وام فوری خرید خودرو بدون ضامن

خودرو امروزه به ویژه در کلانشهرها ، از لوازم ضروری هر فرد و خانواده ای است. اما از طرفی همه ما از شرایط تورم و گرانی خودرو آگاه هستیم . با چندین سال پس انداز شرایط خرید خودرو برای همه میسر نمی شود . پس بهترین راه چیست؟ آیا امکان خرید اقساطی خودرو وجود دارد؟ از چه وام های برای خرید خودرو می توان بهره گرفت؟ وام فوری خرید خودرو چه شرایطی دارد؟

برای رسیدن به پاسخ سوالات خود در این مقاله همراه ما شوید.

 

همچنین بخوانید: فروش اقساطی خودرو،  فروش اقساطی پارس خودرو، فروش اقساطی مدیران خودرو

 

شرایط اخذ وام فوری خرید خودرو از بانک های دولتی

 

یکی ازتسهیلات رایج که  بانک ها برای مقاصد گوناگون در اختیار مردم قرار می دهند، اعطای اعتبار است. هر چند که در گذشته بسیاری از بانک ها اعتباراتی را برای خرید خودرو به مشتریان خود عرضه می داشتند . اما متاسفانه در سالیان اخیر این اعتبارات حذف شده است .  شما برای خرید خودرو می توانید از تسهیلات بانکی دیگری که با اسامی گوناگونی چون خرید کالا . مسکن، مشارکت در ساخت، تعمیرات و … ارائه می شوند، بهره بگیرید.

تنها بانکی که به مشتریان خود اعتبار خرید خودرو را ارایه می دهد بانک سامان است. که برای بهره گیری وام فوری خرید خودرو باید از شرایط ابلاغ شده توسط این بانک برخوردار باشید.

وام فوری خرید خودرو

بهره گیری از وام تعمیرات برای خرید خودرو

همانگونه که در بالا گفته شد شما نمی توانید وام تحت عنوان خرید خودرو از بانک ها دریافت کنید، یک راه آسان برای دریافت وام استفاده از وام تعمیرات است و با هزینه ان خودرو خریداری کنید. ما شرایط سه بانک را که با دردسر کمتری تسهیلات را به مشتریان عرضه می کنند . در زیر برای شما بیان می کنیم.

وام تعمیرات بانک دی:

برای بهره گیری از تسهیلات تعمیر ساختمان بانک دی . باید سند مالکیت یک ملک و مبلغ بیست درصد از کل وام را در اختیار بانک قرار دهید . تا وام ۴۰۰ میلیونی با ۱۸ درصد سود را از بانک مربوطه دریافت کنید. زمان بازپرداخت اقساط این وام 48ماه است. بلافاصله پس از پایان اقساط وام، بانک مبلغ مسدود شده را به شما پس می دهد.

تسهیلات تعمیرات مسکن بانک شهر: برای دریافت تسهیلات ۱۵۰ میلیونی با نرخ سود ۱۸ درصد . لازم است سند مالکیت به عنوان ضمانت داشته باشید. بازپرداخت اقساط، ۴۸ ماهه تنظیم می‌شود و نیازی به مسدود شدن بخشی از مبلغ اعتبار شما نیست.

وام فوری خرید خودرو یا وام تعمیرات بانک شهر:

این بانک نیز برای عرضه وام ۱۵۰ میلیونی با سود 18درصد . نیاز به یک سند مالکیت دارد که به عنوان ضامن بانک تا پایان اقساط نزد بانک گرو نهاده می شود. مدت زمان اقساط آن 48 ماه است و هیچ مبلغی را از وام شما بلوکه نمی کند. این برتری را به بانک دی دارد.

 

وام تعمیرات بانک صادرات

این بانک یک وام به مبلغ 200 میلیون با سود 18 درصد به مشتری عرضه می دارد. برای ضمانت نیاز به یک سند مالکیت دارد و همانند بانک دی بیست درصد از مبلغ وام را بلوکه می کند . مدت اقساط وام های این بانک‌36 ماه است. پس از تسویه کامل وام مبلغ گرو گذاشته شده برگردانده می شود.

وام فوری خرید خودرو

وام فوری خرید خودرو بانک ملی با مبلغ ۵۰ میلیون تومان

یکی از وام های پر طرفداری که به راحتی می توانید از بانک ملی دریافت کنید، وام فوری خودرو با سود 18 درصد است. این وام نیاز به ضمانت یک کارمند معتبر و فیش حقوقی دارد. این بانک حدود 10 درصد از مبلغ کل وام را تا پایان اقساط بلوکه می کند. این وام یک کمک هزینه عالی و فوری برای خرید خودرو است.

وام فوری خرید خودرو بانک آینده ۷۰ میلیونی 

بانک آینده ازبانک های خصوصی است که تسهیلاتی را به مشتریان خود به مبلغ ۷۰ میلیون با ضمانت یک کارمند یا جواز کسب و کار ارایه می دهد . سود این وام 18 درصد و مدت باز پرداخت آن 46  ماهه است. همینطور این بانک با حمایت از سامانه اقساطی  لندو یک وام خرید کالا بیست میلیونی را عرضه می دارد که از آن برای خرید لوازم جانبی خودرو می توانید بهره بگیرید.

وام فوری خرید خودرو

تسهیلات ۱۰۰ میلیونی بانک سامان برای  خرید خودرو

در حال حاضر تنها بانکی که در حال حاضر تسهیلاتی برای خرید خودرو به مشتریان خود ارایه می دهد . بانک سامان است شرایط اعطای این تسهیلات . سند مالکیت یا مبلغ 120 میلیون سپرده  با گردش بین 3 تا 6 ماه در بانک است . با این سپرده یا سند مالکیت می توانید از این وام  با مبلغ 100 میلیون برای  خرید یک خودرو ایرانی بهره بگیرید. مدت زمان باز پرداخت این وام 36 ماه است، ضمن اینکه  حدود 25 درصد از مبلغ وام نیز نزد بانک تا پایان اقساط بلوکه می شود . پس برای خرید آسان ماشین های ساخت ایران اگر نیاز به وام فوری خرید خودرو  دارید به بانک سامان مراجعه کنید.