بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

فروش اقساطی بی وای دی ای 6 (BYD E6)

دسته بندی: بی وای دی
مشخصات فنی
شرایط فروش اقساطی بی وای دی ای 6 (BYD E6)

تحویل بی وای دی ای 6 (BYD E6) توسط سپند خودرو به صورت آنی و در زمان عقد قرارداد بوده و هیچ گونه تحویل مدت دار و ثبت نامی جز فعالیت این شرکت نیست.

  1. سند خودرو به نام خریدار شده و فقط ۳ دانگ آن در رهن شرکت بوده
  2. قبل از تحویل خودروی بی وای دی ای 6 (BYD E6) به مشتری هیچگونه پرداختی نخواهید داشت
  3. اعطای قرارداد رسمی اجاره به شرط تملیک به خریدار
  4. اجباری نبودن بیمه بدنه به دلیل عدم تحمیل هزینه به خریدار
  5.  امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت اقساط بی وای دی ای 6 (BYD E6) و کسر سود های آتی
  6. امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط
  7. امکان کارشناسی خودرو در زمان تحویل در حضور مشتری

برای خرید اقساطی 50 درصد از مبلغ روز خودروی بی وای دی ای 6 (BYD E6) را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید و مابقی را طی اقساط 6 تا 30 ماهه می‌پردازید.

شرکت سپند خودرو آریا با شماره ثبت 446306 دارای جواز فعالیت از اتحادیه اتومبیل‌فروشان با درجه کیفی 1 و از اعضا رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شماره عضویت 1020، شرکتی قابل اعتماد جهت خرید خودرو می‌باشد.

نزدیک به 15 سال فعالیت مستمر ، بدون حتی 1 مشتری ناراضی،این افتخار ماست.

بررسی تخصصی
شرکت خودروسازی چینی بی وای دی مدتی است که در زمینه تولید خودروهای برقی نیز فعالیت می کند. بی وای دی ای 6 یک خودروی برقی بی نظیر از این برند است که توانسته است محبوبیت بسیار زیادی برای خود بدست بیاورد. این خودرو که در سبک مینی ون طراحی شده است، هیچ گونه آلایندگی ندارد و اولین اتومبیل تمام برقی می باشد که به کشور وارد شده است. شرایط فروش اقساطی بی وای دی ای 6 امکان فروش اقساطی بی وای دی ای 6 در سپندخودرو ایجاد شده است و در ادامه می توانید شرایط فروش اقساطی بی وای دی ای 6 را مطالعه کنید. اما پیش از آن به بررسی این خودروی تمام الکتریکی که توانسته است افتخارات زیادی را برای خود کسب کند می پردازیم. در این مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات فنی بی وای دی ای 6

بی وای دی ای 6 مجهز به موتوری برقی با حداکثر قدرت 121 اسب بخار می باشد و حداکثر گشت اور آن نیز 450 نیوتن متر می باشد. این خودرو که مجهز به جعبه دنده ای الکتریکی می باشد می تواند تا حداکثر سرعت 140 کیلومتر بر ساعت را بپیماید. بی وای دی ای 6 که برای 5 نفر طراحی شده است با یک مرتبه شارژ کامل که حدود 9 ساعت زمان می برد، قادر به پیمودن مسیری 400 کیلومتری می باشد.
موتور بی وای دی ای 6 برقی
حداکثر قدرت  121 اسب بخار
حداکثر گشتاور  450 نیوتن متر
حجم باتری 61.4 کیلو وات ساعت
نوع باتری بی وای دی ای 6 Life Po4
 تعداد سوپاپ  -
جعبه دنده  الکتریکی
شتاب ۰ تا ۱۰۰  -
حداکثر سرعت  140 کیلومتر بر ساعت
 وزن بی وای دی ای 6 2380 کیلوگرم
فاصله محور ها 2830 میلی متر
 ابعاد و نوع چرخ های جلو و عقب  225/65R17

مشخصات ظاهری بی وای دی ای 6

طبیعی است که از یک خودرو ون برقی انتظار طراحی سوپر اسپرت و یا منحصر به فرد نداریم. بنابراین ترجیح می دهیم در این قسمت در مورد امکانات و ایمنی خودرو نکاتی را بیان کنیم. در این خودرو از نیروی ترمز جهت شارژ باتری نیز استفاده می شود. ضمناً خودرو مجهز به سیستم عیب یاب اتوماتیک نیز می باشد. تهویه مطبوع دیجیتال و کابین عایق بندی شده در مقابل صدا، صندلی های چرمی و فرمان تمام چرم، شیشه های UV و تنظیم شدت نور داخل کابین تنها چند مورد از امکانات رفاهی فراوان این خودرو هستند. شرایط ویژه فروش اقساطی بی وای دی ای 6 سپندخودرو از امکانات ایمنی و راحتی در رانندگی نیز می توان به برخورداری از دو ایربگ، ترمز کمکی هیدرولیکی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، جلوگیری از عقب رفتن خودرو در سربالایی و سیستم کنترل پایداری خودرو نام برد. در حال حاضر امکان فروش اقساطی بی وای دی ای 6 در سپندخودرو با شرایط ویژه فراهم شده است.
چرا سپند خودرو؟
  • تحویل فوری خودرو
  • سند به نام خریدار
  • اقساط بلندمدت
مزایای سپندخودرو

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران