کمپانی رنو تا به امروز 4 نسل از خودروی مگان را تولید کرده است، نسل دوم سدان معروف مگان بود و نسل سوم هاچ بک اسکالا، این خودروی هچ بک با توجه به اینکه در آن زمان حتیفروش اقساطی رنو آمار خوبی نداشت، خیلی زود از بازار ایران حذف شد. اما مگان همچنان خودرویی پرطرفدار بود و همیشه توانسته رتبه های اول در بررسي هاي كيفي خودروهاي داخلي را کسب نماید.  به طور کلی مگان خودروی شهری است که طرفداران خاص خود را دارد و در زمان عرضه اش جزو برترین های سگمنت خود بود. در حال حاضر بازار منتظر رونمایی مگان جدید می باشد.

فروش اقساطی مگان جدید

مشخصات فنی مگان جدید

در رنو مگان جدید از پلت فرم CMF-CD استفاده شده که همان پلتفرم رنو-نیسان است، موتور این خودرو دارای حجم بالایی نیست و این برای مگان نقطه ی ضعف محسوب نمی شود چون کمپانی رنو همواره به دنبال موتورهایی با حجم معمولی و مصرف سوخت مناسب بوده و این جزو سیاست های خودرو سازی رنو است.طراحان خودرو برای مگان جدید موتورهای 1.2 و 1.6 لیتری در نظر گرفته اند و نمونه ای که به ایران وارد می شود بر مبنای حدس و احتمال دارای پیشرانه 1.2 لیتری با توربو شارژر خواهد بود. موتور مگان جدید  130 اسب بخار قدرت دارد و در 10.9 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 می رساند. پیش بینی می شود از شرایط فروش اقساطی مگان جدید استقبال خوبی به عمل آید.

مشخصات فنی مگان جدید

پیشرانه 4 سیلندر توربوشارژ
حجم موتور مگان جدید 1198 سی سی
حداکثر توان 130 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 205 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه
شتاب رسمی 10.9 ثانیه
حداکثر سرعت مگان جدید 200 کیلومتر در ساعت
جعبه دنده 7 سرعته خودکار دو کلاچه
مصرف سوخت ترکیبی 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
وزن 1315 کیلوگرم

فروش اقساطی مگان جدید با تحویل فوری

فروش اقساطی مگان جدید احتمالا با آپشن های انتخابی صورت خواهد گرفت و شما قادرید سانروف یا رینگ های 18 اینچی را بر روی این خودرو سفارش دهید. این خودرو مجهز به سیستم های هشداردهنده جدید، سیستم کمک در سربالایی ها و سیستم جدید ترمز می باشد. همچنین با افزایش فضای صندوق عقب مگان جدید برای خانواده های اهل سفر نیز بسیار گزینه خوبی خواهد بود.