بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
190 km/h حداکثر سرعت
6.9 liter/100km مصرف سوخت
1498 cc حجم موتور

فروش اقساطی تیگو 5 توربو

دسته بندی: چری مدیران خودرو
مشخصات فنی
شرایط فروش اقساطی تیگو 5 توربو

تحویل تیگو 5 توربو توسط سپند خودرو به صورت آنی و در زمان عقد قرارداد بوده و هیچ گونه تحویل مدت دار و ثبت نامی جز فعالیت این شرکت نیست.

  1. سند خودرو به نام خریدار شده و فقط ۳ دانگ آن در رهن شرکت بوده
  2. قبل از تحویل خودروی تیگو 5 توربو به مشتری هیچگونه پرداختی نخواهید داشت
  3. اعطای قرارداد رسمی اجاره به شرط تملیک به خریدار
  4. اجباری نبودن بیمه بدنه به دلیل عدم تحمیل هزینه به خریدار
  5.  امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت اقساط تیگو 5 توربو و کسر سود های آتی
  6. امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط
  7. امکان کارشناسی خودرو در زمان تحویل در حضور مشتری

برای خرید اقساطی 50 درصد از مبلغ روز خودروی تیگو 5 توربو را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید و مابقی را طی اقساط 6 تا 30 ماهه می‌پردازید.

شرکت سپند خودرو آریا با شماره ثبت 446306 دارای جواز فعالیت از اتحادیه اتومبیل‌فروشان با درجه کیفی 1 و از اعضا رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شماره عضویت 1020، شرکتی قابل اعتماد جهت خرید خودرو می‌باشد.

نزدیک به 15 سال فعالیت مستمر ، بدون حتی 1 مشتری ناراضی،این افتخار ماست.

بررسی تخصصی
تیگو 5 توربو که با نام تیگو 5 تیپ TE نیز شناخته می‌شود، تازه‌ترین محصول مدیران خودرو است که با موتور توربوشارژ جدید می‌تواند رقیب سرسختی برای کراس اوور های کامپکت چینی دیگر در بازار ایران باشد. تیگو 5 جدید از لحاظ ظاهری تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی خود نکرده است اما از لحاظ فنی حالا قدرت بیشتری دارد و می‌تواند رقیبانی همچون هایما s7 ایران خودرو و جک s5 کرمان موتور را به چالش بکشد. با اینکه قرار شده این تیپ به صورت محدود وارد بازار شود اما جذابیت‌های تیگو 5 توربو باعث شده تا از همین حالا بسیاری از افراد برای خرید این خودرو اشتیاق نشان بدهند. هرچند رو به رو شدن با برچسب قیمتی که مدیران خودرو برای محصول جدید خود در نظر گرفته است می‌تواند چالش بسیار بزرگی برای این خریداران باشد. سپند خودرو برای اینکه به نیاز مشتریان خود به بهترین شکل پاسخ دهد، شرایط فروش اقساطی چری تیگو 5 توربو را فراهم کرده است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به خرید چری تیگو 5 جدید علاقه مند هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا علاوه بر آشنایی با مشخصات این خودرو با نحوه خرید اقساطی آن از شرکت سپند خودرو آشنا شویم.     فروش اقساطی چری تیگو 5 تیپ TE

فروش اقساطی چری تیگو 5 توربو با شرایط ویژه

گروه خودرو سازی مدیران خودرو همکاری بسیار موفقی را با شرکت چری داشته است. تیگو 5 یکی از مهم‌ترین محصولات این شرکت در بازار ایران محصوب می‌شود. اما ضعف فنی این خودرو در مقابل رقبایی مانند جک s5 باعث شده تا قسمت زیادی از بازار چری تیگو 5 در اختیار رقیبان قرار بگیرد. مدیران خودرو برای اینکه برگ برنده‌ای در مقابل رقبای خود داشته باشد در ابتدای سال 1400 تصمیم گرفت تا نسخه جدیدی از تیگو 5 با نام تیگو 5 توربو یا تیگو 5 تیپ TE را وارد بازار ایران کند. با توجه به محبوبیت تیگو 5 در میان خریداران، وجود یک نسخه جدید با مشخصات فنی بسیار بهتر نسبت به نسخه قبلی، توجه خیلی‌ها را به محصول جدید مدیران خودرو جلب کرد. هرچند در نهایت در خرداد 1400 اعلام قیمت 790 میلیون تومانی توسط مدیران خودرو باعث عقب نشینی بسیاری از افراد از خرید این خودروی جدید، زیبا و قدرتمند شد. این شرکت شرایط فروش اقساطی نیز برای خودروی جدید خود در نظر نگرفت تا خریداران با چالش‌های بیشتری رو به رو شوند. در چنین شرایطی، سپند خودرو به عنوان بزرگترین و معتبرترین شرکت ارائه دهنده خدمات خرید خودرو اقساطی، شرایط ویژه‌ای برای فروش اقساطی چری تیگو 5 توربو در نظر گرفته است. اگر به فکر خرید خودرو قسطی هستید، این شرایط فرصت بسیار مناسبی برای شما خواهد بود تا با پرداخت بخشی از هزینه خرید خودرو و پرداخت مابقی آن به صورت اقساط ماهانه صاحب تیگو 5 توربو مدیران خودرو شوید.

مشخصات فنی چری تیگو 5 تیپ TE

چری در تیگو 5 تیپ TE از موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 205 نیوتن متر استفاده کرده است. این موتور قبلاً در تیگو 7، آریزو 5 توربو و ام وی‌ام X55 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود و از نظر فنی امتحان خود را پس داده است. گیربکس CVT 9 سرعته در تیگو 5 جدید جانشین گیربکس CVT 7 دنده نسل قبلی شده است و قدرت موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. این ترکیب فنی توانسته شتاب تیگو 5 توربو را به 11.2 ثانیه برساند که بیش از 1.5 ثانیه از نسل قبلی سریع‌تر است. مصرف سوخت ترکیبی نیز بهبود پیدا کرده و به 6.9 لیتر در صد کیلومتر رسیده است. حداکثر سرعت 190 کیلومتر و استاندارد آلایندگی یورو 5 از دیگر مشخصات فنی این خودرو است. اگر این مشخصات نظر شما را جلب کرده است می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید چری تیگو 5 TE به صفحه فروش اقساطی خودرو های چینی مراجعه نمایید.
مدل موتور SQRE4T15
حجم موتور 1498 سی سی
تعداد سیلندرها و سوپاپ‌ها 4 سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژر
حداکثر قدرت خروجی موتور 150 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 250 نیوتن بر متر در 1700-4000 دور در دقیقه
گیربکس 9 سرعته CVT
شتاب 0 تا 100 11.2 ثانیه
مصرف سوخت ترکیبی 6.9 لیتر در صد کیلومتر
ظرفیت مخزن سوخت 55 لیتر
سطح آلایندگی یورو 5
وزن خالص 1537 کیلوگرم
خرید اقساطی چری تیگو 5 توربو

مشخصات ظاهری Tiggo 5 turbo

هنوز نسخه جدید تیگو 5 توربو جدید به صورت عمومی به نمایش گذاشته نشده است اما آنچه که از تیزرهای تبلیغاتی مدیران خودرو پیداست، نشان دهنده تفاوت خاصی میان تیگو 5 جدید و نسخه قبلی آن نیست. بنابراین تیگو با همان چهره جذاب خود وارد بازار خواهد شد. با این تفاوت که در نسخه جدید لوگو MVM جایگزین لوگو چری شده است. چراغ‌ها با گرافیک خاص جلو پنجره کوچک، چراغ‌های مه شکن هماهنگ با خطوط بدنه و خطوط حجم دهنده مهم‌ترین مشخصات ظاهری تیگو 5 توربو در نمای جلویی هستند. در نمای کناری با خودرو با وقاری رو به رو هستیم که حجم‌هایی در بدنه آن دیده می‌شود. در نهایت در نمای پشتی نیز هماهنگی کاملی دیده می‌شود که به زیباتر شدن این خودرو کمک می‌کند. پیش بینی می‌شود با توجه به علاقه ایرانیان به ظاهر تیگو 5، نسخه جدید نیز موفقیت‌های زیادی در بازار تجربه کند. با توجه به عدم تغییرات ظاهری خاص، هنوز هم خرید قسطی تیگو 5 نسخه قبلی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای افرادی باشد که می‌خواهند با بودجه کمتری صاحب یک کراس اوور زیبای چینی شوند. آپشن های تیگو 5 توربو با خرید اقساطی

تجهیزات و امکانات رفاهی چری تیگو 5 توربو مدیران خودرو

مدیران خودرو در تجهیزات و امکانات رفاهی نیز تغییرات قابل توجهی در نسخه جدید تیگو 5 TE ایجاد نکرده‌اند. مهم‌ترین تغییر اضافه شدن سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی بزرگتر در میانه داشبورد است که می‌تواند ظاهر مدرن‌تری به تیگو 5 توربو دهد. به جز این مورد خاص، همه چیز از لیست تجهیزات و امکانات رفاهی تا ظاهر درون کابین محصول جدید مدیران خودرو کاملاً شبیه به تیگو 5 نسخه معمولی است. لیست مهم‌ترین تجهیزات این خودر را در اینجا مشاهده می‌کنید.
  • کروز کنترل
  • کنترل پایداری
  • کنترل کشش
  • کنترل ایستایی در سربالایی (HAC)
  • دو حالت رانندگی اکو و اسپرت
  • دی لایت
  • اتولایت
  • چراغ مه شکن جلو و عقب
  • چراغ جلو هالوژن
  • چراغ بدرقه
  • فرمان هیدرولیکی با دکمه‌های کنترل و روکش چرم
  • نمایشگر لمسی
  • 6 اسپیکر
  • دوربین عقب
  • 4 ایربگ
  • ورود بدون کلید (کی لس)
  • استارت دکمه‌ای
  • صندلی راننده 6 حالته برقی
  • گرمکن صندلی جلو
  • خروجی 12 ولت
  • آینه جانبی تاشو برقی با گرمکن
  • سانروف
  • رینگ 18 اینچی

مزایای خرید اقساطی چری تیگو 5 TE از سپند خودرو

چری تیگو 5 توربو تیپ TE محصولی زیبایی است که حالا به لطف موتور توربو شارژر و گیربکس CVT 9 سرعته جدید خود در مقابل رقبا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. بدون شک این ویژگی می‌توانست باعث فروش بسیار خوب آن در بازار شود اما قیمت پایه 790 میلیون تومانی اعلام شده توسط مدیران خودرو می‌تواند چالش‌های جدی برای خریداران ایجاد کند. شرکت سپند خودرو با ارائه شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو امکان خرید اقساطی چری تیگو 5 توربو را فراهم کرده است تا خریداران با دغدغه‌های کمتری رو به رو شوند. با استفاده از شرایط فروش اقساطی چری تیگو 5 TE در سپند خودرو می‌توانید از مزایای فوق العاده ای مانند تحویل فوری با ثبت سند به نام خریدار بهره مند شوید. همچنین از دیگر مزایای این شرایط استثنایی، پرداخت اقساط ماهانه بر اساس توافق با خریدار است. سپند خودرو در صورتی که اقساط پیش از موعد مقرر تسویه شوند، سود خود را کاهش خواهد داد. شما می‌توانید همین حالا با پیش خرید این خودرو از این مزایای فوق العاده بهره مند شوید.

شرایط فروش اقساطی چری تیگو 5 توربو تحویل فوری در سپند خودرو

سپند خودرو در تلاش است تا با ارائه خدمات با کیفیت و متانسب با نیاز مشتریان عزیز، شرایط مناسبی برای خرید اقساطی انواع شاسی بلندهای چینی از جمله چری تیگو 5 مدیران خودرو را فراهم کند. با استفاده از خدمات سپند خودرو امکان پرداخت بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش پرداخت و مابقی به صورت اقساط ماهانه توافقی فراهم خواهد شد. شما می‌توانید برای اطلاع از شرایط ویژه فروش اقساطی خودروهای چینی در سپند خودرو همین حالا با شماره 02191072104 تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش مشتاق شنیدن صدا گرم شما و ارائه اطلاعات لازم در مورد شرایط فروش اقساطی چری تیگو 5 توربو هستند. گالری تصاویر در این بخش می‌توانید تصاویر تیگو 5 توربو را مشاهده کنید:
چرا سپند خودرو؟
  • تحویل فوری خودرو
  • سند به نام خریدار
  • اقساط بلندمدت
مزایای سپندخودرو

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران