فروش تارا برقی اقساطی

تارا برقی یکی از پیشرفته‌ترین اتومبیل‌هایی است که با هدف جلوگیری از آلودگی محیط زیست ساخته شده و در بازارهای خرید و فروش اتومبیل ارائه می‌شود. این خودروها با سیستمی متفاوت از خودروهای قدیمی تولید شده و عملکرد سوخت گیری آن تفاوت‌های عمده ای با دیگر اتومبیل‌هایی که تاکنون می‌شناخته اید دارد! سپند خودرو شما را با مهمترین مشخصه‌های این اتومبیل‌ها آشنا می‌کند. با ما در این گزارش همراه باشید تا بیشتر در رابطه با این وسایل نقلیه بدانید.

 

فروش تارا برقی اقساطی

 

خرید اقساطی تارا برقی

خرید اتومبیل تارا برقی که یکی از منحصر به فردترین خودروهای ارائه شده در کشور ما به شمار می‌رود، بسیار پر رونق شده است و این روزها بسیاری از مردم از خدمات فروش این محصول استقبال می‌کنند. شما می‌توانید، برای خرید این اتومبیل از روش‌های مختلفی استفاده کنید. با مراجعه به سپند خودرو اطلاعات وسیعی در خصوص شرایط خرید و فروش اقساط و نقد این وسیله به دست می‌آورید.

جهت کسب طلاعات بیشتر جهت نحوه نگهداری خودرو با بخش مقالات سپند خودرو همراه باشید.

خرید قسطی تارا برقی تحویل فوری

تارا برقی با روش‌های خرید قسطی اتومبیل ارائه می‌شود و از این نظر مزایای بی شماری برای مشتریان به همراه دارد. ظاهر زیبای این وسیله نقلیه بسیاری از خریداران را برای استفاده از آن ترغیب می‌کند. از این رو بسیاری از مردم برای تسریع در فرایند خرید خود این وسیله را به صورت اقساطی تهیه می‌کنند. در سپند خودرو فرایند خرید اقساط این وسیله نقلیه به روش‌های صد در صد قانونی انجام می‌گیرد. شما تا زمان سند زدن این اتومبیل وجهی به این کمپانی پرداخت نمی‌کنید و این مسئله نیز نشان از فعالیت‌های قانونی این شرکت دارد.

 

خرید قسطی تارا برقی تحویل فوری

 

خرید تارا برقی اقساطی

خرید و فروش اقساط این وسیله نقلیه حرفه ای مزایای قابل توجهی برای مردم به همراه دارد. تارا برقی از مشخصات فنی مطلوبی برخوردار می‌باشد و به همین خاطر نیز بسیاری از مصرف کنندگان برای خرید آن ترغیب شده‌اند. خرید اقساط آن فرصت خرید این وسیله نقلیه لوکس را در اختیار بسیاری از مشتریان قرار می‌دهد.

قیمت تارا برقی

سپند خودرو قیمت دقیق تارا برقی را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. شما می‌توانید از خدمات این نمایندگی استفاده کرده و مناسب‌ترین قیمت خرید این وسیله نقلیه را بیابید. برای آشنایی بیشتر با این خودرو اطلاعاتی را در ادامه تقدیم حضورتان می‌کنیم.

 

خرید تارا برقی اقساطی

 

مشخصات فنی تارا برقی

برخی از مهمترین مشخصه‌های این وسیله نقلیه را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • دور موتور 9 هزار
  • حداکثر توان 80 کیلووات
  • گیربکس‌های غیر رایج در ساختار نسخه‌های اتومبیل تارا
  • ظرفیت باتری 45 کیلو واتی

 

مشخصات فنی تارا برقی

 

فروش تارا برقی قسطی

در ساخت و آماده سازی این اتومبیل از ساختار تسلای برقی الهام گرفته شده است و به همین خاطر نیز اجزای داخلی و خارجی آن با بهترین طراحی ساخته و آماده سازی شده‌اند. در شرایط کنونی، انتقال اطلاعات و الگوبرداری از خودروهای خارجی بسیار دشوار شده است و به همین خاطر سازندگان این اتومبیل از ابتکار عمل خود نیز در ساخت و آماده سازی تارا برقی کمک گرفته‌اند. دیدن تصاویر تارا برقی به شناختن این خودرو توسط شما کمک بیشتری می‌کند.

آپشن‌ ها و مهمترین تغییرات تارا برقی

کلیه سیستم‌ها و زیر سیستم‌های به کار رفته در خودروی لوکس تارای برقی از فناوری‌های داخلی کشور هستند و به همین خاطر مورد توجه قرار دارند. باتری‌های با دوام و استحکام قابل توجه بدنه این وسیله نقلیه از مهمترین مشخصه‌های آن به شمار می‌روند. تارا برقی نسبت به تارا معمولی تغییرات دیگری نیز داشته است.

 

آپشن‌ های تارا برقی

 

تصاویر تارا برقی

سپند خودرو تصاویر دقیقی از اجزای داخلی این وسیله نقلیه را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این تصاویر بهتر می‌توانید، به بخش بندی‌های داخلی و خارجی این وسیله نقلیه پی ببرید و برای خرید آن اقدام کنید. در ادامه تصاویر دیگری را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

فروش قسطی تارا برقی

تا به این جا در سپند خودرو با بسیاری از ویژگی‌های این اتومبیل لوکس آشنا شدید و اطلاعاتی در رابطه با شرایط خرید اقساط آن نیز به دست آوردید. در نظر داشته باشید که تحویل فوری این وسیله نقلیه نیز از مزایای خرید شما از این کمپانی فروش اتومبیل به شمار می‌رود. البته خرید این خودرو مزایای دیگری نیز قیمت مناسب و کیفیت مناسب نیز دارد.

 

فروش قسطی تارا برقی

 

ویدیو تارا برقی

ویدیوی مربوط به تارا برقی اطلاعات جامع تری در رابطه با خصوصیات این اتومبیل در اختیار شما قرار می‌دهد و بسیاری از مشخصه‌های آن را ارائه می‌کند.

 

شرایط ویژه خرید اقساطی خودروهای ایرانی و خارجی