معرفی تویوتا کرولا Im 2022 آی ام هاچبک

خرید و فروش اقساطی تویوتا کرولا 2022 Im – تحویل فوری – تویوتا کرولا Im 2022 یکی از اتومبیل‌های لوکس بزرگ است که نسبت به کرولا جی آر پاریس ابعاد بزرگتری دارد و در سال 2022 ارائه می‌شود. این محصول از نظر مشخصات فنی رقبایی در میان اتومبیل‌های لوکس جهانی دارد. در این گزارش بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

معرفی تویوتا کرولا 2022 آی ام IM هاچبک

فروش اقساطی تویوتا کرولا Im 2022

بسیاری از مشتریان به دلیل علاقه به این خودروی لوکس جهانی و عدم کافی بودن بودجه برای خرید قسطی این وسیله نقلیه اقدام می‌کنند که فرصت بیشتری برای بازپرداخت هزینه این اتومبیل در اختیار آنها قرار می‌دهد.

با خرید اقساط این اتومبیل تا حد بسیار زیادی در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌شود. با در نظر گرفتن نوسانات بازارهای اخیر اتومبیل، خرید اقساطی وسایل نقلیه فرصت ویژه‌ای است که این کمپانی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. هر مشتری می‌تواند با در دست داشتن اسناد معتبر برای ضمانت خرید اقساطی تویوتا کرولا Im2022 در چند قسط مشخص شده، هزینه آن را پرداخت کرده و صاحب این اتومبیل لوکس شود.

خرید اقساطی تویوتا کرولا Im آی ام

خرید اقساط این وسیله نقلیه با شرایط فوق‌العاده‌ای انجام می‌شود و به نفع مشتریان است. شرایط ویژه‌ای که برای خرید و فروش این خودروی محبوب جهانی اعمال می‌شود، از مهمترین دلایل استقبال از آن در بازارهای مربوطه به شمار می‌رود. شما می‌توانید، در مرکز خرید این محصولات بهترین‌ها را به صورت اقساط تهیه کنید و از اتومبیل سواری با این ماشین شیک و لوکس لذت ببرید.

اگر تصمیم به خرید اقساطی خودرو تویوتا کرولا آی ام را دارید می‌توانید با کارشناسان سپندخودرو ارتباط برقرار کنید.

خرید اقساطی تویوتا کرولا Im

فروش قسطی تویوتا کرولا آی ام Im2022 تحویل فوری

این وسیله نقلیه با امکان فروش فوری به مشتریان ارائه می‌شود. هر مشتری می‌تواند، به سهولت از این امکانات استفاده کرده و پس از پرداخت هزینه خودروی مورد نظر را دریافت کند. به این ترتیب فاصله زمانی میان پرداخت هزینه و دریافت خودرو حذف شده و مشتری به دردسر نخواهد افتاد!

قیمت تویوتا کرولا آی ام Im2022

این اتومبیل با هزینه تقریبی 20.815 دلار خرید و فروش می‌شود و این اجازه را به علاقه‌مندان خودرو می‌دهد که با خیال راحت به سراغ خودروی مورد علاقه خود بروند.

نمای زیبای این خودرو توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خانواده تویوتا را جلب کرده است. فرم هاچبک و رنگ‌های زیبای این اتومبیل در عکس‌های آن مشهور است که در نگاه اول توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

مشخصات فنی تویوتا کرولا آی ام 2022

برخی از مشخصات این وسیله نقلیه را در زیر مشاهده می‌کنید:

ردیف مشخصات فنی توضیحات
1 قابلیت‌ها پورت یو اس بی، کنترل خودکار آب، کنترل خودکار برف پاک‌کن‌ها
2 فرم سدان
3 چهار چرخ حرکت متغیر
4 جعبه دنده شش ساعته
5 توان 221
6 توربوشارژ سه سیلندری
7 موتور 1.6 سیلندر
8 مبلمان و صندلی زیر بغل تاشو
9 ابعاد چرخ‌ها 16 اینچ

 

آپشن‌ها و مهمترین تغییرات تویوتا کرولا Im 2022

این اتومبیل مهمترین مشکل اتومبیل‌های سابق تویوتا را حذف کرده است. یکی از مشکلات مهم اتومبیل‌های تویوتا نداشتن شارژر بوده که برخی مخاطبین را شاکی کرده است! به همین خاطر تویوتا کرولا مجهز به این قابلیت ساخته شده است. در نظر داشته باشید سپند خودرو جامع ترین سایت در زمینه فروش اقساطی تویوتا در داخل ایران میباشد

این اتومبیل در موقعیت منحصر به فردی قرار دارد. چرا که با حذف برخی مشکلات که در ورژن‌های قبلی این اتومبیل بوده ساخته شده و این مسئله سبب بهبود عملکرد سیستم‌های فنی و افزایش قابلیت‌های این اتومبیل شده است. به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود میزان استقبال این اتومبیل بسیار بیشتر از سایر رقبای آن در تویوتا باشد.

آپشن‌ها و مهمترین تغییرات تویوتا کرولا Im

خرید تویوتا کرولا Im 2022

این سدان وارداتی با شرایط ویژه‌ای خرید و فروش می‌شود. قیمت آن در قیاس با قابلیت‌ها و ویژگی‌های موجود در آن بسیار مناسب است و به همین خاطر از زمان رونمایی از این اتومبیل بسیاری افراد برای خرید آن داوطلب شده‌اند. شما می‌توانید، خرید این وسیله نقلیه را به صورت نقد و اقساط انجام دهید. خرید و فروش آن در ایران با شرایط ویژه‌ای انجام می‌گیرد. میتوانید در لینک درج شده انواع مدل های تویوتا را مشاهده و شرایط خرید اقساطی خودرو تویوتا را مشاهده نمایید.

ویدیو تویوتا کرولا ای ام 2022

در این بخش در رابطه با ویژگی‌های این خودروی لوکس جهانی اطلاعاتی به دست آوردید. حال با ارائه یک ویدیوی کامل نمای داخلی و خارجی این اتومبیل پر طرفدار را بررسی کرده و با مشخصات آن به صورت دقیق‌تر آشنا خواهید شد. به شما توصیه می‌کنیم، پیش از اقدام برای خرید هر وسیله نقلیه از ویدیوی تویوتا کرولا آی ام دیدن فرمایید و ویژگی‌های خارق‌العاده آن را با چشم خود مشاهده کنید.

فروش اقساطی تویوتا هایلوکس جی 2021