شاسی بلند با ابعادی بزرگ محصول شرکت سانگ یانگ کره جنوبی می باشد. این شاسی بلند قدرتمند و جذاب رقیب سرسخت خودروهایی در رده 200 میلیون است. این خودرو به صورت مفهومی سال پیش رو نمایی شده و به نمایش در آمده بود. به زودی این خودرو به بازار ایران نیز وارد می شود و پس از چندی به صورت فروش اقساطی سانگ یانگ رکستون G4 به عرضه خواهد رسید. این خودرو جزو بزرگ ترین شاسی بلندهای سانگ یانگ محسوب می شودو از رقبای آن کیا سورنتو و هیوندای سانتافه می باشند. ابعاد خارجی این خودرو به ترتیب طول 4850، عرض 1920 و ارتفاع 1800 می باشد. فاصله دو محور نیز چیزی حدود 2850 میلی متر است.

فروش اقساطی سانگ یانگ رکستون G4

مشخصات سانگ یانگ رکستون G4

پیشرانه جدید که از موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربو بهره می برد جایگزین مدل پر حجم ۶ سیلندر در نسل های قبلی می باشد. این خودرو توان ۲۲۵ اسب بخار قدرت و گشتاور۳۵۰ نیوتن متر را تولید می کند. با وجود این که پیشرانه‌ای با این حجم کم دارد اما به دلیل توربوشارژ نصب شده بر روی آن به قدرتی دست یافته که در هیچ کدام از هم رده ای هایش دیده نمی شود. در حال حاضر از نظر قدرت از شاسی بلندهایی که در یک سطح هستند رقم بالاتری به خود اختصاص داده است. هم چنین این خودرو از جعبه دنده ای 6 سرعته خودکار Aisin بهری می برد که عملیات انتقال نیرو از طریق دیفرانسیل عقب یا دو دیفرنسیل انجام می پذیرد. به زودی شاهد خواهیم بود که شرایط خوب فروش اقساطی سانگ یانگ رکستون G4 فروش این خودرو را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

مشخصات فنی سانگ یانگ رکستون G4

 

مدل سانگ یانگ رکستون G4 سانگ یانگ رکستون G4
پیشرانه 4 سیلندر خطی مجهز به توربوشارژ
حداکثر قدرت 221 اسب بخار
حداکثر گشتاور سانگ یانگ رکستون G4 350 نیوتن متر
جعبه دنده 6 سرعته خودکار Aisin
انتقال نیرو سانگ یانگ رکستون G4 دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل

از لحاظ طراحی ظاهری این مدل پیشرفت فوق العاده ای به نسبت مدل های قبل خود دارد. در حال حاضر چهره این خودرو بسیار مدرن تر و به روز تر شده است. در طراحی این خودرو به وضوح از خودروی مفهومی LIV-2 سانگ یانگ نیز استفاده شده، کانسپتی که پیشتر در نمایشگاه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده بود. طراحی مفهومی استفاده شده در این خودرو ازLIV-2  سانگ یانگ برداشته شده است. هم چنین به دلیل بالاتر بردن استحکام و ایمنی در سانگ یانگ رکستون G4 بدنه ای از جنس فولاد برای آن در نظر گرفته شده است. وجود 9 عدد کیسه هوا و سیستم کنترل پایداری استحکامی دو برابر به این محصول بخشیده است. سیستم کمکی بین خطوط، سیستم ترمز اضطراری، سیستم نقطه کور و سیستم ترافیک از دیگر سیستم های ایمنی در این خودرو هستند. فروش اقساطی سانگ یانگ رکستون G4 نیز به زودی در سپند خودرو بهترین شرایط خرید را فراهم خواهد کرد.

فروش اقساطی سانگ یانگ رکستون G4 با تحویل فوری