معرفی هونگچی HS5

معرفی هونگچی HS5

 

جدیدا تصاویر رسمی از کراس اوور جدید هونگچی با نام هونگچی HS5 منتشر شده است. در این کراس اوور سعی شده با ارائه طراحی زیبا در کنار امکانات رفاهی و ایمنی گسترده رقیبی قابل توجه برای کراس اوور های آسیایی و حتی اروپایی ایجاد شود.

فعالیت هونگچی از سال 1958 آغاز شد. این برند همواره در زمینه معرفی و تولید خودرو های لوکس متفاوت از سایر محصولات چینی فعال بوده است. نام این برند به معنای پرچم قرمز است. این نام در ابتدا برای عرضه خودرو های مناسب برای حمل و نقل نمایندگان حزب کمونیست چین استفاده می شد. اکنون نیز رئیس جمهور چین با محصولات خاص و حفاظتی برند هونگچی سفر می کند. این مورد قطعا افتخاری برای برند باسابقه هونگچی است.

 

هونگچی HS5

 

هونگچی HS5

هونگچی HS5

 

این خودرو یک کراس اوور سایز متوسط از این برند چینی است. که اولین نسل آن در سال 2019 روانه بازار شد. اکنون شاهد رونمایی از نسل دوم آن هستیم. طراحی نسل جدید هونگچی HS5 از زبان طراحی فعلی هونگچی پیروی می کند. از ویژگی های بارز این سبک طراحی می توان به جلوپنجره بزرگ و روکش کروم جلو، امتداد پرچم قرمز هونگچی از کاپوت تا داخل جلوپنجره، چراغ های متصل شده عقب و… اشاره کرد. این خودرو نسبت به مدل های پیشین تغییر نکرده است. در حالی که طول نسل جدید 25 میلی متر افزایش یافته است.

 

کراس اوور هونگچی

کراس اوور هونگچی

 

طراحی داخل کابین

کابین هونگچی HS5 جدید حتی از نمای بیرونی آن لوکس تر و جذاب تر است. صفحه نمایش یکپارچه پنل و مانیتور یکپارچه و بزرگ شده است. در نسل جدید صفحه نمایش لمسی برای سیستم تهویه وجود ندارد. کلید های فیزیکی جایگزین آن شده است. تم رنگی سفید و سرمه ای، جا لیوانی، شارژر بی سیم موبایل، گیربکس شیفت با سیم، کروز کنترل تطبیقی، رادارهای جانبی و … بخشی از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو است.

 

کابین هونگچی HS5

کابین هونگچی HS5

 

مشخصات فنی هونگچی HS5

این خودرو به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ با حداکثر قدرت 224 اسب بخار و حداکثر گشتاور 340 نیوتن متر مجهز شده است. نیروی تولیدی این موتور توسط یک گیربکس 6 سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود. مشتریان همچنین می توانند به صورت اختیاری سیستم چهار چرخ محرک را برای HS5 جدید سفارش دهند.

 

قیمت هونگچی HS5

این خودرو بسته به سطح آپشن ها و امکانات ایمنی و رفاهی، قیمتی بین 27000 تا 36800 دلار دارد. این خودرو قرار است در سه ماهه اول سال 2023 عرضه شود.

 

همچنین بخوانید:

نسل جدید میتسوبیشی ASX