دنا پلاس، محصول برجسته ایران خودرو، با طراحی ظاهری مدرن و تجهیزات ایمنی و رفاهی جامع، نشان دهنده پیشرفت چشمگیر صنعت خودروسازی ایران است. این خودرو که جایگزین مناسبی برای مدل‌های قدیمی‌تر سدان‌های ایرانی در نظر گرفته شده است با موتور EF7 توربوشارژ عرضه می‌شود. دنا پلاس از قابلیت‌های فنی قابل توجهی از جمله شتاب خوب، مصرف سوخت بهینه و عملکرد قدرتمند در جاده برخوردار است. دنا پلاس با وجود امکانات و مشخصات فنی و همچنین امکان خرید دنا اقساطی، گزینه‌ای ایده‌آل برای خریدارانی است که به دنبال تجربه رانندگی راحت و امن در یک خودروی داخلی با قیمت مناسب هستند​​​​​​.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی دنا پلاس

دنا پلاس، محصولی از ایران خودرو، در طراحی ظاهری خود نشان دهنده تلاش برای ارائه یک خودرو اسپرت و مدرن است. این خودرو تغییراتی در چهره جلویی، از جمله جلوپنجره با طراحی مدرن‌تر و خطوط تیزتر در قسمت جانبی نسبت به سدان‌های پیشین ایران خودرو داشته است. طراحی بیرونی این خودرو، با ارتقاء در جلوپنجره و تغییرات در بخش درها و گلگیر عقب، ظاهری شیک و جذاب به آن داده است که آن را به یک انتخاب اقتصادی و لوکس برای خریداران تبدیل می‌کند​​. همچنین امکان خرید اقساطی و تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک به‌صورت فوری توسط سپند خودرو وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شرایط فروش دنا پلاس

درباره طراحی داخلی خودرو دنا پلاس

از نظر طراحی داخلی، دنا پلاس با تلاش برای حفظ برتری نسبت به دیگر خودروهای داخلی، کیفیت ساخت و مونتاژ بالایی دارد. طراحی داخلی و متریال استفاده شده در دنا و دنا پلاس تقریبا یکسان بوده و به لحاظ کیفیت، در سطح بالایی قرار دارند. صندلی‌های جلو و عقب خودرو از نظر راحتی و حمایت بدنی در سطح خوبی قرار دارند و عایق‌بندی صدا نیز به خوبی انجام شده، که به کلی تجربه رانندگی آرام و لذت‌بخشی را فراهم می‌کند​​.

بررسی مشخصات فنی دنا پلاس

خودرو دنا پلاس با حجم پیشرانه 1646 سی‌سی، 4 سیلندر و 16 سوپاپ، بدون توربوشارژر یا سوپرشارژر، قدرتی معادل 115 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 157 نیوتن‌متر در 4500 دور در دقیقه را ارائه می‌دهد. زمان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در 13.5 ثانیه و حداکثر سرعت آن 189 کیلومتر بر ساعت است.

همچنین مصرف سوخت ترکیبی دنا پلاس، 7.74 لیتر در هر 100 کیلومتر است. جعبه دنده دستی 5 سرعته و سیستم فرمان هیدرولیک، به همراه سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و نیمه مستقل در عقب، تجربه رانندگی نرم و قابل اطمینانی را فراهم می‌کند.

فروش اقساطی دنا پلاس تحویل فوری

آشنایی با تجهیزات ایمنی اتومبیل دنا پلاس

دنا پلاس مجهز به ترمز جلو و عقب دیسکی، سیستم ترمز ضد قفل ABS و EBD، سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل پایداری الکتریکی ESP، سیستم کنترل کشش، چهار کیسه هوا برای محافظت از سرنشینان جلو و جانبی، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب و ایموبلایزر است.

همچنین قفل مرکزی با ریموت، کمربندهای ایمنی سرنشینان جلو 3 نقطه‌ای با قابلیت تنظیم ارتفاع، فرمان قابل تنظیم در دو جهت، صندلی عقب مجهز به ایزوفیکس برای نصب صندلی کودک، سیستم قطع سوخت خودکار در صورت تصادف، استاندارد ایمنی عابر پیاده، و اخطار کاهش باد لاستیک‌ها از سایر تجهیزات ایمنی خودرو دنا پلاس محسوب می‌شوند​​.

برخی از افراد خودرو تارا را رقیب دنا پلاس می‌دانند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از انتخاب خودرو موردنظرتان، مشخصات و همچنین امکان خرید اقساطی تارا اتوماتیک را نیز بررسی کنید تا بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

بررسی امکانات رفاهی و آپشن‌های ماشین دنا پلاس

از نظر تجهیزات رفاهی، دنا پلاس امکاناتی مانند رینگ‌های 16 اینچ آلومینیومی، کروز کنترل، سانروف، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک برای سرنشینان عقب، سیستم مولتی‌مدیا و میرورلینک، شیشه بالابر برقی برای درهای جلو و عقب، تنظیم برقی پشتی صندلی‌های راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیکی با کلیدهای کنترلی برای سیستم صوتی و کروز کنترل، روکش چرمی صندلی‌ها با دوخت قرمز، آینه‌های جانبی برقی، چراغ مه‌شکن جلو و عقب و تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو را دارد​​.

خرید قسطی دنا پلاس سال 98 سپندخودرو

شما می‌توانید دنا پلاس، این سدان ایران خودرو را با شرایط اقساطی بلند مدت از 15 تا 30 ماهه، به‌همراه تحویل فوری و انتقال سند با پیش پرداخت، از سپند خودرو خریداری کنید. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو با کارشناسان ما از طریق راهای ارتباطی موجود در سایت در تماس باشید.