بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.

فروش اقساطی کیا سورنتو

دسته بندی: کیا
مشخصات فنی
شرایط فروش اقساطی کیا سورنتو

تحویل کیا سورنتو توسط سپند خودرو به صورت آنی و در زمان عقد قرارداد بوده و هیچ گونه تحویل مدت دار و ثبت نامی جز فعالیت این شرکت نیست.

  1. سند خودرو به نام خریدار شده و فقط ۳ دانگ آن در رهن شرکت بوده
  2. قبل از تحویل خودروی کیا سورنتو به مشتری هیچگونه پرداختی نخواهید داشت
  3. اعطای قرارداد رسمی اجاره به شرط تملیک به خریدار
  4. اجباری نبودن بیمه بدنه به دلیل عدم تحمیل هزینه به خریدار
  5.  امکان تسویه تسهیلات قبل از اتمام مدت بازپرداخت اقساط کیا سورنتو و کسر سود های آتی
  6. امکان تعویض خودرو در زمان پرداخت اقساط
  7. امکان کارشناسی خودرو در زمان تحویل در حضور مشتری

برای خرید اقساطی 50 درصد از مبلغ روز خودروی کیا سورنتو را به عنوان پیش پرداخت واریز می‌کنید و مابقی را طی اقساط 6 تا 30 ماهه می‌پردازید.

شرکت سپند خودرو آریا با شماره ثبت 446306 دارای جواز فعالیت از اتحادیه اتومبیل‌فروشان با درجه کیفی 1 و از اعضا رسمی انجمن صنفی واردکنندگان خودرو به شماره عضویت 1020، شرکتی قابل اعتماد جهت خرید خودرو می‌باشد.

نزدیک به 15 سال فعالیت مستمر ، بدون حتی 1 مشتری ناراضی،این افتخار ماست.

بررسی تخصصی
در این خودروی شاسی بلند تغییرات فوق العاده اساسی از لحاظ فنی و ظاهری صورت گرفته که از سیاست های شرکت کیا موتورز برای دریافت سهم بیشتری از بازار در رده خودش است. رقیبان اصلی و جدی کیا سورنتو بی ام و, مرسدس بنز, پورشه و ولوو هستند. این خودرو نه تنها از نظر فنی بلکه از لحاظ ظاهری نیز تغییرات جالب توجهی داشته و شباهت زیادی به خودروهای اروپایی پیدا کرده است. کیا سورنتو امسال در نمایشگاه فرانکفورت به معرض نمایش گذاشته شد و به زودی تا آخر امسال عرضه خود را در بازار اروپا آغاز خواهد کرد. طراحی کابین و بدنه مدرن و تر و تازه شده و از لحاظ ایمنی نیز خصوصیات و آپشن های جدیدی به آن اضافه شده است. به زودی و با ارائه آن در ایران برای فروش نقدی امکان فروش اقساطی کیا سورنتو نیز وجود خواهد داشت. فروش اقساطی کیا سورنتو

مشخصات فنی کیا سورنتو

کیا سورنتو جدید در مدل هشت سرعته اتوماتیک به همراه پیشرانه ای با حجم 2/2 لیتری دیزلی نیز قابل عرضه است. در این مدل سیستم انتقال قدرتی با 143 فناوری جدید قرار گرفته است. حسن انتخاب این سیستم 8 سرعته اتوماتیک در این است که دریچه های کنترل کمتری را در خود جای می دهد و همین امر باعث می شود بتواند اتصال مکانیکی بیشتری را با موتور ایجاد کند. در اینجا کاهش انتشار کربن دی اکسید از 172 به 159 گرم را داریم که به افزایش شتاب هم کمک می کند. د راین سیستم انتقال 4 حالت در نظر گرفته شده که از آن ها می توان به حالت اقتصادی، اسپرت، راحتی و هوشمند اشاره کرد. شما می توانید به زودی از طریق ثبت نام در فروش اقساطی کیا سورنتو صاحب این خودروی خوش ترکیب شوید.  مشخصات فنی کیا سورنتو 2018 از لحاظ ظاهری تغییراتی در سپر‌ها ایجاد شده که یک نوع بازنگری در طراحی را نشان می دهد. وجود چراغ‌های LED جدید هم در نمای پشت و هم در نمای جلو و جلوپنجره جدید متالیک تیره که نشان دهنده طرحی ببری شکل است نیز جزو تغییرات کیا سورنتو به حساب می آید. در واقع طراحان این اصلاحات را برای هر چه هدفمندتر و پیچیده تر این خودرو بر روی آن انجام داده اند. رنگ های به کار رفته به رنگ اسپرسو غلیظ و در قسمت هایی آبی تیره هستند که در هماهنگی با رینگ های 17، 18 و 19 آلومینیومی آلیاژی سورنتو جاذبه خاصی در آن ایجاد می کنند. با نگاهی به تغییرات اساسی ایجاد شده ترغیب خواهید شد تا با شرایط و روش فروش اقساطی کیا سورنتو  برای خرید این خودرو اقدام کنید. فروش اقساطی کیا سورنتو با تحویل فوری

گالری تصاویر کیا سورنتو

در این بخش عکس های کامل تری از کیا سورنتو  را مشاهده می کنید.
چرا سپند خودرو؟
  • تحویل فوری خودرو
  • سند به نام خریدار
  • اقساط بلندمدت
مزایای سپندخودرو

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران