌ای اضافه شده و رنگ قاب آینه‌های جانبی و زه روی درها و محل قرارگیری آنتن تغییر کرده است. خطوط سیال و روان بدنه پژو ۲۰۶ تیپ ۳ و چراغ‌های بزرگ کشیده در نمای جلویی و طراحی سپر عقب زیبایی خاصی به این خودرو بخشیده است. شما می‌توانید برای خرید این خودرو از طرح ماشین اقساطی ایران خودرو بهره‌مند شده و با اقساط بلند‌مدت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ را از سپند خودرو خریداری کنید. 

عکس ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای

درباره طراحی داخل 206 تیپ 3

طراحی داخلی پژو ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه‌ای با همان داشبورد، فرمان و رودری‌های قدیمی انجام شده است. با این حال وقتی کاور سقف را کنار بزنید نمای کلی (به‌خصوص برای سرنشینان عقب) کاملاً متفاوت خواهد شد. آپشن‌های تکمیلی نظیر تهویه مطبوع اتوماتیک، کلیدهای بیشتر و پشت‌سری‌های عقب هم با اینکه تاثیر چندان محسوسی در بهبود ظاهر کابین نداشته‌اند اما در مجموع حس بهتری از سواری را برای سرنشینان این خودرو به ارمغان می‌آورند.

مشکل فضای اندک برای سرنشینان عقب در این خودرو ۲۰۶ نیز که همواره به‌عنوان یکی از معایب پژو مطرح بوده و این ویژگی در کنار صندوق عقب نه‌چندان جادار 245 لیتری باعث شده 206 تیپ ۳ سقف شیشه‌ای چندان موردتوجه خانواده‌هایی با  فرزند بزرگسال قرار نگیرد. در‌صورتی‌که قصد بررسی قیمت این خودرو پژو برای خرید اقساطی را دارید، همچون بررسی قیمت 207 اتومات می‌توانید با کارشناسان سپند خودرو تماس بگیرید. 

خرید اقساطی 206 تیپ 3

بررسی مشخصات ۲۰۶ تیپ ۳ سقف شیشه ای 

خودرو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای از نظر مشخصات فنی با تیپ 2 یکسان است و همان موتور 1.4 لیتری در بدنه این خودرو جای داده شده است. این پیشرانه با حجم دقیق 1360 سی‌سی، حداکثر قدرت 75 اسب بخار و حداکثر گشتاور 118 نیوتن‌متر را تولید و از طریق یک گیربکس 5 سرعته دستی روانه محور جلوی این هاچ‌بک اقتصادی می‌کند. 

مصرف سوخت ترکیبی و شتاب صفرتاصد 206 سقف شیشه ای نیز به‌ترتیب برابر با 6.4 لیتر در صد کیلومتر و 14.1 ثانیه است. طرح فروش اقساطی اتومبیل 206 تیپ 3 همچون طرح فروش رانا اقساطی با امکان تحویل یک روزه و اقساط بلند‌مدت ۳۰ ماهه است. 

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل 206 تیپ 3

از نظر ایمنی اتومبیل 206 تیپ 3 از كيسه هوای راننده و سرنشين جلو برخوردار است. این خودرو هم‌چنین سيستم ترمز ضد قفل (ABS و EBD ‌و EBA)، ترمز جلو و عقب دیسکی دارد. علاوه‌بر این، در خودرو 206 تیپ سه، سیستم‌های کمک راننده ایمنی ايموبيلايزر، قفل مرکزی با ريموت، كمربندهای ايمنی جلو با قابليت تنظيم ارتفاع و سيستم كنترل بخار بنزين را نیز مشاهده خواهید کرد. 

خرید اقساطی 206 تیپ 3 سقف شیشه ای

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های 206 تیپ 3 سقف پانوراما

به لحاظ امکانات رفاهی و تجهیزات، 206 تیپ 3 مجهز به آپشن‌هایی مانند سقف شیشه‌ای، پشت سری صندلی عقب، پشت سری صندلی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع، شیشه بالابر برقی درهای جلو و عقب، آینه‌های جانبی برقی همرنگ بدنه است. 

این خودرو همچنین چراغ مه شكن جلو و عقب، قابليت تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو، چراغ همراهی تا درب منزل در محيط‌های تاريک را نیز دارد. سیستم تهویه پژو 206 تیپ 3 از نوع اتوماتیک و فرمان خودرو نیز از نوع هیدرولیک است. 

اکنون شما می‌توانید برای خرید اقساطی 206 تیپ 3 از مجموعه سپند خودرو اقدام کنید. همچنین در سپند خودرو، شرایط فروش اقساطی پژو  206 تیپ 3 سایر محصولات داخلی امکان تحویل فوری (در مدت یک روز) فراهم شده است. به‌منظور اطمینان از خرید، هیچ هزینه‌ای تا زمان تحویل خودرو از شما دریافت نخواهد شد. همچنین با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام مشتری صادر می‌شود.