بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

فروش اقساطی سورنتو XM

دسته بندی: کیا
مشخصات فنی
شرایط فروش اقساطی سورنتو XM

تحویل سورنتو XM توسط سپند خودرو به صورت آنی و در زمان عقد قرارداد بوده و هیچ گونه تحویل مدت دار و ثبت نامی جز فعالیت این شرکت نیست.

  1. سند خودرو به نام خریدار شده و فقط ۳ دانگ آن در رهن شرکت بوده
  2. قبل از تحویل خودروی سورنتو XM به مشتری هیچگونه پرداختی نخواهید داشت
  3. اعطای قرارداد رسمی اجاره به شرط تملیک به خریدار
  4. اجباری نبودن بیمه بدنه به دلیل عدم تحمیل هزینه به خریدار
  5.  امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت اقساط سورنتو XM و کسر سود های آتی
  6. امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط
  7. امکان کارشناسی خودرو در زمان تحویل در حضور مشتری

برای خرید اقساطی 50 درصد از مبلغ روز خودروی سورنتو XM را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید و مابقی را طی اقساط 6 تا 30 ماهه می‌پردازید.

شرکت سپند خودرو آریا با شماره ثبت 446306 دارای جواز فعالیت از اتحادیه اتومبیل‌فروشان با درجه کیفی 1 و از اعضا رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شماره عضویت 1020، شرکتی قابل اعتماد جهت خرید خودرو می‌باشد.

نزدیک به 15 سال فعالیت مستمر ، بدون حتی 1 مشتری ناراضی،این افتخار ماست.

بررسی تخصصی
کیا موتورز از جمله شرکت‌های خودروسازی است که با طراحی و ساخت ماشین‌های جدید سعی در رقابت با بزرگ‌ترین کمپانی‌های خودروسازی در جهان دارد. سورنتو XM هم یکی از خودروهای شاسی بلند کیا موتورز است که در سال 2010 برای اولین بار طراحی شد. سورنتو XM محصولی از شرکت کره جنوبی است که قصد داریم در ادامه این مطلب از سپند خودرو به بررسی تخصصی آن از نظر فنی، ظاهری و امکانات بپردازیم.

معرفی کیا سورنتو XM؛ خودرو شاسی بلند زیبا از کره جنوبی

نسل اول کیا سورنتو ایکس ام در سال 2010 توسط شرکت کره‌ای کیا به بازار جهانی معرفی و عرضه شد. سورنتو XM یک خودروی شاسی بلند است که ظرفیت 7 سرنشین دارد و به‌عنوان پرچم‌دار شاسی‌بلند‌های کیا موتورز شناخته می‌شود. طراحان کیا موتورز برای به دست آوردن سهم بیشتری در بازار جهانی از سال 2003 تا 2021 دست به تغییرات اساسی در طراحی ظاهری و فنی سورنتو XM زدند. کیا سورنتو 2018 مجهز به جدیدترین فناوری ایمنی درون خودروست و در نوع GT Line عرضه شده است. گیربکس شش سرعته اتوماتیک و موتور 6 سیلندری با حجم 3.5 لیتری نیز برای افزایش سرعت و توان سورنتو XM در این شاسی بلند محبوب مورد استفاده قرار گرفته‌اند. سورنتو XM نسبت به شاسی‌ بلندهای هم‌رده ژاپنی قیمت مناسب‌تری در بازار دارد و با توجه به امکان خرید ماشین قسطی آمار فروش بالایی را در بازارهای ایران به خود اختصاص داده است. بررسی مشخصات فنی سورنتو ایکس ام در سپند خودرو

