تیبا 2 در سبد محصولات سایپا، یکی از خودروهای پرتقاضا این خودروساز است. تیبا 2 مدل 5 درب تیبا معمولی است و به صرف طراحی جذاب ظاهری، فضایی مناسب برای سرنشینان، موتور نسبتا قوی و آپشن های بهتر در بین جوانان محبوبیت بالایی دارد. تیبا 2 در حقیقت نمونه هاچ بک شده تیبا معمولی است و با این تغییر تبدیل به خودرویی جوان پسند شد. تیبا را می توان دومین خودرو ملی ایران دانست که سایپا با کاهش هزینه ها توانسته است یک خودرو اقتصادی و به صرفه برای خانواده ها را وارد بازار ایران کند. در ادامه با بررسی شرایط فروش اقساطی تیبا 2 با سپند خودرو همراه باشید.

نگاهی به ویژگی های تیبا 2

تیبا 2 در حقیقت نمونه ای هاچ بک شده از تیبا معمولی است که بیشترین تغییر در بین این دو برادر دو قلو در بحث طراحی است. تیبا و تیبا 2 هر دو برروی پلتفرم X200 سایپا قرار دارند که پیش ازین برای تولید نمونه های مختلف پراید نیز مورد استفاده بوده اند. قدرت موتور، شتاب اولیه و جادار بودن تیبا 2 از دیگر ویژگی های مثبت این خودرو می باشند. تیبا 2 توان رقابت با خودروهای داخلی را دارد و با توجه به رفع نواقص موجود در هاچبک های معمول توانسته جایگاه خوبی در بازار فعلی داشته باشد.

فروش اقساطی تیبا 2 سال

طراحی خودرو تیبا 2، مینیاتور سایپا چه مشخصاتی دارد؟

در همین ابتدا باید اشاره کرد که تیبا 2 و تیبا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. چراغ های بکار رفته طراحی بسیار قدیمی و روتین همیشگی سایپا را دارند و جلوبندی خودرو فاقد هرگونه زیبایی خاص و چشم گیری است. برروی کاپوت خودرو با افزدون دو خط برجسته تلاش بر ایجاد جذابیت بوده است، اما همچنان طراحی منحصربفردی به چشم نمی خورد.

بروی گلگیر ها نیز استفاده از حجم های برجسته در راستای زیباتر کردن تیبا 2 خیلی کارساز نبوده است و همچنان نمی توان هیچ امتیاز مثبتی برای تیبا به ثبت رساند. اما در بخش عقبی خودرو داستان کمی متفاوت است، موضوعی که هم در تغییر تیبا 2 موثر بود و هم باعث موفقیت تیبا 2 در برنامه فروش اقساطی محصولات سایپا شد.

فروش تیبا اقساطی

طراحی بخش عقبی تیبا 2 با تیبا معمولی تفاوت نسبتا محسوسی دارد و می تواند به عنوان نقطه تمایز این دو برادر در کارخانه سایپا به حساب بیاید. با افزودن حجم های خاصی به بخش عقبی خودرو و انحنا دادن به طراحی بدنه تلاش بر قدرتمند جلوه دادن تیبا 2 بوده است. هرچند که هنوز در بخش طراحی سپر و دیگر بخش های بدنه استفاده از الگو های تکراری تولید محصولات سایپا به چشم می خورد. اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که تیبا 2 در مقایسه با دیگر محصولات داخلی گروه سایپا دارای طراحی آیرودینامیک بهتری است.

نگاهی به طراحی داخلی تیبا 2

اگر نمی دانستید باید بگوییم تیبا به معنی آهو نیز هست. به همین دلیل تیبا به آهوی ایران نیز معروف شده است. اما برخلاف انتظار در تولید تیبا معمولی و تیبا 2 تلاش چندانی برای زیبا کردن خودرو اتفاق نیفتاده است. علاوه بر اینکه طراحی داخلی این دو تیبا هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد، فضای داخلی محصول یادآور پراید و ریو نیز هست. بیشتر قطعات مورد استفاده در طراحی داخلی تیبا 2 با استفاده از پلاستیک خشک تولید شده است که به شدت در کاهش زیبایی و جذابیت فضای درونی خودرو موثر بوده است. در صورت تمایل می توانید نگاهی به مشخصات و شرایط فروش اقساطی ریو نیز داشته باشید.

