تویوتا FJ کروزر، خودرویی است که در بازار به عنوان “هامر آسیایی” شناخته می‌شود. این اتومبیل یک شاسی بلند آفرودی از محصولات شرکت تویوتا ژاپن است و برای اولین بار در سال 2006 میلادی برپایه پلتفرم تویوتا پرادو ساخته شد، ارتفاع این خودرو کوتاه‌تر بود و با چهره‌ای متفاوت‌تر توسعه پیدا کرد. فروش اقساطی تویوتا FJ کروزر در زمانی که هنوز خط تولیدش متوقف نشده بود بسیار پر تقاضا بود.

فروش اقساطی تویوتا FJ کروزر

مشخصات فنی تویوتا FJ کروزر

از زمان معرفی و ورود این خودرو به چرخه تولید در سال 2006 میلادی، شرکت خودروسازی تویوتا انحصارا از پیشرانه‌ی 4 لیتری شش سیلندر بنزینی استفاده کرد، نسخه فعلی تویوتا FJ کروزر قدرتی معادل 260 اسب بخاری و گشتاور 380 نیوتن متری تولید می‌کند. این قدرت به کمک جعبه دنده‌ی 5 سرعته اتوماتیک یا 6 سرعته دستی به هر چهارچرخ خودرو منتقل می‌شود. قابلیت های قوی آفرودی این خودرو باعث شد تا بسیاری از دوستداران این خودرو به دنبال شرایط فروش اقساطی تویوتا FJ کروزر باشند و اقدام به خرید این خودرو نمایند.

مشخصات فنی تویوتا FJ کروزر

موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور 3956سی سی
حداکثر قدرت 260 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور تویوتا FJ کروزر 387 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده اتوماتیک
شتاب 0 تا 100 7.6 ثانیه
حداکثر سرعت تویوتا FJ کروزر 177 کیلومتر در ساعت
وزن 1850 کیلوگرم

فروش اقساطی تویوتا FJ کروزر با تحویل فوری

از دیگر آپشن ها در تویوتا اف جی کروزر می توان به صندلی های دارای روکش ضد آب و صندلی راننده دارای گرم کن سرد کن، شیشه های برقی و مجهز به سیستم سولار اشاره کرد، همچنین این خودرو دارای سنسور های باران، برف پاک کن و سنسور پارک نیز می باشد. در صورتی که علاقه مند به محصولات تویوتا می باشید، سپند خودرو دارای شرایط فروش اقساطی تویوتا می باشد.