فروش اقساطی نیسان سنترا مدل 2022 تحویل فوری

اگر به دنیای خودروهای لوکس و خارجی علاقه مند هستید، نیسان سنترا مدل 2022 را امتحان کنید! این اتومبیل با رنگ بندی جذاب و ظاهر بدنه فوق العاده ای ارائه شده و مشخصات کیفی و فنی آن نظر و توجه بسیاری را جلب کرده است. در این گزارش با نحوه قیمت گذاری این محصول و شرایط فروش آن در سپند خودرو اطلاعات دقیقی به دست می آورید.قبل از هرگونه خرید اقساطی خودرو از سپندخودرو در خصوصوص نیسان Sentra 2022 آنالیز تولید شده این محصول ، شما را در خرید با چشم باز تر این محصول کمک میکند و سپس اقدام به خرید اقساطی از سپند خودرو کنید. پس تا پایان این مطلب در سایت سپند خودرو با ما همراه باشید.

 

فروش اقساطی نیسان سنترا مدل 2022 تحویل فوری

 

خرید اقساطی نیسان سنترا مدل 2022

خرید و فروش نیسان سنترا در سر تا سر کشور ما به میزان قابل توجهی انجام می شود. همه مردم از خرید این وسیله نقیه مزایای بی شماری به دست می آورند. به همین خاطر بسیاری از کارشناسان عرصه خودرو خرید آن را به مشتریان توصیه می کنند. خرید و فروش آن در سپند خودرو با شرایط ویژه ای انجام می گیرد که در ادامه با آن ها آشنا می شوید.

خرید قسطی نیسان سنترا مدل 2022

خرید قسطی اتومبیل یکی از مهمترین مزایای خرید و فروش این وسایل نقلیه به شمار می رود. بسیاری از افراد از این شرایط ویژه استفاده کرده و با کمترین هزینه ها پرداخت اولیه این محصولات را انجام می دهند . اگر تصمیم به خرید اقساطی خودرو نیسان سنترا را دارید می‌توانید با کارشناسان سپندخودرو ارتباط برقرار کنید.

خرید اقساطی نیسان سنترا 2022

خرید و فروش قسطی این خودروی لوکس به شما این امکان را می دهد که در زمان طولانی تری پرداخت نهایی این وسیله نقلیه را انجام دهید. خرید قسطی نیسان سنترا به شما کمک می کند که اتومبیل محبوب خود را در زمان کوتاه تری به دست آورده و هزینه آن را در طولانی مدت پرداخت کند. با شرایط ویژه خرید اقساطی نیسان با ما همراه باشید.

 

خرید اقساطی نیسان سنترا 2022

 

قیمت نیسان سنترا مدل 2022

قیمت خرید و فروش این اتومبیل زیر هزار دلار در نظر گرفته شده است. هزینه آن در حدود 19 هزار یورو تعیین شده است که در قیاس با امکانات ویژه آن بسیار مهم ارزیابی می شود. این اتومبیل حرفه ای شرایط رانندگی فوق العاده ای برای شما به وجود می آورد. با در نظر گرفتن آپشن ها و مشخصات فنی قوی این سری اتومبیل های نیسان می توان به میزان استقبال بالای مشتریان از آن پی برد.

مشخصات فنی نیسان سنترا مدل 2022

مزایا و معایب این اتومبیل تعیین کننده مشخصات فنی آن می باشند. در زیر برخی از مهمترین مشخصه های فنی آن را مشاهده می کنید:

  • جعبه دنده اتوماتیکی
  • استاندارد آلاینده 5 یورو
  • سیستم فرمان اتومبیل به صورت برقی
  • نوع بدنه خودرو سدان
  • نوع رینگ اتومبیل آلیاژی
  • نوع شاسی به کار رفته یکپارچه
  • ترمزهای جلو و عقب به صورت دیسکی

 

مشخصات فنی نیسان سنترا 2022

 

آپشن ها و مهمترین تغییرات نیسان سنترا مدل 2022

یکی از مهمترین آپشن های خرید و استفاده از این وسیله نقلیه، قابلیت پارک ساده آن است که سهولت در رانندگی را برای خریداران این وسیله نقلیه به وجود می آورد. همچنین عدم لرزش آن در دست اندازها نیز از مهمترین قابلیت های به کار رفته در آن به شمار می رود. در ساختار این وسیله نقلیه اتاقک و کابین اتومبیل نیز به خوبی طراحی شده است و به همین خاطر نیز خانواده ها از مسافرت های طولانی مدت خود با این وسیله نقلیه لذت می برند.

 

آپشن های نیسان سنترا مدل 2022

 

فروش قطسی نیسان سنترا مدل 2022

 فضای بیشتر صندوق عقب این وسیله نقلیه مزایای بی شماری برای شما به همراه می آورد. به همین سبب نیز میزان استفاده از آن برای استفاده  خانوادگی افزایش یافته است. بسیاری از مشتریان معتقد هستند که قیمت این وسیله نقلیه به صرفه تعیین شده؛ ولی همواره نظر کارشناسان در رابطه با هزینه خرید و فروش این خودرو متفاوت است. آن ها معتقدند قیمت این خودرو کمی بالا تعیین شده است.

فروش قسطی نیسان سنترا مدل 2022

خرید این وسایل نقلیه به صورت اقساط بهتر و مطلوب تر از خرید و فروش قسطی آن ها خواهد بود. به همین سبب نیز بسیاری از مردم به جای پرداخت نقدی از این شیوه استفاده می کنند. شما می توانید، به جای روش های نقدی از ضمانت نامه هایی برای خرید اقساط این اتومبیل های لوکس استفاده کنید. فروش اقساطی وسایل نقلیه برای همه مردم کشور ما سودمند است. چرا که نوسانات ارز و دلار همواره قیمت بازارهای خودروی کشور ما را تهدید می کند.

 

فروش قسطی نیسان سنترا مدل 2022

 

تصاویر نیسان سنترا مدل 2022

در این بخش با تصاویر مربوط به این اتومبیل لوکس آشنا می شوید. این تصاویر شما را با قسمت های مهم فنی این وسیله نقلیه آشنا می کنند.

ویدیو نیسان سنترا مدل 2022

در این بخش ویدیوی مهمی در خصوص مشخصات فنی این وسیله نقلیه فوق العاده مشاهده می کنید. قیمت ۱۹ هزار و ۷۵۰ یورو در قیاس با ویژگی فنی و خصوصیات کیفی این محصول بسیار ناچیز است.