خودرو جک K7 یا X7 یکی از کراس اوورهای چینی است که در بازار ایران توسط شرکت کرمان موتور مونتاژ شده و با نام KMC K7 به فروش می‌رسد. این خودرو در سال 2017 در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی و در سال 1400 وارد بازار ایران شد. این خودرو با امکانات مناسب و طراحی جدید نسبت به رقبای خود، چهره بروز و مدرن‌تری دارد. جک X7 در دو تریم ۵ نفره و ۷ نفره به بازارهای جهانی عرضه شده که کرمان موتور نسخه ۵ سرنشین را برای عرضه در ایران انتخاب کرده است.

بررسی طراحی ظاهری و بیرونی جک K7

کراس‌اوور کولس K7، در نمای جلو از جلوپنجره‌ای عریض و پهن برخوردار است و چراغ‌ها حالت کشیده و کم عرضی دارند. بخش هواکش خودرو در نمای روبه‌رو بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند؛ زیرا از ابعاد بزرگی برخوردار است و با خطوطی عمودی و خمیده هنرنمایی می‌کند. در نمای جانبی خودرو، خطوط منحنی روی بدنه و هم‌رنگ بودن دستگیره درها ساختاری حجیم به خودرو داده است. همچنین طراحی پنج پر لاستیک‌ها در کنار سپر سیاه رنگ آن نمایی اسپرت به جک K7 می‌دهد.

در طراحی قسمت عقب خودرو چراغ‌ها به وسیله لایت بار برجسته به یکدیگر متصل شده‌اند و لوگو جک وسط آن قرار گرفته است. نکته جذاب نمای عقب، سر اگزوز‌های دوبل در دو طرف خودرو است که توجه زیادی را به خود جلب می‌کند.

با‌توجه‌به افزایش قیمت خودروها، مخصوصا شاسی‌بلندها و کراس‌اوور جک K7، طرح فروش اقساطی جک در سپند خودرو فراهم شده است. شما با اطلاع از شرایط کرمان موتور برای فروش اقساطی، می‌توانید این خودرو را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سپند خودرو تهیه کنید.

طراحی ظاهری جک K7

درباره طراحی داخل اتومبیل JAC K7

کابین داخلی کراس‌اوور k7، بسیار لوکس  و زیبا به نظر می‌رسد رنگ کابین با اکثر قسمت‌های خودرو هم رنگ است و بعضی از قسمت‌ها برای ایجاد تفاوت و حجم‌دهی، کمی متفاوت‌تر طراحی شده‌اند. سیستم پخش MP4 با نمایشگر 12 اینچی نیز به دلیل هم‌راستا بودن با داشبورد و دریچه‌های هوا و رنگ براق قطعات، حس خوبی به سرنشینان منتقل می‌کند. فرمان و سیستم پشت آن بسیار ساده و خوش چهره بوده و عقربه‌های پنل به‌راحتی قابل‌دیدن هستند.

روکش چرمی صندلی‌ها با کنسول و دورفرمان یکسان نیز ظاهری هماهنگ با یکدیگر دارند. در ردیف‌های جلو و عقب خودرو کنسول جا‌داری تعبیه شده است که راحتی کافی برای سرنشینان فراهم می‌کند. به‌طورکلی می‌توان گفت طراحی راحت و جادار کابین KMC K7، این خودرو را به بهترین گزینه برای مسافرت در جاده‌ تبدیل کرده است. به‌منطور خرید این کراس اوور خانوادگی ۵ نفره به‌راحتی می‌توانید قیمت آن را همچون قیمت جک s3 و S5 یا سایر مدل‌های جک در سپند خودرو مشاهده کنید.

آپشن های جک K7

معرفی مشخصات فنی خودرو جک K7

خودرو کی ام سی k7 یک پیشرانه‌ 4 سیلندری محسوب می‌شود که 16 سوپاپ دارد. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 5 است که حداکثر قدرت 174 اسب‌بخار در 5500 دور در دقیقه و گشتاور 251 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین گیربکس به کار رفته در این کراس اوور شش دنده دستی و اتوماتیک و دو کلاچه DCT است.

سیستم فرمان جک K7 از نوع برقی و مجهز به EPS است. همچنین سیستم ترمز KMC k7 شامل جلو دیسکی خنک شونده و عقب دیسکی می‌شود. سیستم فنی این خودرو مجهز به تجهیزات با‌کیفیتی است که همین عامل تصور شما را از سایر خودروهای بی‌کیفیت چینی تغییر می‌دهد. شما برای خرید این خودرو چینی هم‌چون سایر خودروهای چینی نظیر فردا موتور t5 می‌توانید از طرح فروش اقساطی سپند خودرو بهره‌مند شوید.

موتور جک K7

سیستم تعلیق ماشین کی ام سی K7

سیستم تعلیق خودرو KMC K7 شامل یک سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و مولتی لینک مستقل در محور عقب است​​​​. سیستم تعلیق مک فرسون به دلیل طراحی ساده و کارآمدی که دارد، در بسیاری از خودروهای مدرن مورد‌استفاده قرار می‌گیرد. این سیستم با ارائه تعادل مناسب بین کنترل و راحتی، عملکرد قابل‌قبولی در جذب ناهمواری‌های جاده دارد.

سیستم تعلیق مولتی لینک که در محور عقب خودرو KMC K7 استفاده شده است به دلیل قابلیت تنظیم‌پذیری بالا و کنترل دقیق‌تر ناهمواری‌ها، در خودروهای با‌کیفیت بالاتر و لوکس یافت می‌شود. سیستم تعلیق مولتی لینک باعث پایداری خودرو در هنگام پیچیدن و تغییر جهت می‌شود.

معرفی تجهیزات ایمنی جک کی7

از تجهیزات ایمنی جک کی7 می‌توان به کروز کنترل، سنسور پارک جلو و عقب، کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، اتوهلد و دوربین 360 درجه برای افزایش ایمنی و راحتی رانندگی اشاره کرد. سانروف پانوراما و ریل سقفی نیز از سایر امکانات قدرتمند JAC K7 محسوب می‌شوند. هم‌چنین این خودرو مجهز به 4 کیسه‌ هوا برای سرنشینان جلو و جانبی و سیستم ترمز ABS و EBD است.

معرفی آپشن‌های خودرو KMC K7

خودرو KMC K7 تجهیزات و آپشن‌های متنوعی دارد که این خودرو را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران تبدیل می‌کند. این کراس اور یک سیستم صوتی infinity دارد که شامل ده بلندگو و یک نمایشگر لمسی 12.3 اینچی می‌شود. این سیستم از بلوتوث و هندزفری پشتیبانی می‌کند و امکان نمایش فایل‌های MP5 و قابلیت Mirror Link نیز دارد​​. صندلی‌های جلوی جک کی7 به‌صورت برقی تنظیم می‌شوند و مجهز به گرمکن، سردکن و ماساژور هستند​​.

فضای بار این کراس اوور 960 لیتر است که با تا کردن صندلی‌های ردیف دوم تا 1358 لیتر افزایش می‌یابد. درب صندوق جک K7 به‌صورت برقی و با ارتفاع قابل‌تنظیم کار می‌کند​​. همچنین این خودرو مجهز به چراغ‌های جلو و عقب LED، سنسور نور، دیلایت، سیستم مشایعت تا درب منزل و تنظیم برقی ارتفاع نور است​​.

بررسی امکاناتات kmc k7

فروش اقساطی و نقدی محصولات کرمان موتور نیز همچون شرایط فروش فردا موتورز است و توسط سپند خودرو در سراسر ایران انجام می‌شود. سپند خودرو از اعضای رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو است که برای فروش اقساطی KMC K7 هیچ‌گونه پیش پرداختی قبل از تحویل خودرو از مشتریان دریافت نمی‌کند؛ بنابراین با خیالی راحت و بدون تردید می‌توانید خودروی مورد‌نظرتان را از سپند‌خودرو خریداری کنید و در مدت یک روز آن را تحویل بگیرید.