بررسی طراحی داخلی تیبا 2

کنسول میانی تیبا 2 دقیقا مشابه با کنسول نصب شده برروی پراید است و مهندسین سایپا تنها کمی به تغییر در حجم و ابعاد آن پرداخته اند. بکار بردن دکمه های بزرگ و حتی ادوات سیستم کنترل تهویه نیز کمک چندانی به زیبایی فضای درونی خودرو نکرده است. اما یکی از بهترین ویژگی های تیبا 2 در طراحی درونی فضای جا دار خودروست. کابین تیبا 2 دارای فضای مناسبی برای 4 فرد بالغ و یک راننده است و شاید همین موضوع قابل توجه ترین ویژگی در طراحی داخلی تیبا 2 باشد. یکی از مزیت های تیبا به رقبای داخلی اش مثل پژو 206 ایران خودرو فضای مناسب داخل کابین و به خصوص سرنشینان عقب است.

مشخصات فنی تیبا 2

پیشرانه ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ تیبا تفاوتی با پیشرانه مدل سدان ندارد. پیشرانه تیبا با همکاری شرکت مگاموتور و شرکت FEV ساخته شده است که وابسته به دانشگاه آخن می باشند. تیبا بر اساس مشخصات فنی پراید ساخته شده است اما نسبت به آن قوی تر است. پیشرانه ی تیبا 78 اسب بخار قدرت دارد که با توجه به ابعاد و وزن این خودرو نوع کاربری آن مربوط به سطح شهر و کاربردهای معمول برای یک خودرو می باشد. شتاب اولیه و کشش تیبا 2 نیز به نسبت پراید بهتر شده است.

فروش اقساطی تیبا 2 - سپندخودرو

پیشرانه 1503 سی‌سی تیبا توان تولید 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. تیبا می تواند خود را در 13.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند. مصرف سوخت تیبا در داخل شهر 7.2 لیتر است و در جاده های بیرون شهر نیز 5.6 لیتر بنزین مصرف می کند. میانگین مصرف سوخت 7 لیتر برای خودرویی با مشخصات فنی تیبا عددی خوبی به حساب می آید.

شرایط فروش اقساطی تیبا 2 سایپا

در راستای پاسخ به تقاضای خرید تیبا 2 در شرکت سپندخودرو شرایطی را فراهم آورده ایم تا امکان خرید تیبا 2 اقساطی برای شما هموطنان عزیز با تحویل فوری فراهم شود. فروش اقساطی تیبا 2 سال 98 یکی دیگر از خدمات سپندخودرو در زمینه فروش اقساطی انواع خودروهای داخلی و خارجی در بازار کشور است. در ادامه مشخصات تیبا 2 را در قالب جدول برای شما عزیزان آورده ایم.

موتور 4 سیلندر 8 سوپاپه
حجم موتور 1503سی سی
حداکثر قدرت تیبا 2 87 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 128 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده تیبا 2 5 سرعته دستی
شتاب 0 تا 100 13 ثانیه
حداکثر سرعت 220 کیلومتر در ساعت
وزن 1035 کیلوگرم

فروش اقساطی تیبا 2 تحویل فوری

با اینکه در مدت اخیر بازار خودروی کشور دارای نوسات بسیاری بود، اما همچنان تیبا 2 جزو خودروهای ارزان محسوب می شود. تیبا 2 سایپا توانسته رضایت مخاطبان را تا حد زیادی جلب نماید و با تقویت کابین خود گامی مثبت در جهت رفع نقص معمول خودروهایی در این رنج قیمتی برداشته است.

فروش تیبا اقساطی با تحویل فوری

ابعاد کوچک رینگ و لاستیک و کیفیت پایین متریال استفاده شده برای فضای داخلی خودرو نیز از جمله نقاط منفی این خودرو محسوب می شوند. اما با توجه به طراحی ارتقا یافته و مصرف سوخت کم نسبت به نمونه های قبلی، تیبا 2 رضایت خریداران را به خوبی جلب کرده است.

فروش اقساطی تیبا 2 به عنوان خودرویی محبوب و جوان پسند در کشور از روزهای آغازین تولید و مونتاژ این خودرو توسط نمایندگی های معتبر در اختیار افراد قرار گرفته است. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی تیبا 2 می توانید با شماره های اعلام شده تماس حاصل کرده و اطلاعات دقیق را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل به خرید نقدی می توانید در فروشگاه آنلاین خودرو کارویترین (زیرمجموعه شرکت سپندخودرو) به بررسی شرایط فروش فوری و نقدی تیبا 2 بپردازید.

گالری تصاویر تیبا 2

در ادامه تعدادی از تصاویر تیبا 2 را برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان آورده ایم.