با داغ شدن بازار فروش ماشین‌های کراس اوور و شاسی بلند پای شاسی بلندهای چینی نیز به بازار ایران باز شده است. هایما اس 7 توربو یکی از شاسی بلندهای جذاب چینی است که توسط کمپانی تازه تاسیس چینی هایما ساخته شده است. ظاهر زیبا و جذاب این شاسی بلند چینی باعث شد در مدت زمان کوتاهی بتواند در بازار خودرو جای پای خود را سفت کند و در صدر لیست پر فروش‌ترین خودروهای چینی موجود در ایران قرار بگیرد.   فروش اقساطی هایما s7 توربو هایما اس 7 نسبت به همتاهای کره‌ای خود آپشن‌های کم‌تری دارد ولی امکانات رفاهی و مشخصات فنی آن نسبت به قیمتی که دارد بسیار مناسب است. با توجه به قیمت مناسب هایما s7 نسبت به شاسی بلندهای کره‌ای باز هم قیمت این خودرو در بازار ایران بالا است و به همین دلیل ممکن است خانواده‌های ایرانی برای خرید آن دچار مشکل باشند. اگر شما هم جز طرفداران هایما اس 7 توربو هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با شرایط خرید اقساطی هایما s7 توربو آشنا شوید. شرایط فروش اقساطی هایما اس 7 توربو از سپند خودرو

خرید اقساطی هایما صفر؛ پر فروش‌ترین شاسی بلند ایران خودرو

هایما اس 7 توربو توسط شرکت ایران خودرو وارد کشور شده و به فروش می‌رسد. معمولا کارخانه به صورت مستقیم محصولات وارداتی خود را به بازار عرضه نمی‌کند اگر هم این محصولات را عرضه کند آن را به صورت نقدی به فقط به عده خاصی به فروش خواهد رساند. به همین دلیل شرکت‌های بزرگی مانند سپند خودرو تلاش کرده‌اند که با دریافت نمایندگی از کارخانه بتوانند محصولات چینی را به صورت سریع و مستقیم به خریداران محترم عرضه کنند. نکته مهم دیگری که وجود دارد تمایل مردم به خرید خودروی اقساطی به دلیل بالا بودن قیمت محصولات خارجی نسبت به تولیدات داخل است. اگر قصد خرید اقساطی هایما اس 7 توربو را دارید می‌توانید در انتهای مطلب از شرایط سپند خودرو برای فروش این اتومبیل باخبر شوید.

خرید خودرو از کارخانه بهتر است یا از نمایندگی فروش خودرو؟

از کجا ماشین بخرم؟ تمام کسانی که به دنبال خرید خودرو با شرایط عالی هستند این سوال را از خود می‌پرسند. نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که کارخانه معمولا خودروهای وارداتی خود را به افراد معمولی نمی‌فروشد. برای کسانی که قصد خرید خودروهای وارداتی را دارند تنها راه خرید خودرو مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش خودرو است. از طرفی نمایندگی‌های خودرو شرایط ویژه‌ای را برای خرید اقساطی خودرو در نظر می‌گیرند تا مشتریان آن‌ها بتوانند خودروی مد نظر خود را به راحتی و تنها با پرداخت مبلغ کمی از قیمت ماشین خریداری کنند. ما در سپند خودرو برای هم‌وطنان عزیزمان شرایطی را فراهم کرده‌ایم که آن‌ها بتوانند بدون دغدغه خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند و آن را به صورت فوری پس از عقد قرارداد تحویل بگیرند. در قسمت‌های بعدی پس از مطالعه مشخصات فنی و ظاهری هایماs7  توربو می‌توانید شرایط فروش اقساطی هایما اس 7 سپند خودرو را مطالعه کنید. خرید اقساطی هایما S7 توربو از سپند خودرو با شرایط ویژه

طراحی داخلی و خارجی هایما s7 توربو را بهتر بشناسید

اگر از کسانی باشید که به دنیای ماشین‎ها علاقه‌مند هستید با یک نگاه خواهید فهمید که ظاهر قسمت جلویی هایما شبیه به پرادو و قسمت عقبی آن شبیه به بی ام و x3 خواهد بود. یکی از بزرگترین تفاوت‌هایی که باعث شده هایما اس 7 نسبت به هایما اس 5 ظاهر جذاب و زیباتری داشته باشد استفاده از طراحی عمودی برای پنجره‌های خودرو است. قرار گرفتن مه شکن روی گل‌گیرها فرم جذابی به بدنه خودرو داده که در کنار خطوط تیز خودرو ظاهری جذاب و جوان پسند را برای آن فراهم کرده است. یکی دیگر ازمواردی که باعث شده هایما اس 7 توربو ظاهری اسپرت به خود بگیرد رینگ‌های آلومینیومی 17 اینچی آن است که برای یک شاسی بلند انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود. طراحی قسمت عقبی آن نیز مانند بی ام و x3 ساده و گیرا است. شیشه‌های نسبتا دودی صندلی‌ها عقب نیز باعث شده که این خودرو چهره‌ای خاص و فوق‌العاده‌ای داشته باشد. زمانی که در هایما اس 7 را باز می‌کنید با روکش‌هایی تمام چرم رو به رو می‌شوید که غالبا به رنگ نارنجی و مشکی هستند. کنسول و صفحه نمایشگر آن به شکل زیبایی در کابین جا خوش کرده اند و دستگیره‌ها و کلیدهای کنترلی آن نیز طراحی مناسبی دارند. تنها ایرادی که به هایما s7 وارد است فضای کم در نظر گرفته شده برای سرنشینان عقب خودرو است که با توجه به راحتی آن‌ها می‌توان این موضوع را نادیده گرفت. برای نتیجه‌گیری نیز می‌توان گفت که هایما اس 7 نسبت به قیمت خود ظاهر جذاب و قابل قبولی دارد.   مشخصات فنی هایما S7 توربو  

مشخصات فنی هایما s7 توربو

هایما S7 توربو دارای یک پیشرانه ۱.۸ لیتری چهار سیلندره می باشد. در این موتور از سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ بهره گیری شده و قادر است قدرتی معادل با 188 اسب بخار را در 5000 دور بر دقیقه و 230 نیوتون متر گشتاور را در 1800 تا 4500 دور بر دقیقه تولید کند. سیستم توربوشارژر این موتور در حقیقت متعلق به طرحی از کمپانی میتسوبیشی و سیستم سوخت رسانی هایما S7 توربو نیز مربوط به کمپانی معروف بوش آلمان است که کیفیت اش اثبات شده می باشد. در واقع با به کارگیری این سیستم های جدید نقاط ضعف مدل قبلی که مصرف سوخت بالا و قدرت پایین موتور بود تا حدود زیادی برطرف شده و پیش بینی می شود فروش اقساطی هایما S7 توربو آمار بالاتری نسبت به نمونه قبلی داشته باشد. سیستم تعلیق نصب شده بر روی خودرو از نوع مک فرسون بوده و در بخش‌های عقبی خودرو از نوع مولتی لینک است. می‌توان گفت که این خودروی چینی از موتوری نسبتا قوی برخوردار است که می‌تواند کارایی خوبی هنگام رانندگی ارائه دهد. می‌توانید سایر مشخصات فنی هایما s7 توربو را در جدول زیر مشاهده کنید.
موتور هایما S7 توربو 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1795سی سی
حداکثر قدرت 170 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 230 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 سرعته خودکار
حداکثر سرعت هایما S7 توربو 170 کیلومتر در ساعت
وزن 1545 کیلوگرم

فروش اقساطی هایما S7 توربو با تحویل فوری

تجهیزات و امکانات رفاهی هایما s7 توربو

هایما از امکانات و تجهیزات رفاهی قابل قبولی برخوردار است و این موضوع باعث شده که سرنشینان آن از سفر خود لذت ببرند. از امکانات و تجهیزات رفاهی هایما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • تعداد 4 کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو و جانبی
  • آینه‌‌های برقی جمع شونده
  • سنسور فشار باد چرخ
  • سنسور و دوربین دنده عقب
  • سیستم کنترل پایداری
  • سیستم کنترل کشش
  • دارای سیستم روشنایی دی لایت
  • فرمان برقی 4 حالته
  • ترمز دیسکی ABS و EBD
  • مانیتور 7 اینچی لمسی
  • ورود بدون کلید
  • استارت دکمه‌ای
  • گرم‌کن صندلی
  • ایزوفیکس صندلی
  • صندلی چهار حالته سر نشینان جلو
  • صندلی تاشو دو تکه سرنشینان عقب
  • آینه عقب الکتروکرومیک
  • سانروف
  • شیشه دودی عقب

مزایای خرید اقساطی هایما S7 توربو تحویل فوری از سپند خودرو

با توجه به بالا رفتن غیر قابل پیش‌بینی قیمت خودروهای وارداتی، منتظر ماندن برای پایین آمدن قیمت‌ها کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد. خرید اقساطی خودرو در چنین شرایطی می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. به همین دلیل شرکت سپند خودرو شرایطی را فراهم کرده است که هم‌وطنان عزیزمان بتوانند با خیالی آسوده خودروی مورد علاقه خود را به صورت قسطی خریداری کنند. از مزایای خرید اقساطی هایما اس7 از شرکت سپند خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
  • تحویل فوری خودرو پس از عقد قرارداد
  • اقساط بلند مدت
  • کاهش سود دریافتی شرکت در زمان تسویه کامل اقساط پیش از اتمام قرار داد
  • پرداخت درصد کمی از مبلغ اصلی خودرو برای عقد قرارداد

شرایط ویژه فروش اقساطی هایما S7 سپند خودرو

شرکت سپند خودرو نمایندگی مجاز و رسمی کارخانجات بزرگ خودروسازی ایرانی و خارجی است که با شرایطی ویژه انواع خودرو را به صورت اقساطی به فروش می‌رساند. ما در سپند خودرو در تلاش هستیم تا نیاز هم‌وطنان عزیزمان را برطرف کنیم و برای آن‌ها تجربه‌ای لذت‌بخش از خرید خودرو را به ارمغان بیاوریم. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی هایما اس 7 توربو کافی است با شماره 02191072104 تماس بگیرید تا همکاران ما در واحد فروش شما را راهنمایی کنند.

گالری تصاویر هایما S7 توربو

در این بخش تصاویر کامل تری از هایما S7 توربو را مشاهده می کنید.