خودرو G01 محصول جدیدی از یک کمپانی چینی به نام «اس دابلیو ام» است. در چند سال گذشته و به خصوص بعد از بالا رفتن ناگهانی قیمت ماشین‌های خارجی در ایران، پای خودروسازان چینی در بازار خودرو ایران بیشتر از قبل باز شد. شرکت اس دبلیو ام با برند تجاری (swm) از سال 2014 بعد از خریدن کمپانی ایتالیایی svvm شروع به فعالیت کرد. کراس‌اوور SWM G01 یکی از ماشین‌های شاسی بلند و خوش استایل این کمپانی است که در بازار ایران عرضه شده است. در ادامه با بررسی شرایط فروش اقساطی خودرو SWM G01 با ما در سپندخودرو همراه باشید.

خودرو SWM G01؛ شاسی‌بلند خوش استایل چینی در بازار ایران

کارخانه‌های خودروساز چینی سابقه خوبی در بازار ایران داشته‌اند و "برلیانس" یکی از این شرکت‌های بود که تا قبل از لغو برجام و تحریم‌ها مشتریان زیادی در ایران داشت.بعد از بازگشت تحریم‌ها، کارخانه برلیانس فعالیت خود در ایران را متوقف کرد. بعد از گذشت مدتی هولدینگ برلیانس به واسطه‌ی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه خود، این بار با نام تجاری اس دابلیو ام وارد ایران شد. فروش اقساطی SWM G01 ماشین شاسی بلند و زیبای SWM G01 با هدف رقابت با سایر شاسی بلند‌های آسیایی بخصوص دیگر محصولات چینی تولید شده است. جی 01 کراس‌اووری با طراحی جوان‌پسند و مدرن است که به دلیل ظاهر چشم‌نواز خود، توانایی جذب نظر بسیاری از خریدارن را دارد.

بررسی طراحی بیرونی خودرو SWM G01

اولین نکته‌ای که در مواجه با ماشین جی 01 به ذهن می‌آید، طراحی بسیار زیبای آن است. هرچند با کمی دقت پی به کپی برداری‌های متعدد شرکت SWM در طراحی این کراس‌اوور می‌بریم، ولی باید گفت این تقلید با دقت و خوش‌سلیقگی انجام شده و منجر به محصولی خیره‌کننده شده است. با نگاهی به نمای جلو این خودرو یاد شاسی بلندهای «آئودی» خواهیم افتاد! فرم شش ضلعی جلوپنجره و نحوه قرارگیری چراغ ها در کنار هم نیز با الهام از تولیدات شرکت آئودی طراحی شده‌ است. این چراغ‌ها با فرم زیبای خود گرافیکی چشم‌نواز ایجاد کرده‌اند و تاثیر قابل توجه‌ای روی ظاهر خشن جی 01 دارند. خرید اقساطی با تحویل فوری SWM G01 در مدل  اسپرت  Fاین خودرو، دریچه بزرگ هواکش سپر جلو و دیفیوزر سپر عقب، این شاسی بلند را به یک خودرو سوپراسپرت تبدیل کرده است. طول خودرو نسب به رقبا کاملا بیشتر است که باعث شده درهای آن بلندتر به نظر برسند. جی 01 ابعاد بزرگی دارد بنابراین ارتفاع تقریبا زیاد خودرو از سطح زمین اصلا دور از انتطار نیست. نمای عقب SWM G01 نیز از چراغ‌هایی زیبا و جذابی بهره می‌برد. شرکت اس دابلیو ام برای طراحی این چراغ‌های از تیر و کمان‌های قدیمی ایده گرفته است تا کاملا در راستای جلوه نسبتا خشن این خودرو باشد.

بررسی طراحی داخلی و کابین ماشین SWM G01

خوشبختانه طراحان شرکت SWM روند خوب طراحی جی 01 را از نمای بیرونی تا نمای داخلی ادامه داده‌اند. کابین این خودرو چینی در هماهنگی کامل با طراحی بیرونی آن است. فرم طراحی کنسول و دریچه‌های تهویه در عین سادگی مدرن به نظر می‌رسد. با استفاده از قطعات طرح کروم و چرم‌دوزی‌های متعدد حتی برای داشبور، سعی شده است حس یک خودرو لوکس القا شود. هر چند جنس مواد سازنده قطعات به اندازه کیفیت خودروهای مشهور دنیا نیست، ولی به نسبت رقبای جی 01 کاملا قابل قبول است. فروش اقساطی با تحویل فوری SWM G01 روکش صندلی‌های این شاسی بلند چینی کیفیت خوبی دارند و طراحی آن‌ها از ارگونومی قابل قبولی بهره می‌برد. صفحه پشت آمپر خودرو کاملاً دیجیتال است و صفحه نمایشی که برای این ماشین در نظر گرفته شده است، اندازه و طراحی نسبتا خوبی دارد. احتمالا غربیلک فرمان جی 01 با توجه به فرم D کات خود دل جوانان را ببرد! در نهایت باید به نورپردازی مخفی کابین SWM G01 اشاره کرد که جزء آپشن‌های جذاب این خودرو محسوب می‌شود.

مشخصات فنی کراس‌اوور SWM G01

مهندسان کارخانه جی دابلیو ام، برای جی 01 یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ به حجم ۱.۵ لیتر را نظر گرفته‌اند. این موتور تا ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک گیربکس شش دنده اتوماتیک به سوی محور جلو ارسال می‌کند. اتومبیل جی 01 وزنی معادل 1620 کیلومتر دارد و شتاب صفر تا صد آن 13 ثانیه اعلام شده است. هر چند قدرت موتور SWM G01 تقریبا خوب است و می‌توان گفت یک خودرو با قدرت نسبتا بالا است، ولی از نظر شتاب کمتر از حد انتظار ظاهر خواهد شد. مشخصات فنی و موتوری SWM G01

شرایط فروش قسطی SWM G01 و جدول مشخصات فنی

در راستای پاسخ به تقاضای خرید اقساطی اس دابلیو ام، در سپندخودرو شرایط فروش اقساطی جی 01 با تحویل فوری را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم. در ادامه می‌توانید مشخصات فنی SWM G01 را در جدول زیر مشاهده بفرمایید:
موارد فنی مشخصات
نوع موتور 4 سیلندر – توربوشارژ DG15T
حجم موتور (cc) 1503
حداکثر توان موتور (hp) 155 اسب بخار
حداکثر گشتاور (Nm) 220 نیوتن متر
میزان مصرف سوخت 9.6 لیتر در هر 100 کیلومتر
محور محرک دیفرانسیل جلو
حداکثر سرعت (km/h) 180
شتاب صفر تا 100 (ثانیه) 13
سیستم انتقال قدرت اتوماتیک
گنجایش مخزن سوخت (Lit) 54

امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی اس دابلیو ام G01

فهرست امکانات داخلی و تجهیرات ایمنی هر خودروی از ملاک‌های تاثیرگذار در خرید آن است. شرکت‌های چینی نیز از این موضوع به خوبی خبر دارند و سعی می‌کنند با ارائه انواع تجهیزات رفاهی و ایمنی، بخشی از کمبودهای فنی محصولات خود را پوشش دهند. خودروی جی 01 نیز موارد قابل توجه‌ای از آپشن‌ها را مانند: ترمز پارک الکتریکی، رادار نقطه کور، رادار خطی، سامانه کمکی ترمز، رادار پیشگیری از تصادف با خودروی جولیی، دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف شیشه ای پانورامیک، گرم کن صندلی جلو و سردکن صندلی راننده دارد. اما نبود بعضی از امکانات بدیهی مانند: قابلیت تنظیم برقی صندلی سرنشین جلو، آینه وسط الکتروکرومیک و سنسور نور برای چنین ماشینی عجیب به نظر می‌رسد.

شرایط فروش اقساطی SWM G01 + گالری تصاویر

در این مقاله به بررسی تمام جوانب خودرو جی 01 شرکت اس دابلیو ام پرداختیم. بعد از بررسی مشخصات ظاهری و فنی G01، متقاضیان خرید اقساطی خودرو SWM G01 می‌توانند در از طریق سایت شرکت سپندخودرو اقدام به خرید اقساطی خودرو نمایید. برای اطلاعات دقیق از شرایط فروش اقساطی می‌توانید با شماره 02191072104 ارتباط برقرار نموده و با کارشناسان فروش ما در سپندخودرو در تماس باشید. کارشناسان ما مشتاق شنیدن صدای گرم شما و پاسخگویی به سؤالاتتان هستند.