کیا سول ، اولین کراس اوور کوچک کمپانی کیا می باشد و از ابتدای ورودش به بازارهای جهانی، با استقبال خوب مشتریان مواجه شد. بدنه این خودرو جعبه‏ ای‏ شکل است و فرم چراغ‏ها و خطوط طراحی دست به دست هم داده اند تا سادگی و یکنواختی ظاهر آن را از بین ببرند. کیا سول در ابتدای ورودش به بازار ایران، با ظاهرعجیب و قیمت غیر رقابتی اش موفق نشد به فروش خوبی دست پیدا کند و تنها چندین دستگاه از این ماشین فروش رسید اما در حال حاضر شرایط فروش اقساطی کیا سول توسط برخی شرکت ها فراهم شده است.

مشخصات فنی کیا سول

این خودرو دارای پیشرانه ای 4 سیلندر با آرایش خطی مستقیم می باشد، جعبه دنده ی کیا سول اتوماتیک با تیپ ترونیک است و سیکل ترکیبی سوخت این خودرو 9 لیتر در 100 کیلومتر گزارش شده است. مشخصات فنی خوبی دارد اما با توجه به اینکه بازار خرید و فروش کیا سول بسیار ضعیف است، مشتری اول و آخر این خودرو خودتان هستید همچنین توقع گستردگی شرایط فروش اقساطی کیا سول کمی غیر منطقی به نظر می آید و توسط شرکت های محدودی ارائه می شود. مشخصات فنی کیا سول از مزایای مدل سول می‏ توان به فضای نسبتا جادار و کاربردی کابین، محفظه بار و همچنین ایمنی مناسب آن اشاره کرد در ضمن کیا سول از یک پیشرانه کم مصرف و اقتصادی بهره می‏گیرد و کیفیت تجهیزات داخلی نیز رضایت بخش می باشد. اگرچه کیا سول با توجه به ظاهر عجیبش فروش بالایی را در ایران تجربه نکرد اما همچنان فرزندی کوچک از خانواده ی خوش نام کیا می باشد، در صورتی که مایل به خرید اقساطی محصولات این کمپانی می باشید سپند خودرو برای جلب رضایت شما عزیزان دارای شرایط فروش اقساطی کیا می باشد.
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1591سی سی
حداکثر قدرت 122 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور کیا سول 166 نیوتن متر در 4850 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 دنده خودکار
شتاب 0 تا 100 11 ثانیه
حداکثر سرعت 177 کیلومتر در ساعت
وزن کیا سول 1220 کیلوگرم
فروش اقساطی کیا سول با تحویل فوری

گالری تصاویر کیا سول

تیم سپند خودر با سابقه ای موفق در فروش اقساطی انواع خودروهای روز دنیا؛ در این قسمت مجموعه ای از تصاویر خودروی کیا سول را برای بهتر دیدن این محصول آورده است :