فروش اقساطی جک S7 در اینجا یک برند دیگر با شکل ستاره را داریم که به‌جای ستاره‌‌ی سه پر، لوگوی آن یک ستاره‌‌ی 5 پر است. قبل از اینکه به بررسی خودروی پرچم‌دار آن‌ها یعنی کراس اوور S7 پردازیم، بهتر است پیش‌زمینه بسیار مختصری از این شرکت به شما ارائه دهم، زیرا JAC بسیار سریع‌تر از آنچه همه ما انتظار داشتیم در حال رشد و پیشرفت است. در ادامه مطلبی را میخوانیم که از زبان یک کارشناس خارجی در فیلیپین نوشته شده است.

جهت خرید قسطی خودروهای جک از کارشناسان ما کمک بگیرید.

 

فروش اقساطی جک S7

بررسی خودروی جک S7

نام کامل و رسمی جک Anhui Jianghuai Automobile Co,Ltd است که یک شرکت تولیدکننده خودروهای تجاری و مصرفی چینی است که در شهر هفی، استان آنهویی، کشور چین واقع شده و در سال 1964 تأسیس شده است. آن‌ها در گذشته با هیوندای همکاری داشته‌اند و اخیراً نیز برای تولید خودروهای برقی با فولکس‌‌واگن (Volkswagen AG) همکاری می‌‌کنند. در حال حاضر، جک خودروهای تمام برقی نیز تولید می‌‌کند که پرچم‌دار آن‌ها مدل‌ iEV6E است، این خودروها بسیار جذاب هستند و با یک بار شارژ کامل تا 390 کیلومتر مسافت را طی می‌کنند. اولین خودرو مشترک جک و فولکس‌واگن، SOL E20X است که به تازگی معرفی شده است. تقریباً برای یک دهه‌ی متوالی است که تولید سالانه‌‌ی این شرکت به بیش از 500.000 خودرو می‌‌رسد؛ جک به‌هیچ‌وجه شرکت کوچکی نیست.

فروش اقساطی جک S7

فروش اقساطی جک S7

فروش اقساطی جک S7

با همه آنچه گفته شد، هیچ‌چیز مانند تجربه رانندگی با یک خودرو، کیفیت آن را مشخص نمی‌‌سازد؛ بنابراین من از یک توزیع‌کننده رسمی یعنی شرکت خودروسازی تریسنبورگ (TAC) یک خودروی 7 نفره با تجهیزات کامل را تقاضا کردم. TAC همچنین توزیع‌کننده انحصاری ون‌های King Long و MPV های (خودروهای مینی ون یا چندمنظوره) Keyton است و بخشی از شرکت‌های بسیار موفق و متنوع LICA است که بیش از 50 سال است در فیلیپین تجارت می‌کنند.

بسیار خوشحالم که به صراحت می‌‌توانم بگویم که تیم TAC یک برگ برنده واقعی در دست دارد. جک S7 زیبا، یک کراس اوور با طراحی و مهندسی عالی بوده که تأکید زیادی بر برآورده کردن نیازهای مشتریان داشته و سعی دارد تا ارزش خرید بسیار بالایی را برای مشتریان ارائه دهد. خرید JAC S7 اصلاً نیازی به شجاعت یا ریسک کردن ندارد و این موضوع را می‌‌توانید از بسیاری از خریداران جویا شوید. من بسیار امیدوار هستم که مردم به جک فرصت اثبات خود را بدهند و با تجربه‌‌ای عالی از رانندگی پاداش اطمینان خود را بگیرند. تقریباً مانند تجربه‌‌ی عالی من با این خودرو، حتی با این وجود که من یک منتقد بسیار سخت‌‌گیر هستم و همواره اولویت من با خریداران است. من از همان ابتدا به دنبال نقاط ضعف و معایبی که ممکن است در یک کراس اوور مخصوصاً در این رنج قیمت وجود داشته باشد، بودم اما نقاط ضعفی که پیدا کردم بسیار ناچیز بود. مطمئناً، همان‌طور که انتظار می‌رفت با دریایی از پلاستیک روبه‌رو شدم اما چیزی که انتظارش را نداشتم، سطح کیفیت بالای مواد و تجهیزات داخلی استفاده شده در داخل کابین این خودرو بود. صادقانه فکر می‌کنم جک S7 می‌‌تواند یک جایگزین مناسب برای تویوتا اینووا که برنده‌‌ی جایزه‌‌ی بهترین MVP سال شد، باشد.

فاصله بین دو محور S7 مانند اینووا 2750 میلی‌متر است، اما طول آن 55 میلی‌متر و عرض آن 70 میلی‌متر بیش‌‌تر است، البته S7 دارای شاسی مونوکوک (یکپارچه) با سیستم تعلیق کاملاً مستقل به‌جای شاسی نردبانی با محور عقب سخت اینوا است و همچنین ارتفاع شاسی S7 35 میلی‌‌متر پایین‌‌تر است. این خودرو همراه با رینگ آلیاژی 18 اینچی، لاستیک‌های 235/60R18 103H Kumho Crugen Premium KL33 و دیسک‌های ترمز بسیار قوی ارائه می‌شود. فروش اقساطی جک S7

جک S7 دارای 7 صندلی برای سرنشین است و با قیمت کمتر نسبت به اینووا راحتی و امکانات بیشتری را برای سرنشینانش فراهم می‌‌سازد. دریچه‌های کولر ظاهر عالی و عملکرد بسیار خوبی دارند، ساعت آنالوگ کار شده در این خودرو بسیار زیبا بوده و صندلی‌های چرمی با دوخت دوسوزنه طراحی شیکی داشته و بسیار راحت هستند.

NVH (عبارت NVH مخفف سه لغت Noise-Vibration-Harshness می‌باشد که منظور از Noise صدايي است كه توسط سرنشين شنيده می‌شود. لرزش‌ها و ارتعاشات محسوس، اما بدون صدا Vibration گفته شده و لرزش‌های بزرگ همراه با صدای زیاد، Harshness نامیده می‌شوند.) کابین مثال‌زدنی است، حتی محفظه موتور نیز بسیار بی‌صدا و مرتب است، سویچ‌گیر (switchgear) کیفیت خوبی دارد. همچنین دارای سقف پانوراما، تجهیزات ایمنی بسیار جامع، صفحه کیلومتر TFT، واحد کنترل مرکزی بسیار قوی، دوربین پارک 360 درجه و سیستم اطلاعات/سرگرمی اینفینیتی همراه با 10 بلندگو است.

فروش اقساطی جک S7

فروش اقساطی جک S7

و سؤال اصلی این است که سواری این خودرو چطور است؟ درواقع، بسیار خوب است و به‌راحتی می‌‌تواند اینووا را از دور خارج کند. سواری و کنترل این خودرو بسیار شبیه به نسل قبلی هیوندای سانتافه اما با جذابیت بیشتر است. پس از یک هفته آزمایش، می‌توانم با اطمینان بگویم که جک S7 در حال حاضر قوی‌‌ترین خودرو غیرمتعارف در رده‌‌ی خود است.

مشخصات فنی
موتور
موتور خطی-4
حجم 1997 سی‌سی
سر سیلندر DOHC 16V
انژکتور سوخت تزریق مستقیم اینترکول توربو
حداکثر توان (اسب بخار در دور در دقیقه) 188 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور (پوند بر فوت @ دور بر دقیقه) 221 پوند بر فوت @ 1800-4000 دور بر دقیقه
گیربکس 6 سرعته DCT
عملکرد
حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت
0 تا 100 کیلومتر در ساعت | 0 تا 62 مایل در ساعت 9.3 ثانیه
مصرف سوخت و انتشار CO2
مصرف سوخت (لیتر بر کیلومتر) 9.1 لیتر در 100 کیلومتر
جمع‌‌بندی
قیمت خودرو تست شده 1.490.000 پزو فیلیپین
مزایا فهرست بسیار طولانی از تجهیزات استاندارد، سرحال، امکانات کامل، قیمت فوق‌العاده، راحتی بالا
معایب عدم اطمینان به برند خودرو، چراغ جلو هالوژن، اگزوز تزئینی، دو دیفرانسیل
امتیاز ویراستاران 9/10

 

نظرات کاربران درباره جک S7

نظر شماره 1

برای اینکه قدردان امکاناتی که این خودرو به شما ارائه می‌‌دهد باشید ابتدا باید با آن رانندگی کنید. برای خانواده بزرگ 7 نفره ما سواری بسیار راحتی دارد و توان موتور بسیار عالی است. همه چیز به خوبی مونتاژ شده است، هیچ درز و شکاف و یا دکمه‌ی لقی نمی‌‌توانید پیدا کنید و به نظر بسیار بادوام می‌‌آید. البته کمی نسبت به قیمتش دو دل هستم، باید بگویم، اگر جیلی آزکارا 7 نفره بود، شاید انتخاب من این خودرو بود؛ اما تاکنون بسیار راضی هستم، تکنولوژی و امکانات راضی‌کننده است و بعد از بیش از نیم از سال هنوز این ماشین باعث سردرد من نشده.

  • مزایا: طراحی داخلی، طراحی خارجی، راحتی، تجربه، ایمنی
  • معایب: قیمت

نظر شماره 2

درواقع، جک S7 خودروی بسیار زیبا زیبایی است و من از خریدم کاملاً راضی هستم. این خودرو همه چیزهایی را که در یک خودروی شاسی‌بلند می‌خواستم دارد، مانند فضای داخلی لوکس، کیفیت ساخت خوب، کابین جادار و امکانات ایمنی. موتور بسیار منعطف است و با حرکت در سرعت‌های سه‌رقمی به موتور فشار وارد نمی‌شود. وقتی در مورد ترمز صحبت می‌کنیم، می‌توانم بگویم که جیلی باید ترمزهای بهتری استفاده می‌کرد، چون این ترمزها عملکرد خیلی خوبی ندارند. فضای صندوق‌عقب فوق‌‌العاده است که آن را به خودرویی کاربردی برای خانواده تبدیل می‌کند. من این ماشین را به هر کسی که به دنبال یک MPV قوی است توصیه می‌کنم.

  • مزایا: صندلی
  • معایب: قیمت

نظر شماره 3

زمانی که تصمیم گرفتم یک شاسی‌بلند جدید برای خانواده‌ام بخرم، جک S7 اولین انتخاب من نبود. پس از تحقیق در اینترنت، این ماشین را پیدا کردم و از مشخصات و ظاهر این ماشین بسیار خوشم آمد. به سرعت به نمایندگی رفتم و رانندگی کوتاهی با جک S7 کردم و اکنون با افتخار صاحب ماشین هستم. این خودرو با موتور 1997 سی‌سی عملکرد فوق‌العاده‌ای برای سفرهای روزانه و همچنین سفرهای آخر هفته ارائه می‌دهد. باک بنزین 64 لیتری نیز بسیار کارآمد است زیرا مجبور نیستم هر روز به پمپ‌بنزین بروم. مصرف سوخت 8.4 لیتری در هر 100 کیلومتر نیز به علاقه من به این خودرو را زیاد کرد. به طور کلی من از خریدم بسیار راضی هستم و این خودرو را به دیگران نیز توصیه می‌کنم.

فروش اقساطی جک S7