تا چند سال پیش، جیلی همچنان به ساخت خودروهایی با طراحی کپی و مشابه مشغول بود و تمامی خودروها با کابین های ارزان قیمت تولید می شدند. پس از چند سال‌، آنها ولو را خریدند و طراح آن شرکت را به دست آوردند. نتایج بارز این کار در خودروی جدید جیلی امگرندX7 اسپرت دیده می‌شود و بازار خودرو شاهد استقبال مردم از شرایط فروش اقساطی جیلی امگرند X7 بود. این خودرو به صورت کاملا متفاوت و زیبا طراحی شده است و درعین‌حال یک محصول ابتکاری و اورجینال می باشد. شاسی‌بلند کوچک جیلی X7 دارای مشخصاتی مانند کراس‌اوور است اما رانندگی با آن مشابه یک نسخه SUV واقعی است.

مشخصات فنی جیلی امگرند X7

جیلی امگرندX7 دارای پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری می باشد، پیشرانه‌ای که می تواند قدرتی معادل 153 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه و گشتاوری برابر با 225 نیوتن‌متر در 3900 الی 4400 دور در دقیقه را به راحتی تولید کند. مدت زمانی معادل 12 ثانیه طول می کشد تا جیلی امگرندX7 از شتاب صفر به صد برسد.در مورد دنده ها باید گفت زمان تعویض دنده‌ها طولانی است و شیفت دنده‌ها حتی در وضعیت اسپرت هم طولانی تر از حد معمول انجام می شود. اما این گزینه در کنار مزایای دیگر آنقدر به چشم نمی آید و نتوانسته از آمار فروش اقساطی جیلی امگرند X7 بکاهد؛ بنابراین اگر طالب توانی بیشتر هستید، به‌صورت دستی شیفت دنده‌ها را در اختیار بگیرید.

مشخصات فنی جیلی امگرندX7

موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 2378سی سی
حداکثر قدرت جیلی امگرندX7 157 اسب بخار در 5700 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 220 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 دنده اتوماتیک
حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت
وزن جیلی امگرندX7 1564 کیلوگرم

فروش اقساطی جیلی امگرندX7 با تحویل فوری

جیلی امگرندX7، دارای کیفیت ساخت خوب کره ای، هندلینگی به خوبی ماشین های ژاپنی و تریم کابین آن به‌خوبی اروپایی‌هاست. تنها چیزی که به‌شدت ضعف آن در میان خصوصیات دیگر به چشم می آید یک پیشرانه خوب است. با این حال جیلی امگرندX7 با همین ویژگی ها نیز برای بسیاری از افراد تطابق لازم با نیازهایشان را دارد. سپند خودرو نیز دارای شرایط فروش اقساطی جیلی امگرند X7 می باشد و در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.