خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت

خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت

 

آیا خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت امکان پذیر است؟ آیا در این آشفته بازار اقتصادی که ثبات قیمتی وجود ندارد، جایی برای فروش اقساطی و تحویل خودرو به مشتریان بدون پیش پرداخت وجود دارد؟ بله شما که متقاضی خرید خودرو هستید می توانید با مراجعه به سپند خودرو از شرایط اقساط خودرو بدون پیش پرداخت مطلع شوید.

 

خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت

اوضاع اقتصادی کشور ما شرایطی را به وجود آورده که هر روز قدرت خرید مردم و ارزش پول کاهش می یابد. در نتیجه درآمد ها ناچیز می شود. در چنین شرایطی، بخش قابل توجهی از مردم قادر به پس‌انداز نیستند. اگرچه تنها راه خرید های کلان خود از قبیل خانه، زمین، خودرو و لوازم خانگی، شرکت در طرح‌ های اقساطی است. اما گاهی سرمایه‌ای برای پرداخت اولیه به عنوان پیش پرداخت وجود ندارد.

بسیاری بر این باورند که خرید اقساطی خودرو اگر غیر از شرکت سازنده انجام شود، ریسک بزرگی است. از سوی دیگر امکان فروش اقساطی خودرو بدون پرداخت پیش قسط از شرکت های خودرو سازی وجود ندارد. زیرا طبق شرایط و ضوابط مرکز فروش این کارخانه ها قسمت قابل توجهی از قیمت کل خودرو در ابتدا از متقاضیان دریافت می شود. و مابقی مبلغ باید به صورت اقساط و ارقام مشخص پرداخت شود.

 

خرید ماشین اقساطی بدون پیش پرداخت

خودرو سازان ایرانی طی آخرین طرح هایی که ارائه کردند. خبری از ارائه امکان خرید خودرو با چنین شرایطی نبود. جدید ترین طرح های فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا با واگذاری تعداد محدودی خودرو بود. که پاسخگوی نیاز بازار و ثبت نام کنندگان نبود. مراحل سخت ثبت نام، قرعه کشی و انتظار برای برنده شدن و تحویل خودرو به قدری طولانی و طاقت فرسا بود که با اعتراض شدید مردم مواجه شد.

خب در چنین شرایطی امکان خرید اقساطی خودرو بدون پیش پرداخت از کارخانه منتفی است. که باید به سراغ گزینه های دیگر برویم. مجموعه های شناخته شده و مطرحی در بازار خودرو وجود دارند. که مشتری مداری اصل اساسی فعالیت آن هاست. و تمامی قوانین و مقررات خود را بر اساس رفاه حال مشتریان خود تنظیم می کنند.

مجموعه هایی مانند سپند خودرو که در این دسته قرار می گیرند. شرایط خرید خودرو را تا حد امکان منعطف می کنند تا همه بتوانند از آن بهره مند شوند.

 

ماشین اقساطی بدون پیش پرداخت

ماشین اقساطی بدون پیش پرداخت

 

فروش خودرو اقساطی بدون پیش پرداخت

با همه این تفاسیر باید بگوییم که از سال 1401 خرید خودرو اقساطی بدون پیش قسط دیگر امکان پذیر نیست. متقاضیان می بایست بین 45 الی 65 درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت واریز نمایند. این طرح دیگر اجرا نمی شود. هموطنان توجه داشته باشند که هر شرکتی این ادعا را کرد قطعا معتبر نیست.

برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی خودرو با مراکز فروش سپند خودرو تماس بگیرید. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما در این زمینه هستند. وضعیت مالی خود را توضیح می دهید و با توجه به وضعیت اقتصادی خود هدایت می شوید. ممکن است طرح هایی به شما پیشنهاد شود که به شما امکان می دهد خودروی مورد نظر خود را با حداقل پیش پرداخت خریداری کنید. همچنین تعداد اقساط و وزن مبالغ را کاهش دهید.

همچنین ممکن است توانایی مالی شما به گونه ای باشد. که خرید اقساطی خودرو برای شما به صرفه تر باشد. در هر صورت بهتر است برای اطلاع از جزئیات طرح ها و شرایط کامل خرید خودرو مانند طرح فروش اقساطی ایران خودرو با کارشناسان سپند خودرو تماس بگیرید. در برخورد با این مجموعه و شرکت در طرح ها بدون پیش پرداخت، از مزایای خرید اقساطی خودرو نیز بهره مند خواهید شد