بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی لکسوس

فروش اقساطی لکسوس

لکسوس که زیرمجموعه‌ای کمپانی تویوتا است امروز به برندی بین‌المللی تبدیل شده، که به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده اتومبیل‌های سفارشی و خاص در کشور ژاپن شناخته می‌شود. این شرکت در حال حاضر تولیدات خود را در ۷۰ کشور جهان عرضه می‌کند و جزء ۱۰ برند برتر ژاپن بر پایه میزان ارزش بازارسرمایه، به‌شمار می‌آید.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

خرید اقساطی لکسوس

فروش اقساطی لکسوس
فروش اقساطی لکسوس

سپند خودرو در زمینه فروش اقساطی لکسوس فعالیت میکند. ریشه‌ های تاسیس لکسوس به پروژه‌ای مخفی بازمی‌گردد، که توسط کمپانی تویوتا به منظور طراحی و ساخت خودرویی سدان در سال ۱۹۸۳ با نام پروژه اف۱ آغاز و در سال ۱۹۸۹با عرضه خودروی لکسوس ال اس راه‌اندازی شد.
لکسوس از سال ۲۰۰۸ میلادی وارد بازار ایران شد. سری‌ های LS-ES-IS-GS-SC-RX در ایران عرضه شده که بیشترین فروش مربوط به خودروی سواری ES۳۵۰ و شاسی بلند RX۳۵۰ می‌باشد. از همین رو و با توجه به استقبال خوب متقاضیان، شرکت سپند خودرو شرایط آسانی را برای خرید اقساطی لکسوس فراهم نموده است.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران