فروش اقساطی تویوتا کرولا IM آی ام 2018 تحویل فوری

فروش اقساطی تویوتا کرولا IM 2018 با داشتن مدارک شناسایی دقیق و برگه‌ها و اسناد ضمانت قابل انجام خواهد بود. هر یک از انواع این خودروها با روش‌های خاصی مبادله می‌شوند و در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. اگر تصمیم به خرید اقساطی خودرو تویوتا کرولا آی ام را دارید می‌توانید با کارشناسان سپندخودرو ارتباط برقرار کنید.

معرفی تویوتا کرولا 2018 Im هاچبک

یکی از خودروهای پر فروش کشور ژاپن، تویوتا کرولا است که در بازارهای جهانی از طرفداران بسیاری برخوردار است. این خودرو به عنوان یک وسیله نقلیه خانوادگی محسوب می‌شود که با کمترین هزینه‌ها در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. این خودرو با ویژگی‌های ایمنی فوق‌العاده‌ای ارائه می‌شود. مصرف سوخت قابل قبول این اتومبیل و ظاهر زیبای آن توجه بسیاری از مخاطبین این کمپانی را به خود جلب کرده است. در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

تویوتا کرولا 2018 Im هاچبک

 

فروش قسطی تویوتا کرولا آی ام Im آی ام 2018 بلند مدت

تحویل فوری این وسیله نقلیه نیز از مزایای خرید آن به شمار می‌رود که خریداران را برای استفاده از آن ترغیب می‌کند. شما می‌توانید، همواره این اتومبیل را به صورت اقساط نیز تهیه کنید و از داشتن چنین  اتومبیل لوکسی لذت ببرید.

خرید این وسیله نقلیه در وهله اول به دلیل قابلیت‌های فوق‌العاده آن انجام می‌گیرد. همچنین ظاهر زیبا و طراحی فوق‌العاده بخش‌های مختلف آن نیز از مهمترین مشخصه‌های آن به شمار می‌رود. خرید این وسیله نقلیه در کشورهای پیشرفته‌ای مانند ژاپن بسیار بالا است و این مسئله کیفیت بالای این ماشین را تایید می‌کند.

خرید قسطی تویوتا کرولا آی ام IM 2018

قیمت این خودرو در کشور ما کمی بالا است و این مسئله به دلیل نرخ دلار و ارزهای جهانی در ایران می‌باشد. به همین خاطر نیز امکان خرید نقد آن تنها برای قشر به خصوصی فراهم می‌باشد. بنابراین استفاده از شرایط اقساط خرید این اتومبیل برای همه مردم فراهم شده است. در خرید اقساطی افراد فرصت بیشتری برای تامین هزینه‌های مربوط به این وسیله نقلیه خواهند داشت و به همین خاطر نیز به سهولت می‌توانند به اتومبیل رویایی خود دست یابند.

 

خرید اقساطی تویوتا کرولا Im  2018

 

قیمت تویوتا کرولا آی ام Im 2018

قیمت این خودرو در بازارهای جهانی زیر 20 هزار دلار برآورد می‌شود که با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و آپشن‌های فوق‌العاده این وسیله نقلیه هزینه بسیار به صرفه‌ای دارد. ویژگی‌ها و آپشن‌های جدید این محصول، سبب برتری تویوتا کرولا نسبت به سایر مدل‌های این اتومبیل شده است. ظاهر شیک و لوکس آن مورد پسند بسیاری از علاقه‌مندان خودروهای لوکس قرار گرفته است .

در نظر داشته باشید سپند خودرو جامع ترین سایت در زمینه فروش اقساطی تویوتا در داخل ایران میباشد .

مشخصات فنی تویوتا کرولا Im 2018

برخی از مهمترین مشخصات این وسیله نقلیه به شرح زیر می‌باشند:

  • سیستم تعلیق دوگانه و با قابلیت چند اتصاله در محور عقب
  • جعبه دنده با قابلیت انتقال هوشمند
  • قوای محرکه با حالت شیفت
  • مجهز به 8 کیسه هوا
  • سیستم ایمنی 3 گانه
  • سیستم هشدار برخورد با اشیا

این خودرو در قسمت‌های مختلفی کیسه‌های هوای ایمنی را قرار داده؛ مهمترین ویژگی این کیسه‌ها، وجود آن‌ها در بخش زانوی راننده است که از بروز حوادث غیرمترقبه در جریان تصادفات رانندگی پیشگیری می‌کنند. ظاهر زیبای این خودرو شبیه به برادر بزرگتر آن است! جلوبندی آن به صورت ذوزنقه‌ای شکل طراحی شده که ساختار آن را زیباتر می‌کند.

 

مشخصات فنی تویوتا کرولا Im 2018

 

آپشن‌ها و مهمترین تغییرات تویوتا کرولا Im

این خودرو با دوربین‌ها و رادارهای با کیفیتی ارائه شده و این مسئله کارایی آن را در میان سایر محصولات تویوتا افزایش داده است. با وجود این قابلیت‌ها، ایمنی این خودرو بسیار بیشتر خواهد شد. بهره‌مندی از سیستم هشدار فاصله بین خطوط نیز بر قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد این اتومبیل می‌افزاید. کلیه این ویژگی‌ها احتمال تصادف با این خودرو را به حداقل می‌رساند .

آپشن‌ تویوتا کرولا Im 2018

 

تصاویر تویوتا کرولا Im 2018

در این بخش شما را با برخی از تصاویر زیبای تویوتا کرولا 2018 آشنا می‌کنیم تا بیشتر با زیبایی این محصول خارق‌العاده آشنا شوید و قابلیت‌های جدید آن را درک کنید. این وسیله نقلیه نمای فوق‌العاده ای دارد.

ویدیو تویوتا کرولا Im 2018

در این بخش می‌توانید، این خودروی لوکس را از نزدیک ببینید و با ویژگی‌ها و آپشن‌های آن از نزدیک آشنا شوید. این خودرو در میان پر طرفدارترین خودروهای جهان طبقه‌بندی می‌شود و در کشور ما نیز طرفداران بسیاری دارد. این ویدیو، زیبایی بخش‌های مختلف آن را بیشتر نمایان می‌کند.

 

فروش اقساطی تویوتا lm 2022