احتمالا شما هم بعد از شنیدن نام کوپا اصلا عقبه و تاریخچه ای به ذهنتان خطور نمی کند اما این محصول در حقیقت یکی از تولیدات کمپانی جیانگ نان است که زیرمجموعه ی کمپانی زوتی چین می باشد. این خودرو در کشور چین با نام "Zotye T600 Coupe" شناخته می شود اما در ایران با نام اختصاصی کوپا تی 210 وارد شده است و قصد دارد به عنوان اولین سفیر از این کمپانی راه را برای تولیدات دیگر باز کند.

خودرو کوپا، محصولی از گروه خودروسازی ریگان

کوپا تی 210 کراس اوور زیبایی است که ظاهر کپی شده ای شبیه به خودروهای آلمانی و ژاپنی دارد. با توجه به فضای رقابتی موجود میان خودروهای شاسی و کراس اوور در ایران می خواهد با اعلام قیمتی پایین تر از تمام خودروهای این کلاس و فراهم کردن شرایط فروش اقساطی خودرو کوپا تی 210 بتواند فروش بیشتری را نسبت به رقبای هم کلاسش داشته باشد. این خودروشاسی بلند جدیدترین خودروی وارد شده به کشور است، که محصولی از گروه خودروسازی ریگان موتور است.

فروش اقساطی کوپا تی 210

مشخصات فنی کوپا تی 210

در زیر کاپوت این خودروی قوی هیکل، پیشرانه ای ظریف و کوچک وجود دارد که تنها 4 سیلندر دارد. هر چند نباید در مورد قدرت موتور یک خودرو با توجه به انداز ی آن نظر داد اما به نظر می رسد اعداد و ارقام خروجی نیز برای جثه ی این خودرو چندان مناسب نیستند. موتور 1500 سی سی این خودرو قادر است 156 اسب بخار قدرت تولید کند و در دور موتور 2100-3600 گشتاوری 210 نیوتن متری را در اختیار خودرو بگذارد.

در کنار این اعداد هماهنگی موتور و گیربکس نیز نقش مهمی را ایفا می کند که کوپا از این نظر وضعیت مناسبی دارد اما در قسمت تعوض دنده ها نمی تواند به سرعت دیگر همتایانش عمل کند و مقداری میان جا به جایی دنده ها فاصله وجود دارد. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی قصد خرید خودروهای خارجی از برندهای معتبر را دارید حتما سری به صفحه فروش اقساطی هیوندای بزنید.

مشخصات فنی کوپا تی 210

نکته ی دیگری که کارشناسان حدس می زنند باعث می شود تا فروش اقساطی کوپا تی 210 با استقبال زیادی از سوی دوستداران خودروهای قدرتی روبرو نشود شتاب پایین خودرو نسبت به وزن بالای آن می باشد، هر چند ظاهر خودرو آنقدر جذاب است که می تواند طیف گسترده ای از مخاطبان را که ظاهر خودرو برایشان در جایگاه اول قرار دارد را پوشش دهد.

پيشرانه کوپا تی 210 4 سیلندر 16 سوپاپ توربو
حجم موتور 1.5 لیتر
حداکثر قدرت 156 اسب بخار از دور 5100 الی 5700
حداکثر گشتاور 210 نیوتن متر از دور 2100 الی 3600
شتاب کوپا تی 210 حدود 10.7 ثانیه
مصرف سوخت ترکيبی 8.3 الی 8.6 لیتر
وزن 1661 کیلوگرم

فروش اقساطی کوپا تی 201

کوپا تی 210 در سه نسخه تولید می شود که همه ی آنها دارای ویژگی های ظاهری و فنی یکسانی هستند اما امکانات متفاوتی دارند. Exclusive، Royal و Flagship سه نسخه از این خودرو هستند که وارد بازار شده اند و نمونه ای که دارای بیشترین امکانات می باشد Flagship است.

فروش اقساطی کوپا تی 210 با تحویل فوری

در این نمونه از کوپا آنقدر امکانات رفاهی وجود دارد که دیگر گزینه ای برای اضافه کردن به خودرو باقی نمانده است. با این تفاسیر روشن است که فروش اقساطی کوپا تی 210 با نمونه ی پایه ی این خودرو اتفاق می افتد و تمامی امکانات آن به صورت آپشنال ارائه می شوند. برای اطلاع از قیمت و شرایط فروش اقساطی کوپا ریگان خودرو می توانید با کارشناسان ما در سپند خودرو در تماس باشید. شماره تماس 02191072104 پل ارتباطی ما با شما است.

گالری تصاویر کوپا تی 210

در ین بخش تصاویری اختصاصی از کوپا تی 210 مشاهده خواهید کرد.