بررسی طراحی داخلی کیا سورنتو XM؛ طراحی ساده اما دلنشین

مهم‌ترین موضوعی که در بررسی طراحی داخلی کیا سورنتو XM نظرمان  را جلب می‌کند سادگی و دلنشین بودن کابین داخلی خودروست. زیبایی و سادگی در طراحی داشبورد و کنسول میانی خودرو از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح داخلی سورنتو ایکس ام است. در هنگام ورود به داخل کابین سورنتو XM دکمه‌های متعددی را می‌بینیم که قسمت‌های مختلف وجود دارند. یکی از نقطه ضعف‌های سورنتو XM در طراحی داخلی نداشتن نمایشگر و پنل‌های لمسی و استفاده از دکمه‌های متعدد است که کمی داخل کابین را شلوغ کرده‌اند. دریچه‌های سیستم تهویه در دو طرف ماشین و نزدیک به سیستم مالتی مدیا ماشین تعبیه شده‌اند و با توجه به ظاهر چهارضلعی که دارند حالتی قدیمی و کلاسیک به خودرو داده‌اند. یکی از نقاط قوت کیا سورنتو در بررسی طراحی داخلی، جا دار بودن کابین خودروست. این خودروی ۷ سرنشینه فضای کافی در اختیار دارد و راحتی و آرامش را در طول سفر برای سرنشینان خود به وجود می‌آورد. صندلی‌های ردیف سوم در نگاه اول کمی تنگ و کم‌جا به نظر می‌رسند اما باعث ایجاد سختی برای سرنشینان نمی‌شوند. دسترسی به بار عقب نیز از طریق خواباندن صندلی‌های ردیف سوم امکان‌پذیر است. پلاستیک‌های به کار رفته در بدنه کابین داخلی نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردارند. علاقه‌مندان به خودرو شاسی بلند می‌توانند در زمان فروش اقساطی کیا اقدام به خرید این خودرو نسل دوم سورنتو کنند. کابین زیبا و جادار، مهم‌ترین ویژگی طراحی داخلی سورنتو XM کیا

مشخصات فنی کیا سورنتو XM؛ شاسی بلندی با سرعت نور

توان و قدرت سورنتو XM نسبت به نسل‌های قدیمی‌تر کیا سورنتو افزایش بیشتری داشته است. وجود یک پیشرانه 6 سیلندر قدرتمند در کنار کاهش وزن بدنه در نهایت منجر به افزایش توان خروجی و سرعت سورنتو ایکس ام شده است. گیربکس 6 دنده اتومات و شتاب 8.5 ثانیه‌ای لذت رانندگی با سورنتو XM را چند برابر کرده‌اند. برخلاف کیا سورنتو‌های نسل گذشته، گیربکس سورنتو ایکس ام سرعت عمل قابل قبولی در انتخاب ضریب دنده مناسب دارد و همین موضوع واکنش مثبت علاقه‌مندان به خودروهای شاسی بلند و منتقدان را به همراه داشته است. سورنتو  XM که به‌عنوان نسل دوم کیا سورنتو شناخته می‌شود مجهز به دو دیفرانسیل با قفل الکترونیکی است، 277 اسب بخار قدرت و نیروی گشتاوری برابر با 335 نیوتن متر دارد. نهایت توان شتاب این خودروی کره‌ای 200 کیلومتر در ساعت است در طول مدت زمان 8.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. وزن خودرو سورنتو ایکس ام 1670 کیلوگرم بوده و همین موضوع باعث داشتن شتاب و سرعت بیشتری نسبت به برخی از خودروهای شاسی بلند شده است. ظرفیت باک سورنتو XM کره‌ای 70 لیتر بوده و مصرف سوخت آن 10.3 لیتر در 100 کیلومتر محاسبه شده است. سراتو و سورنتو از خودروهای پر شتاب و پر سرعت کیا موتورز محسوب می‌شوند و همین موضوع باعث رقابت تنگاتنگی در میزان فروش آن‌ها شده است. اگر به سواری‌های پر سرعت که برای سفرهای داخل و برون شهری مناسب باشند علاقه دارید حتما به صفحه فروش اقساطی سراتو مراجعه کنید. کیا سراتو که با همکاری شرکت سایپا و کیاموتورز در ایران تولید می‌شود و با توجه به مشخصات فنی و ظاهری نظر منتقدان و کارشناسان بسیاری را به خود جلب کرده است. کیا سورنتو XM، شاسی بلند پر قدرت و پرسرعت در بازارهای ایران

