خودرو سانگ یانگ رودیوس در واقع  یک مینی ون ساخته شده در کره جنوبی است. شرکت سانگ یانگ این خودرو را از سال 2004 تا به امروز تولید می کند. در ایران نیز عرضه شده و به صورت فروش اقساطی سانگ یانگ رودیوس در سپند خودرو امکان خرید آن برای شما وجود دارد. فضای این مینی ون برای تعداد 5 تا 7 نفر مناسب می باشد.

فروش اقساطی سانگ یانگ رودیوس

مشخصات فنی سانگ یانگ رودیوس

این خودروی کره ای دارای موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه با حجم موتور 3199 سی سی می باشد. حداکثر قدرت 220 اسب بخار  و حداکثر گشتاور آن 0 نیوتون متر در 0 دقیقه است. خودرو سانگ یانگ رودیوس 6 دنده خودکار تیپ ترونیک دارد. این مینی ون 191 کیلومتر در ساعت سرعت دارد. برای آگاهی از شرایط فروش اقساطی سانگ یانگ رودیوس به سپند خودرو مراجعه کنید.

مشخصات فنی سانگ یانگ رودیوس

مشخصات فنی سانگ یانگ رودیوس
موتور 6 سیلندر 24 سوپاپه
حجم موتور 3199سی سی
حداکثر قدرت سانگ یانگ رودیوس 220 اسب بخار در 0 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 0 نیوتن متر در 0 دور در دقیقه
جعبه دنده 6 دنده خودکار تیپ ترونیک
شتاب 0 تا 100 12.2 ثانیه
حداکثر سرعت 191 کیلومتر در ساعت
وزن 2140 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 5130 طول – 0 عرض – 0 ارتفاع
فاصله بین دو محور سانگ یانگ رودیوس – میلیمتر

طراحی مینی ون رودیوس شباهت زیادی به  خودروی شاسی بلند کایرون نسل قبلی خود دارد؛ طراحی چراغ ها و سپر بسیار ساده است و جلو پنجره ای بزرگ دارد، که ظاهر خودرو را از روبه رو قابل قبول می نماید. اما در زاویه جانبی تمام تصورات شما را خراب می کند زیرا در یک آن حس می کنید این خودرو یک خودروی ون است. ودر زاویه پشتی به یک مینی بوس شباهت پیدا می کند. شما می توانید این خودروی عجیب و خاص را به صورت فروش اقساطی سانگ یانگ رودیوس تهیه کنید.

فروش اقساطی سانگ یانگ رودیوس با تحویل فوری