سیتروئن New c5 جزو خودروهای خانوادگی بزرگ تولید کشور فرانسه محسوب می شود. نسل اول این خودرو که جایگزینی برای خودروی سیتروئن زانتیا محسوب می شد در سال 2001 به بازار ورود پیدا کرد. در مرحله بعد نسل دوم این خودرو در سال 2007 وارد بازار شد. در نهایت نسل جدید این خودرو در سال 2009  با کلاس بدنه سدان تولید و به بازار وارد گردید. عرضه این خودرو به وسیله خودرو سازی سایپا با شرایط عالی فروش اقساطی سیتروئن New c5 انجام می پذیرد. از رقبای مهم سیتروئن New C5 می توان هیوتدای سوناتا، پروتون ایمپین، و هوندا آکورد را نام برد.

فروش اقساطی سیتروئن New c5

مشخصات فنی سیتروئن New c5

سیتروئن New c5 از پیشرانه قابل سفارش چهار سیلندر 2 لیتری بهره می برد. این خودرو قادر است 143 اسب بخار نیرو تولید کند. نهایت سرعت در این خودرو 205 کیلومتر در ساعت است. همچنین امکان سفارش فروش اقساطی سیتروئن New c5 با گیربکس شش سرعته اتوماتیک و پنج سرعته دستی در سپند خودرو وجود دارد. به دلیل ایمنی بالای این خودرو اگر سرعت از 10کیلومتر بالاتر برود درب ها اتوماتیک وار قفل می شوند. از مشخصات ایمنی و امکانات دیگر می توان به برخورداری از هفت ایربگ، چراغ های قابل گردش هماهنگ با گردش فرمان، سیستم پایداری الکترونیکی و سیستم روشن کردن چراغ های جلو با تاریک شدن هوا به شکل اتوماتیک اشاره کرد.

مشخصات فنی سیتروئن New c5

 

مشخصات فنی سیتروئن New c5
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 2000سی سی
حداکثر قدرت سیتروئن New c5 143 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر در 4100 دور در دقیقه
جعبه دنده 4 دنده خودکار
شتاب 0 تا 100 9.7 ثانیه
حداکثر سرعت سیتروئن New c5 209 کیلومتر در ساعت
وزن 1521 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4779 طول – 1860 عرض – 1458 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2814 میلیمتر

از نظرکارشناسان طراحی خودرو در نسل اول سیتروئن New  از طرحی نامنظم و شلخته بهره گرفته بود. اما در نسل جدید زیبایی به قدری چشمگیر و بارز است که می توان موفقیت آن را در بازار پیش بینی کرد. در نمای رو به رو چراغ هایی که شکل کشیده ای دارند ترکیب بی نظیری را با مه شکن ها ایجاد کرده است. ریزه کاری های این چراغ های کوچک نمایی جذاب را به وجود آورده است. در نمای عقب شاهد شباهت های فاحشی با بی ام و هستیم اما سیتروئن با تغییراتی سعی می کند خود را منحصر به فرد عرضه کند. شما با مراجعه به سایت سپند خودرو و مطالعه شرایط فروش اقساطی سیتروئن New c5 می توانید به سرعت این خودرو را دریافت کنید.

فروش اقساطی سیتروئن New c5 با تحویل فوری