بدینوسیله شرکت سپند خودرو اعلام مینماید که تنها شعب و آدرس های اعلامی در این سایت ، شعب قانونی سپند خودرو بوده و این شرکت هرگونه ارتباط و تعهد در قبال سایر شرکتها در زمینه فروش مدت دار و تحویل غیر فوری را تکذیب مینماید.
فروش اقساطی پورشه

فروش اقساطی پورشه

پورشه شرکت آلمانی می باشد که توسط فردیناند پورشه و در سال 1931 به تأسیس رسید. این شرکت عمده تمرکز خود را بر روی تولید خودروهای لوکس و اسپورت معطوف می کند و به همین دلیل هر شرکتی در ایران امکان ارائه خدمات در زمینه فروش اقساطی محصولات آن را ندارد.

نظرات مشتریان
توضیحات تکمیلی

فردیناند پورشه در اوایل دهه 30 میلادی کمپانی خودروسازی خود را با تمرکز روی ساخت اتوموبیل های سبک و پربازده راه اندازی نمود. در همان سال ها توانست با تولید خودروهای با کیفیت و به واسطه طراحی منحصر به فردش مورد توجه علاقه مندان قرار گیرد. در بازار ایران نیز پورشه به صورت نقدی یا با شرایط فروش اقساطی پورشه معامله میشود. نمایندگی پورشه ایران بر عهده شرکت معین موتور می باشد که چندین مدل از اتوموبیل های این شرکت را برای خریداران مهیا نموده است. استقبال سلایق مختلف از محصولات این شرکت موجب شد تا سپند خودرو شرایط فروش اقساطی خودرو پورشه را فراهم کند تا طی پرداخت کوتاه مدت و بلندمدت بتوانید خودروی خود را به صورت فوری تحویل بگیرید.

فروش اقساطی پورشه ماکان

فروش اقساطی پورشه ماکان

ماکان نماینده شاسی بلند محبوب این روزهای پورشه است. نقد کردن در مورد طراحی این خودرو جرأت میخواهد و کار هرکسی نیست! پورشه در طراحی این خودرو اصالت و استاندارد را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده است. طراحی ساده و بدون شلنگ تخته انداختن و عین حال جذاب و گیرا. اگر خیالتان از بابت پُر بودن جیبتان راحت است میتوانید با اطمینان از بی نقص بودن ظاهر خودرو آن را تهیه نمایید. اما باید دقت داشته باشید که پورشه ماکان با بنزین ایران سازگاری ندارد، هزینه های نگهداری آن بالاست و اگر کارتان به تعمیرگاه بکشد، نمایندگی را با چالش پیچیدگی تعمیر خودرو مواجه میکنید که زمان و ریسک خودش را به همراه دارد. ماکان از موتور 4 سیلندر 2 لیتری استفاده میکند، 237 اسب بخار قدرت دارد و میتواند به سرعت 224 کیلومتر در ساعت برسد. شتاب 0 تا 100 خودرو نیز 7.4 ثانیه ارزیابی شده است. شرایط فروش اقساطی پورشه ماکان برای علاقه مندان فراهم است.

فروش اقساطی پورشه پانامرا

فروش اقساطی پورشه پانامرا

پانامرا یکی از مدل های محبوب پورشه در بازار ایران است. پانامرا در چند نوع تولید میشود که در این متن به نمونه 4S آن اشاره میکنیم. پانامرا از یک موتور 8 سیلندر 16 سوپاپ استفاده میکند که 4.8 لیتر ظرفیت دارد. این موتور میتواند 400 اسب بخار قدرت تولید کرده و خودرو را به حداکثر سرعت 282 کیلومتر در ساعت برساند. بدیهی است چنین ساز و کاری مصرف سوخت بالای 16 لیتر در هر صد کیلومتر شهر و 10.8 لیتر به صورت ترکیبی را داشته باشد. البته یک باک بنزین 100 لیتری وظیفه حمل سوخت را بر عهده دارد. در این میان سپند خودرو شرایط فروش اقساطی پورشه پانامرا را نیز برای علاقه مندان فراهم نموده است. پانامرا یکی از گزینه های اصلی تیونر ها و شخصی ساز های خودرو است. رنگ های سفارشی، آپشن های سفارشی و قطعات سفارشی بسیاری برای این مدل موجود است. طبیعتا پورشه پانامرا به عنوان نماینده سدان پورشه از آخرین آپشن ها و تجهیزات ایمنی و رفاهی بهره مند باشد تا رانندگی ایمن و لذت بخشی را به همراه داشته باشد.

همچنین این کمپانی محصولات محبوبی مانند پورشه باکستر، پورشه 911، پورشه 718، پورشه کاین و… را در دسته بندی خودروهای کروک، سوپر اسپورت، شاسی بلند و… خود قرار داده است که از هر کدام زیر مجموعه ها و مدل های متفاوتی موجود است تا بازه وسیعی از انتخاب را برای خریدار فراهم آورد. سپند خودرو نیز با توجه به علاقه متقاضیان فروش اقساطی خودرو، شرایط فروش اقساطی پورشه را فراهم نموده تا گامی موثر در جهت تسهیل خرید اتوموبیل های این شرکت برداشته شود.

فروش اقساطی خودرو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران