خودروی خانوادگی و سدان ام جی 6، محصول جدیدی از این برند خودرویی است که توانسته با فضای بسیار زیاد انتخاب ایده آلی برای سفرهای درون شهری و به خصوص برون شهری باشد. فروش اقساطی ام جی 6 که در سپند خودرو انجام می شود، این امکان را به شما می دهد تا بتوانید این خودرو که نسل دوم از MG6 است و سازنده ی آن شرکت SAIC MOTOR می باشد را خریداری کنید. این شرکت تلاش کرده است تا با طراحی زیباتر و کاراتر محصولات انگلیسی الاصل خود که توسط چینی ها مدیریت می شود را در زمره خودروهای موفق قرار دهد.

فروش اقساطی ام جی 6  

امیدواریم تا با فروش اقساطی ام جی 6 بتوانیم با شما در لذت رانندگی لذت بخش همراه باشیم.

ام جی 6 (MG6) در 2 کلاس مگنت Magnet و جی تی GT عرضه می‏ شود که در کلاس مگنت طراحی خودرو به صورت سدان و در مدل Gt به صورت فست ‏بک است. از نظر فنی این دو مدل مشابه هم هستند و تنها در طراحی با یکدیگر تفاوت دارند.

 

مشخصات فنی ام جی 6

قبل از دانستن شرایط فروش اقساطی ام جی 6 به مشخصات فنی می پردازیم. موتور 1.8 لیتری چهار سیلندر قدرت 158 اسب بخار را تولید می کند. شتاب صفر تا صد 8.4 ثانیه است. سیستم توربو شارژ شتاب بسیار زیادی به این خودرو داده است. در کنار این ها وجود سیستم تعلیق بسیار نرم نیز تجربه بسیار قابل قبول رانندگی را برای شما به ارمغان می آورده است.

  طراحی داخلی ام جی 6  
مدل ام جی 6
پیشرانه ام جی 6 4 سیلندر خطی مجهز به توربوشارژ
حداکثر قدرت 158 اسب بخار
حداکثر گشتاور ام جی 6 215 نیوتن متر
جعبه دنده  5 دنده اتوماتیک تیپ ترونیک با قابلیت تعویض از پشت فرمان
انتقال نیرو ام جی 6 دیفرانسیل جلو
ابعاد 4651mm (L); 1829mm (W); 1478mm (H); 2705mm
وزن 1495 KG

طراحی داخلی ام جی 6

فضای داخلی ام جی 6 به صورت سوپر سالن طراحی شده تا بیشترین فضا را در اختیار شما قرار دهد. با وجود قطعات پلاستیکی در اجزای داخلی، شما تجربه ی بهتری در هنگام نشستن در داخل خودرو خواهید داشت. فضای صندوق عقب بسیار زیاد است و حجم 472 لیتر را فرآهم آورده است که در مقایسه با هم رده های خود از این حیث پیشتاز است.