بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
BYD_blackwhite

فروش اقساطی بی وای دی

فعالیت شرکت چینی BYD در زمینه خودروسازی از سال 2003 آغاز شده و تاکنون بیش از 20 محصول را روانه بازار کرده است. شرکت خودروسازی کارمانیا در سال ۱۳۹۴ به‌عنوان نمایندهٔ رسمی شرکت بی‌وای‌دی چین در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و تولید و فروش برخی از محصولات آن در ایران را برعهده گرفت.

شرایط فروش اقساطی بی وای دی

تحویل بی وای دی توسط سپند خودرو به صورت آنی و در زمان عقد قرارداد بوده و هیچ گونه تحویل مدت دار و ثبت نامی جز فعالیت این شرکت نیست.

  1. سند خودرو به نام خریدار شده و فقط ۳ دانگ آن در رهن شرکت بوده
  2. قبل از تحویل خودروی بی وای دی به مشتری هیچگونه پرداختی نخواهید داشت
  3. اعطای قرارداد رسمی اجاره به شرط تملیک به خریدار
  4. اجباری نبودن بیمه بدنه به دلیل عدم تحمیل هزینه به خریدار
  5.  امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت اقساط بی وای دی و کسر سود های آتی
  6. امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط
  7. امکان کارشناسی خودرو در زمان تحویل در حضور مشتری

برای خرید اقساطی 50 درصد از مبلغ روز خودروی بی وای دی را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید و مابقی را طی اقساط 6 تا 30 ماهه می‌پردازید.

شرکت سپند خودرو آریا با شماره ثبت 446306 دارای جواز فعالیت از اتحادیه اتومبیل‌فروشان با درجه کیفی 1 و از اعضا رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شماره عضویت 1020، شرکتی قابل اعتماد جهت خرید خودرو می‌باشد.

نزدیک به 15 سال فعالیت مستمر ، بدون حتی 1 مشتری ناراضی،این افتخار ماست.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

شرکت بی وای دی در سال 1995 فعالیت خود را آغاز نمود و اولین پروژه هایش در رابطه با تولید باتری های قابل شارژ در چین با موفقیت انجام شد. شعار این کمپانی “رویاهایت را بساز” می باشد و تمام هدف های این شرکت در راستای رسیدن به همین مهم و طی کردن پله های ترقی برای رسیدن به آمار فروش اقساطی بالاتر و تحویل خودروهای بیشتر تعیین شده است.

در سال 2000 بی وای دی به اولین شرکت چینی تامین کننده باتری های موبایل برای موتورولا تبدیل شد و دو سال بعد همکاری خود با شرکت نوکیا را آغاز کرد. در چنین زمانی ارزش سهام هنگ کنگ به شدت بالا رفت و میان متقاضیان عرضه شد. پس از آن بی وای دی روز به روز پیشرفت کرد و در حال حاضر در زمینه ی فروش خودروهای تولیدی خود فعالیت می کند.

BYD S6، BYD S7،BYD Song BYD e6 از جمله خودروهای تولیدی این شرکت هستند که با شرایط فروش اقساطی یا به صورت نقدی در اختیار مخاطبان قرار می گیرند.

شرکت خودروسازی BYD در حال حاضر مشغول به تولید بیش از 20 مدل خودروی سواری و اتوبوس و لیفتراک است و یکی از پیشروترین کمپانی های خودروسازی جهان در زمینه تولید خودروهای هیبریدی و الکتریکی به شمار می رود.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران