به دلیل ورود اچ سی کراس نام دانگ فنگ زیاد به گوش می خورد. دانگ فنگ S30 از دیگر محصولات این شرکت است که امکان حضور در ایران را دارد. این خودرو سدانی با اندازه نه‌ چندان بزرگ می باشد که در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه دانگ ‌فنگ به تولید می رسد. نسخه هاچ بکی نیز برای این خودرو وجود دارد که به نام H30 شناخته می شود. در واقع مدل هاچ بک S30 خودروی  فِنگ‌ شِن اچ سی کراس می باشد که عرضه خود را توسط ایران خودرو انجام می دهد و شرایط فروش اقساطی دانگ فنگ S30 را برای خرید آسان تر فراهم می کند. جالب است بدانید که تولید S30 در ونزوئلا به انجام رسیده و حضور پررنگی نیز در همان کشور دارد.

 اقساطی دانگ فنگ S30

مشخصات فنی دانگ فنگ S30

این خودرو قابل عرضه و سفارش در ۳ نوع موتور متفاوت می باشد. اما پیشرانه قدرتمندی در بین آن ها وجود دارد که نسخه ای با حجم ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر است. این نسخه توان ۱۱۵ اسب بخار را تولید می کند. حداکثر سرعت این پیشرانه ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می باشد. هم چنین از مخزن سوخت با حجم ۵۱  لیتری بهره می برد. این موتور مصرف سوخت ۵.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را به خود اختصاص می دهد. عملکرد انتقال نیرو در مدل های مختلف موتور به واسطه گیربکس ۴ سرعته اتومات و ۵ سرعته دستی به چرخ ها می رسد. از طریق فروش اقساطی دانگ فنگ S30 می توانید به آسانی صاحب این خودرو شوید.

مشخصات فنی دانگ فنگ S30

طراحی این خودرو قدیمی و ساده می باشد و به ندرت ظاهر آن را خسته کننده می کند. در نمای رو به رو و عقب این خودرو تا حدی تاثیر و کپی برداری از H30 دیده می شود. در نمای رو به رو هیچ جذابیتی به روز شده و زیبایی وجود ندارد و حرفی برای گفتن از لحاظ طراحی ندارد. حتی در بخش چرغ های مه شکن طراحی کاملا معمولی و ساده ای را می بینیم که هیچ گونه خلاقیتی در آن به چشم نمی آید. در نمای جانبی نیز باز نکته قابل توجهی نظر ما را به خود جلب نمی کند. لاستیک های بسیار کوچک دانگ فنگ S30 باعث می شود خودرو بسیار ساده و معمولی به نظر بیاید. خط های به کار رفته که حالتی خشن دارند نیز هماهنگی خاصی با کل بدنه ندارند. اما همه این ها به نسبت قیمت و مشخصات فنی مناسب به نظر می آید. اگر بودجه ای به قدر خرید این خودرو دارید به فروش اقساطی دانگ فنگ S30 در سپند خودرو مراجعه کنید.

 فروش اقساطی دانگ فنگ S30 _ تحویل فوری