امکانات رفاهی و تجهیزات کیا سورنتو XM؛ نسخه فول آپشن چه امکاناتی دارد؟

امکانات رفاهی و تجهیزات کیا سورنتو ایکس ام از نظر استاندارد نیز در سطح کیفی بالایی قرار دارد. کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، سیستم صوتی مجهز به 10 اسپیکر، حسگر باران، گرمکن‌های صندلی جلو، سقف پانوراما و حالت برقی صندلی‌های راننده و سرنشین‌ها در کنار بسیاری از امکانات دیگر، سورنتو XM را به یک خودرو فول آپشن تبدیل کرده‌اند. با توجه به افزایش فروش اقساطی سورنتو کاربران بسیاری مایل به خرید نسخه‌های فول آپشن هستند. سایر امکانات و تجهیزات سورنتو XM به ترتیب زیر معرفی شده‌اند:
  • ورود و استارت بدون سوئیچ
  • کنترل سرعت در سرازیری
  • چراغ‌های اتومات
  • قابلیت سفارشی‌سازی پنل و نمایشگر لمسی
  • تهویه اتومات به‌صورت دوگانه
  • گرمکن صندلی جلو
  • سردکن صندلی راننده
  • آینه‌های کناری تاشونده برقی
سانروزف و کروز کنترل، جذاب‌ترین امکانات داخل سورنتو

قیمت کیا سورنتو XM در ایران چقدر است؟

با توجه به نوسانات قیمتی خودرو و تغییر قیمت ارز نمی‌توان برای خودرو قیمت مشخصی را در نظر گرفت. به همین دلیل قیمت کیا سورنتو XM به‌صورت روزانه و با توجه به انجام معاملات واقعی در طول روز محاسبه می‌شود. همچنین به‌یاد داشته باشید قیمت نیمه فول سورنتو XM با قیمت فول آپشن این شاسی‌ بلند کرده‌ای کاملا متفاوت است. برای مثال قیمت سورنتو ایکس ام نیمه فول در نیمه مهرماه 1400 در محدوده قیمت 1.066.00.000 تومان تا 1.132.000.000 تومان تعیین شده است. همچنین در همین بازده زمانی قیمت سورنتو ایکس ام فول بین 1.184.000.000 تومان تا 1.258.000.000 تومان خرید و فروش می‌شود. چنانچه به خرید ماشین‌های شاسی‌ بلند با قیمتی مناسب‌تر و به‌صورت قسطی تمایل دارید حتما از صفحه فروش اقساطی خودروهای چینی سپند خودرو بازدید کنید. خودروهای چینی نسبت به خودروهای کره‌ای از نظر قیمتی رنج پایین‌تری دارند.

فروش اقساطی کیا سورنتو XM در سپند خودرو + گالری تصاویر

در این مقاله سعی کردیم نکات مهمی را در بررسی مشخصات فنی، ظاهری و امکانات خودرو کیا سورنتو XM بررسی کنیم. امنیت بالا در کنار توان و قدرت فنی و آرامش راکب و سرنشینان در کابین داخلی باعث استقبال گسترده‌ای از سورنتو ایکس ام شده است. این خودرو شاسی بلند توانسته 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو انکپ را به دست آورد و همین موضوع به یک برگ برنده برای کمپانی کیا موتورز در فروش نسل دوم سورنتو تبدیل شده است. خوشبختانه با فراهم شدن بستری مناسب برای خرید اقساطی خودرو، علاقه‌مندان به سواری با ماشین‌های به‌روز و فول آپشن می‌توانند برای خرید اتومبیل مورد علاقه خود اقدام کنند. مجموعه سپند خودرو نیز با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه فروش اقساطی خودرو این امکان را در خرید قسطی خودروهای کیا فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید خودرو به‌صورت قسطی با شماره تلفن 02191072104 تماس بگیرید. کارشناسان و متخصصین سپند خودرو آماده ارائه مشورت‌های لازم و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.  
چرا سپند خودرو؟
  • تحویل فوری خودرو
  • سند به نام خریدار
  • اقساط بلندمدت
مزایای سپندخودرو

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران