ام‌وی‌ام x22 پلاس نمونه فیس لیفت شده ام‌وی‌ام x22 از کمپانی چینی چری است. این خودرو در‌واقع با اعمال تغییراتی روی ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ و با نام چری تیگو ۳ پلاس در چین رونمایی و به بازار عرضه شد. این خودرو در دسته کراس‌اوورها قرار می‌گیرد و اولین خودرو کمپانی چری در سگمنت کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت است. در ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ پلاس شاهد تغییراتی در قسمت کابین، پیشرانه و برخی از امکانات رفاهی هستیم. از ویژگی‌های مثبت این خودرو می‌توان به موتور قدرتمند، تجربه رانندگی راحت و فضای مناسب برای سرنشینان اشاره کرد. مونتاژ و فروش MVM X22 Plus در ایران توسط شرکت مدیران خودرو انجام می‌شود.

بررسی طراحی ظاهری MVM X22 Plus

در بخش طراحی نمای جلو مانند اکثر کراس‌اوورها، ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ پلاس چراغ‌ها کشیده هستند و با سپر خودرو کاملا فاصله دارند. چراغ‌ها به‌خوبی در حد فاصل سپر و کاپوت ماشین قرار گرفته‌‌اند. جلو پنجره خودرو هماهنگ با لوگوی چری به شکل شش ضلعی طراحی شده است. در‌خصوص قسمت‌های جانبی باید گفت که این خودرو نسبت‌به ام‌وی‌ام X22 کمترین تغییرات را دارد. قاب آینه‌ها و فلاپ‌ بدنه در این بخش تعویض شده است. به همین دلیل گلگیرها برای رعایت هارمونی با چراغ‌های روشنایی در روز و قاب آینه‌ها، تغییر شکل پیدا کرده‌اند.

در نمای عقب خروجی‌های اگزوز و محل آن‌ها، مجدد طراحی شده‌ است و شاهد قرارگیری دو اگزوز هستیم. البته به نظر می‌رسد که یکی از اگزوزها نمایشی باشد. به‌طورکلی طراحی ظاهری ام وی ام x22 پلاس با الهام از سانتافه جدید طراحی شده است. برای خرید این کراس‌اوور چینی، سپند خودرو طرح فروش ماشین اقساطی مدیران خودرو را به مشتریان عرضه می‌کند.

فروش اقساطی ام وی ام X22 پلاس

درباره طراحی داخل کابین X22 پلاس

تغییرات X22 Plus در طراحی داخل کابین بیشتر مختص به بخش داشبورد می‌شود. فضای کابین این خودرو به طور کلی دچار تحول شده است و داشبوردی با طراحی متفاوت و آینده‌نگرانه‌تر دارد. در وسط داشبورد یک مانیتور لمسی قرار گرفته است. دریچه‌های تهویه هوا در بالای مانیتور و انتهای داشبورد در سمت چپ و راست قرار دارند. فرمان این خودرو از نوع دی‌کات است و مجموعه کلیدهای مولتی مدیا و کروز کنترل روی آن مشاهده می‌شوند. روکش‌های چرمی نیز به زیبایی داخل کابین افزوده‌اند.

ام‌وی‌ام X22 پلاس یک اتاقک تقریبا بزرگ به نسبت کراس‌اوورهای دیگر دارد و سرنشینان حس خوبی در آن خواهند داشت. به همین دلیل X22 Plus به‌عنوان یک کراس‌اوور خانوادگی با طراحی جوان‌پسند شناخته می‌شود. ما در سپند‌خودرو در طرح فروش اقساطی mvm x22 plus و فروش اقساطی mvm x55 قیمت و کیفیت را تضمین می‌کنیم.

نمای داخلی و کابین ام وی ام X22 پلاس، خرید اقساطی ام وی ام ایکس 22

آشنایی با مشخصات فنی ام‌وی‌ام X22 پلاس

مهم‌ترین تغییرات MVM X22 پلاس نسبت به نسخه معمولی مربوط به بخش فنی می‌شود. موتور به‌ کار رفته روی ام وی ام X22 پلاس یک موتور ۱.۵ لیتری ۳ سیلندر خطی توربوشارژ است که به‌صورت اختصاصی برای بازار ایران ساخته می‌شود. توان این موتور معادل ۱۱۶ اسب بخار با گشتاور ۱۴۳ نیوتون متر است. در بدنه ایکس ۲۲ پلاس از گیربکس CVT برای انتقال نیرو تولیده شده توسط موتور به چرخ‌ها استفاده می‌شود. با این مشخصات ام‌وی‌ام x22 پلاس به‌نوعی رقیب مستقیم جک S3 کرمان موتور خواهد بود.

اگر مدیران خودرو از همان پیشرانه و گیربکس مدل ام‌وی‌ام X22 در نسخه فیس‌لیفت استفاده کند، صفر تا صد این خودرو حدود ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت معادل ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. به‌این‌ترتیب میزان مصرف سوخت ترکیبی نیز در هر ۱۰۰ کیلومتر معادل ۶.۱ لیتر برآورد می‌شود. در‌صورت استفاده از پیشرانه و گیربکس جدید همه این موارد ارتقا خواهند یافت. آریزو ۵ یک خودروی سدان چینی با مشخصات فنی تقریبا مشابه به ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ پلاس است. اگر به‌دنبال خرید یک خودروی سدان با این مشخصات هستید از شرایط فروش اقساطی آریزو 5 در سپند خودرو می‌توانید بهره‌مند شوید.

ام وی ام X22 پلاس رنگ قرمز از نمای جلو

بررسی لیست تجهیزات ایمنی ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ پلاس

در بخش ایمنی خودرو ام‌وی‌ام X22 پلاس یا همان چری تیگو 3 Plus  به تجهیزات متنوعی از جمله سیستم‌های کنترل کشش و پایداری، ترمز ضدقفل ABS و EBD، ترمز کمکی، دو یا چهار عدد کیسه‌هوا و سیستم کنترل توقف در سربالایی مجهز شده است. وجود این تجهیزات ایمنی در نسخه فیس لیفت ام‌وی‌ام ایکس ۲۲، امنیت مناسب این خودرو را تضمین کنند.

آشنایی با امکانات رفاهی و آپشن‌های ام‌وی‌ام X22 پلاس

معمولا خودروهای چینی امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. خودروی کراس‌اوور X22 پلاس هم از این قاعده مستثنی نیست. هنگام رانندگی با ام‌وی‌ام X22 Plus از امکانات مختلفی نظیر کروز کنترل، حسگرهای پارک جلو و عقب، دی‌لایت، اتولایت، تنظیم ارتفاع نور اتوماتیک، فرمان برقی با دکمه‌های کنترل، نمایش‌گر لمسی داشبورد، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی راننده، روکش صندلی چرمی و آینه‌های جانبی تاشونده برقی با گرم‌کن می‌توانید استفاده کنید.

کابین ام وی ام X22 پلاس، تجهیزات رفاهی ام وی ام ایکس 22 پلاس

کراس‌اوور ساب کامپکت X22 پلاس از برند ام‌وی‌ام خودرویی با امکانات و ایمنی مناسب، موتور قابل‌قبول و مصرف سوخت مناسب محسوب می‌شود. این خودرو برای رانندگی شهری و سفر در جاده‌های هموار گزینه مناسبی است. امکان خرید قسطی ام‌وی‌ام ایکس ۲۲ پلاس و سایر محصولات شرکت مدیران خودرو در سایت سپند‌خودرو برای عزیزان در سراسر ایران وجود دارد.