یک سال پس از عرضه ی اولیه ی خودروی ساینا از گروه خودروسازی سایپا، نسخه اتوماتیک آن نیز توسط این خودروسازی تولید و عرضه شد. این خودرو بر روی پلتفرمی که این کمپانی برای خودروی تیبا ساخته بود پیاده شده است تا محصولات این گروه خودروسازی را تنوع بیشتری ببخشد. این خودرو جزو محصولات میان رده و اقتصادی بوده و از لحاظ کیفی چندان با کیفیت محسوب نمی شود اما خریدارانی که از خودروهای پراید و تیبا خسته شده اند می توانند گوشه چشمی به این تازه وارد داشته باشند. برای اطلاع از شرایط ویژه فروش اقساطی ساینا اتوماتیک با تحویل فوری با سپند خودرو تماس حاصل فرمایید.

 فروش اقساطی ساینا اتوماتیک

مشخصات فنی ساینا اتوماتیک

ساینا اتوماتیک یک پیشرانه 1.5 لیتری دارد که توان تولید 87 اسب بخار را برای این خودرو به وجود آورده است. حداکثر قدرت تولیدی این خودرو در دور موتور 5300 نمایان می شود. برای ساینا اتوماتیک، از جعبه دنده CVT و فرمان هیدرولیک استفاده شده است. این خودرو از لحاظ امنیتی با استفاده از ترمز های نوع ABS و مجهز به سیستم EBD نسبتا خوب ظاهر شده است. سیستم تعلیق جلویی این خودرو نیز از نوع مک فرسون و تعلیق عقب مدل توریسون بیم می باشد.

این شرکت درمورد ویژگی های دیگر این خودرو مانند شتاب و سرعت صفر تا 100 کیلومتر اطلاعاتی منتشر نکرده است اما با توجه به قدرت موتور آن می توان ضعف آن را در این موارد حدس زد. با این حال به دلیل قیمت نسبتا مناسب ، این خودرو مورد توجه خریداران خودروهای میان رده قرار گرفته و شرایط ویژه فروش اقساطی ساینا اتوماتیک نیز برای خانواده های ایرانی در نظر گرفته شده است.

مشخصات فنی ساینا اتوماتیک

در صورت تمایل به خرید نقدی ساینا می توانید شرایط فروش نقدی ساینا اتوماتیک با تحویل فوری را مشاهده نمائید.

موتور ساینا اتوماتیک 4 سیلندر 8 سوپاپه
حجم موتور 1503سی سی
حداکثر قدرت 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده ساینا اتوماتیک 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100
حداکثر سرعت – کیلومتر در ساعت
وزن ساینا اتوماتیک 1050 کیلوگرم

ساینا اتوماتیک در دو نسخه ی پایه و نسخه ی لوکس تولید و عرضه شده است. تفاوت های موجود در این دو مدل مربوط به نمایشگر 7 اینچی ، ناوبری ماهواره ای، استارت دکمه ای، سیستم نمایشگر فشار باد لاستیک ها TPMS محدود می شود.

برخی دیگر از امکانات و آپشن هایی که در این دو مدل مشترک است شامل سیستم قفل مرکزی، قفل ایمنی کودک، گرمکن شیشه عقب، کیسه های هوای راننده و سرنشین جلو، چراغ های همراهی تا درب منزل،کروز کنترل و محدود کننده سرعت می باشد که در فروش اقساطی ساینا اتوماتیک سپند خودرو نیز موجود می باشد.

 فروش اقساطی ساینا اتوماتیک با تحویل فوری