بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی مرسدس بنز

فروش اقساطی بنز

رانندگی با یک مرسدس بنز برای هر شخصی حتی آنان که طرفدار این برند نیستند جذاب است. سالها فعالیت مبتنی بر کیفیت این خودروساز آلمانی باعث شده تا دیدن آن ستاره سه پَر جلوی خودرو خیال شما را از بابت خریدش راحت کند.

تحویل فوری خودرو

تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

سند به نام خریدار

با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

اقساط بلندمدت

پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت 30 ماهه و با چک دریافت می‌شود.

فروش اقساطی محصولات بنز تحویل فوری

سپند خودرو تسهیلات ویژه ای برای فروش اقساطی بنز فراهم کرده است و کلیه محصولات آن را پوشش میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر خودروی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

مشاوره رایگان02141713

مرسدس بنز یکی از قدیمی ترین سازنده های خودروهای بنزینی در جهان می باشد که با همکاری دو شرکت آلمانی در سال 1926 ایجاد شده است. این شرکت خودروسازی آلمانی، سازنده انواع اتومبیل در شاسی های مختلف مانند خودروهای سواری، خودروهای سنگین، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون سوز می باشد. خیابان های ایران نیز دهه های زیادی است که میزبان انواع مدل های بنز سواری تا مینی بوس ها و اتوبوس های کامیون های 10 تن است.

امروزه مرسدس بنز یکی از زیرمجموعه‌های شرکت دایملر آگ به‌شمار می آید و همراه با آئودی و بی ام و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی، به ‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. محصولات مرسدس بنز همواره مجهز به آخرین تجهیزات و تکنولوژی روز بوده است و شرایط فروش اقساطی بنز همیشه شامل حال این کمپانی شده است.
با بهبود شرایط اقتصادی، مرسدس بنز بر آن شد تا رابطه‌اش را با بازار پرسود ایران از سر بگیرد. سال 1380 مذاکرات اولیه آغاز شد و سرانجام در سال 1381 شرکت ستاره ایران به نمایندگی از دایملر (مالک برند بنز) در ایران فعالیت خود را شروع کرد. هم اکنون شرکت شرکت ستاره ایران نمایندگی رسمی محصولات بنز در ایران می باشد. این شرکت در سال 1381 جهت پشتیبانی اتومبیل های پلیس ایجاد شد و پس از آن در حال حاضر نمایندگی رسمی محصولات بنز می باشد. علاقه مندان به تهیه خودروهای این شرکت میتوانند از شرایط ویژه فروش اقساطی خودرو بنز سپند خودرو استفاده نمایند.

فروش اقساطی بنز کلاس E

فروش اقساطی مرسدس بنز

مرسدس بنز های کلاس E آشنا ترین چهره های خیابان های ایران هستند. از مدل معروف E240 سال 2003 خودروهای پلیس گرفته تا جدیدترین مدل های پر از آپشن سال 2017. مرسدس بنز کلاس E سال 2017 انبوهی از آپشن های رفاهی، ایمنی و تکنولوژی را در خود جای داده است و به نوعی یکی از هوشمندترین نمونه های سدان دنیا محسوب میشود. لذا شرایط فروش اقساطی بنز برای این مدل نیز فراهم می باشد. برای مثال نمونه E250 از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ با ظرفیت 1991 سی سی بهره می برد. این موتور میتواند 211 اسب بخار قدرت تولید کند و به حداکثر 350 نیوتون متر گشتاور در 4000 دور برسد. به کمک جعبه دنده 7 سرعته خودکار مرسدس بنز E250 میتواند طی 7.4 ثانیه از سرعت 0 به 100 برسد. همچنین حداکثر سرعت 243 کیلومتر در ساعت برای این خودرو اندازه گیری شده است.

فروش اقساطی بنز شاسی بلند

فروش اقساطی بنز تحویل فوری

شاید شاسی بلندهای بنز را کمتر در خیابان ها دیده باشید، اما SUV های مرسدس بنز نیز از قدرت و کیفیت بالایی برخوردارند و توسط نمایندگی بنز ایران به فروش می رسند. مرسدس بنز های تولید شده در کلاس های GLK، GLA و GLC نمونه های شاسی بلند این شرکت می باشند. اتوموبیل هایی با قد و قامت بلند و مجهز به آخرین تکنولوژی ها و تجهیزات. شما علاقه مندان میتوانید جهت تهیه اتوموبیل مورد نظرتان با سپند خودرو تماس گرفته تا شرایط فروش اقساطی بنز طی پرداخت کوتاه مدت و بلندمدت برایتان توضیح داده شود و از راهنمایی کارشناسان ما نیز استفاده نمایید.

 

همچنین بخوانید :

11 نکته‌ای که در مورد مرسدس بنز نمی‌دانستید

مرسدس بنز کلاس A بهترین خودرو از لحاظ آیرودینامیکی لقب گرفت

  • تحویل فوری خودرو

    تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.

  • سند به نام خریدار

    با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

  • اقساط بلندمدت

    پس از دریافت پیش پرداخت، مابقی به صورت اقساط بلند مدت 30 ماهه و با چک دریافت می‌شود.

  • تعویض خودرو پیش از پایان اقساط

    مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند.

  • تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت

    امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت و کسر سودهای آتی که باعث پرداخت سود کمتری نسبت به فرمول‌های مشابه می‌شود.

  • بیمه بدنه اجباری نیست

    الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.

تحویل خودرو فوری است یا مدت دار؟

تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا پیش از تحویل خودرو به مشتری هیچ وجهی دریافت نخواهیم کرد.

آیا سند خودرو به نام مشتری می شود؟

بلی ، سند خودرو از همان ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

قیمت خودرو چطور محاسبه می‌شود؟

خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد می باشد .

اقساط به چه صورت دریافت می گردد؟

اقساط شما هر دوماه یک بار دریافت شده و به ازای هر قسط یک فقره چک از شما دریافت می‌شود.

آیا امکان فروش خودرو قبل از پایان اقساط وجود دارد؟

سند خودرو به نام خریدار است ولی برای واگذاری به غیر ابتدا باید از رهن شرکت خارج شود در نتیجه در صورت تسویه تسهیلات دریافتی با سپندخودرو امکان فروش آن را خواهید داشت.

آیا شما تمامی خودروها را به فروش می‌رسانید؟

در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی. خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.

پرسش و پاسخ

نظرات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران