شرکت تویوتا در زمان معرفی محصول جدید خود تویوتا فورچونر با وجود ارتقای این خودرو از نظر آپشن ها اما قیمت آن را ۵ هزار دلار استرالیا کاهش داد. بیشترین محبوبیت این خودرو در امارات متحده عربی بود و در سایر کشورها نیز فروش اقساطی تویوتا فورچونر آمار بالایی داشت. در طراحی ظاهری این خودرو نسبت به محصولات قبلی از چراغ‌های باریک و کشیده تمام LED و جلوپنجره‌ای جدید با دو ستون افقی استفاده شده و این کار باعث شده تا قسمت جلوی اتومبیل شباهت زیادی به نسل جدید تویوتا هایلوکس پیدا کند.

فروش اقساطی تویوتا فورچونر

مشخصات فنی تویوتا فورچونر

تویوتا دارای موتور چهار سیلندر 2.8 لیتری توربودیزل با حداکثر قدرت 177 اسب بخار می باشد، با جایگزین کردن جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک جدید به جای جعبه دنده دستی قدیمی اش، حداکثر گشتاور تولیدی آن در دور موتور 1400 دور بر دقیقه حدود 30 نیوتن متر افزایش یافته است. مصرف سوخت این مدل با جعیه دنده ی دستی ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر  است و در صورت داشتن جعبه دنده ی اتوماتیک در همین مسافت ۸.۶ لیتر سوخت مصرف می کند. فروش اقساطی تویوتا فورچونر نشان داد که مدل اتوماتیک این خودرو از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

مشخصات فنی تویوتا فورچونر

موتور تویوتا فورچونر 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور 3956سی سی
حداکثر قدرت 235 اسب بخار در 6200 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 376 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه
جعبه دنده تویوتا فورچونر 5 دنده اتوماتیک
شتاب 0 تا 100 9.3 ثانیه
حداکثر سرعت 180 کیلومتر در ساعت
وزن 1940 کیلوگرم

فروش اقساطی تویوتا فورچونر با تحویل فوری

تیپ فول این خودرو نیز نسبت به مدل سال گذشته دارای امکانات بیشتری از قبیل سیستم صوتی JBL با ۱۱ عدد بلندگو، صندلی های جلوی برقی هشت جهته، پروژکتور LED، تودوزی چرم، درب صندوق عقب برقی، تهویه خودکار، چراغ های اصلی bi-LED، رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی، لاستیک زاپاس فول سایز و خروجی ۲۲۰ ولتی می باشد. فروش اقساطی تویوتا فورچونر به دلیل امکانات و ظاهر زیبا و لوکس این خودرو متقاضیان زیادی دارد.